Minkäkokoisessa sängyssä nukutte kahdestaan?
120 cm sänky ollut vuosikaudet työnnettynä nurkkaan. Uudessa asunnossa huoneen ratkaisu on sellainen, ettei sänky millään mene nurkkaan... mitähän tässä tekisi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
120cm meillä, aika lihava saa olla jos oikeasti TARVITSEE enemmän tilaa... Mies on pitkä, minä keskimittainen ja normaalipainoisia ollaan molemmat, ei mitään superhoikkia edes
Molemmilla ylipainoa parikymmentä kiloa ja mies on lähemmäs 190 cm. Ollaan silti mahduttu tuohon sänkyyn, kun se on seinän vieressä. Ap
Me ei mahduttaisi, vaikka molemmat ollaan hoikkia. Mies pyörii niin paljon että 160cm leveä sänkykin on pieni.
Kuulun myös näihin pyöriväisten heimoon. Ap
Minun luona 160 cm ja miehen luona 120 cm. Miehen sänky on kyllä liian pieni, mutta kyllä siinäkin nukutuksi saa. Yhteiseen asuntoon ostetaan vähintään 160 cm, mutta jos tilaa on, niin 180 cm levee
160 cm. 120 senttinen on ihan liian kapea meille, on sellaisessa nukuttu parikin vuotta pakon edessä mutta ei vaan totuttu. Tarvitaan kumpikin omaa tilaa nukkumiseen.
Mies nukkuu aikuisten pinnasängyssä. Hänellä on ns. vauvafetissi ja minä olen hänen äitinsä. Tisuakin imee vain kun "vauvalla" on nälkä. Sänky on isotöinen kun se pitää työntää aina vaatehuoneeseen piiloon päiväksi. Itse nukun 120 cm leveällä sängyllä. Nykyään me naidaankin siellä pinnasängyssä ja alan olla vähän väsynyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu aikuisten pinnasängyssä. Hänellä on ns. vauvafetissi ja minä olen hänen äitinsä. Tisuakin imee vain kun "vauvalla" on nälkä. Sänky on isotöinen kun se pitää työntää aina vaatehuoneeseen piiloon päiväksi. Itse nukun 120 cm leveällä sängyllä. Nykyään me naidaankin siellä pinnasängyssä ja alan olla vähän väsynyt tähän.
:D
Meillä on 120 leveä, ollaan rauhallisia nukkujia niin ei ole ongelmaa. Nykytilanteessa ihan hyvä sänky, kun muutetaan aina välillä ja kerrostaloasunnoissa on yleensä pienet makuuhuoneet. Sitten, kun on vakituinen koti ja makuuhuoneessa tilaa, hankitaan isompi sänky. Nykyiseen sänkyyn tehtiin kiva sängynpäätykin niin ei tee mieli ihan heti hankkia isompaa sänkyä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 120 leveä, ollaan rauhallisia nukkujia niin ei ole ongelmaa. Nykytilanteessa ihan hyvä sänky, kun muutetaan aina välillä ja kerrostaloasunnoissa on yleensä pienet makuuhuoneet. Sitten, kun on vakituinen koti ja makuuhuoneessa tilaa, hankitaan isompi sänky. Nykyiseen sänkyyn tehtiin kiva sängynpäätykin niin ei tee mieli ihan heti hankkia isompaa sänkyä.
Niin ja, sänky on siis keskellä huonetta, eikä kumpikaan ole koskaan tippunut yön aikana lattialle. :)
160cm. Opiskeluaikoina 120cm riitti oikein hyvin, mutta nykyään sängyssä on usein koirakin kolmentena osapuolena - ja onhan se ylimääräinen tila muutenkin vain plussaa, isompaa ei kuitenkaan tarvittaisi. Minä taidan olla meillä se pyörijä.
180 cm meillä. Tarvitsen tilaa nukkuessani, koska ahdistun jos joku on kiinni kyljessä. Ei ole myöskään kivaa herätä puolison jokaiseen kyljen kääntöön. Luulen että 160 cm olisi jo liian kapea kun on tottunut että on tilaa paljon. 120cm leveä sänky kahdelle on kyllä julma vitsi.