Laihduttajan (ja miksei muidenkin) iltapala
jolla saa hyvät unet ja jaksaa vetää vielä aamulenkinkin:
puoli purkkia smetanaa
banaani
kaurahiutaleita
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi tehokkaalta laihdutukselta, koska ainakin mulla lähtisi ruoka ylöspäin kun pelkältään söisin smetanaa.
Noin voi käydä, jos inhoo aitoa ruokaa. Kun on tottunut keinotekoiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi tehokkaalta laihdutukselta, koska ainakin mulla lähtisi ruoka ylöspäin kun pelkältään söisin smetanaa.
Mistä lähtien aito ruoka on tarkoittanut mahdollisimman rasvaista? Smetanan tilalle maustamatonta täysmaitojogurttia, niin jo on hyvää ja aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien aito ruoka on tarkoittanut mahdollisimman rasvaista? Smetanan tilalle maustamatonta täysmaitojogurttia, niin jo on hyvää ja aitoa.
Siitä lähtien kuin ihminen on ollut olemassa.
Smetana on kuvottavaa, samoin banaani joka on mielestäni lähinnä vauvojen ruokaa. Ainoa kelvollinen noista on kaurahiutaleet, ja niistäkin keittäisin mieluummin puuron. Sitä paitsi en syö mitään iltapaloja sen jälkeen kun töistä tultuani haukkaan jotain pientä klo 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasva ruuassa ehkäisee tehokkaasti ylensyöntiä. Joten rasvaa ei pidä välttää.
Aika mukavia iltapaloja löytyy myös noista Äityliinin resepteistä
Tietääkö kukaan, onko noita Äityliinin ruokareseptejä saatavissa yhtenä kokonaisuutena. Ne on herkullisia, mutta on vähän hankala googletella niitä netistä. Äityliinin kannattaisi perustaa ruokablogi tai koota reseptit vaikka kirjaksi.