Koen että kaikki ajatukseni, tunteeni, toiminta-ja reagointitapani jne on väärin.
Väärin tai ainakin huonoja, epäedullisia ja vahingollisia.
En toimi enkä tunne "oikein", en kykene keskustelemaan, olen mustavalkoinen, liian autoritäärinen (mies ei pahemmin rajoja aseta. Esim.sanoo ettei peliajat saisi joka kerta venyä, välillä voisi lopettaa ajoissa tai jopa vastaavasti etukäteen mutta sitten toisaalta sanoo myös ettei se nyt.niin kamalaa ole jos ne venyy ja paukkuu, enemmän haittaa kun minä sitten hermostun siitä) ja haittaan olemassaolollani ja ennenkaikkea käytökselläni perheemme hyvinvointia. Vaikka miten selittäisin ja selventäisin sitä miksi jotenkin tunnen, reagoin ja vaikkapa teineiltä "vaadin" ja odotan niin se on huonosti ja huonoa ja haitallista eikä oikein.
En osaa, en pysty, en kykene, en kelpaa, täysin epäkelpo yksilö, vanhempi, puoliso ja vaimo.
Kommentit (2)
Et ole epäkelpo. Kuka on saanut sinut uskomaan sellaista?
Jokaisessa ihmisessä on omat virheensä. Se on inhimmillisyyttä. Yksikään meistä ei ole täydellinen. Silti emme ole epäkelpoja.
Laita miehesi perustelemaan miksi hän on mitäkin mieltä, ja ole valmis perustelemaan itse oma kantasi. Mitäs muuta te voitte tehdä, kuin löytää yhteinen rintama jolla lapsianne kasvatatte?
Kuulostat lievästi masentuneelta ja itsetuntosi vaikuttaa hyvin heikolta.