Obama otti vauvan syliin lentoasemalla Alaskassa - vauvan ilme on kauhistunut!
http://edition.cnn.com/2017/07/08/politics/obama-baby-cnntv/index.html
Sitä en tiedä miksi CNN:n otsikossa lukee Obama hurmaa selvästi innostuneen vauvan... Vauvahan on kauhusta jäykkänä, katsokaa varsinkin pienemmässä kuvassa ilmettä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hm, onko sinulla vaikeuksia tulkita ihmisten ilmeitä? Toisilla kuulemma on.
Ei, olen hyvinkin tarkkanäköinen, minuun ei pure propaganda.
No sehän se vasta onkin maailmanluokan uutinen, että pieni lapsi vierastaa.
Ihan normivauva. Tuolta minunkin vauva näyttää ku vieras ottaa syliin. Odotan, koska alkaa vierastamaan kaikkea mahdollista ja parkuu pää punasena isänki syliä. Ihan normaalia kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs vauva kun ymmärsi pelätä tuota ex. neekeripresidentti hirviötä.
Obama on mulatti, ei neekerі.
Oikein hyvä ja täysin turha täsmennys. Ihminen on sitä miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs vauva kun ymmärsi pelätä tuota ex. neekeripresidentti hirviötä.
Eli tulevaisuudessa on vielä toivoa.
Olen aina ollut sitä mieltä, että vauvat jotenkin vaistoavat onko ihminen hyvä vai paha.
Entä näyttääkö tämä siltä kuin kahden lapsen äiti ("Michelle") pitelisi vauvaa? Kovin on epävarmat otteet.
http://edition.cnn.com/videos/politics/2015/04/24/vo-obama-quiets-cryin…
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus noita rajakkeja... Jos sulla olisi lapsi (ehkä ihan hyvä ettei ole), tietäisit että toi on ihan normi ilme. Ja se ettei lapsi itke vieraan sylissä kertoo jo aika paljon, ap-tolloseni...
Äläpäs nimittele: minä en ole rajakki enkä myöskään tollo. Minkälaisen kotikasvatuksen olet saanut vai onko sitä ollenkaan? Lapsi ei kuvissa vain vierasta vaan pelkää kuollakseen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä lasta on peloteltu neekereillä.
Joo, siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen hyvinkin tarkkanäköinen, minuun ei pure propaganda.
Kaltaisesi ovat tyypillisesti niitä helpoimmin vedätettäviä.
Pöh. Onhan se nyt jänskää pressan sylissä. Taisi vauva hurmata Obaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus noita rajakkeja... Jos sulla olisi lapsi (ehkä ihan hyvä ettei ole), tietäisit että toi on ihan normi ilme. Ja se ettei lapsi itke vieraan sylissä kertoo jo aika paljon, ap-tolloseni...
Äläpäs nimittele: minä en ole rajakki enkä myöskään tollo. Minkälaisen kotikasvatuksen olet saanut vai onko sitä ollenkaan? Lapsi ei kuvissa vain vierasta vaan pelkää kuollakseen.
Kyllä nimittelen. Teikäläiset on tehneet sitä niin paljon ettei kukaan enää jaksa käyttäytyä kanssanne sivistyneesti. Mutta okei, jos tollo ei kelpaa niin mites kelpaisi idiootti?
Minut on kasvatettu ihan hyvin, mutta te netissä valehtelevat rajakit käyttäydytte niin törkeästi, että olen päättänyt että en noudata kanssanne hyviä käytöstapoja, vaan niitä joita tekin netissä noudatatte. Vittuilu ei ole teikäläisten yksinoikeus. Tollo... eikun siis idiootti.
Ja jos sä oikeasti luulet että toi lapsi pelkää niin siitä olen pahoillani. Se tarkoittaa että sulla on se yksi neurologinen vaiva jonka nimeä en nyt kyllä muista.
Kuule, ihan itsesi vaan nolaat käytökselläsi ja kirjoituksillasi. Muiden on helppo tehdä johtopäätökset. Fiksu ihminen ei ala muita haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä näyttääkö tämä siltä kuin kahden lapsen äiti ("Michelle") pitelisi vauvaa? Kovin on epävarmat otteet.
http://edition.cnn.com/videos/politics/2015/04/24/vo-obama-quiets-cryin…
Ja tämäkin vielä...
Ensinnäkään vauva ei näytä kauhistuneelta vaan ilme on perus. Toiseksi: mitä väliä?