Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa häissä ET haluaisi olla vieraana?

Vierailija
08.07.2017 |

Mitä et halua häissä nähtävän, kokevan, syövän?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en haluaisi häihin, joissa häävieraat joutuvat jaetuiksi eri huoneisiin näkemättä ja kuulematta mitä häissä tapahtuu. Olen ollut kahdesti serkun ominaisuudessa ja meidät "vähäpätöisemmät" vieraat istutettiin syrjään. Siellä sitten ihmeteltiin, mitähän tässä tulee tapahtumaan. Ei tapahtunut mitään, jossain vaiheessa nähtiin kun morsianta kannettiin oviaukon ohi miesporukalla. Ruoka oli kyllä hyvää, kun pitkän odottelun jälkeen tultiin sanomaan, että täällä on ruokailu jo aloitettu.

Vierailija
22/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä et halua häissä nähtävän, kokevan, syövän?

En halua syöpää häistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävän, koettavan, syötävän.

:D minullaonlukihärö haha

Haha tässäpä ei olekaan kysymys lukihäröstä, vaan pahasta kielioppivirheestä! Eikö sinulla ole lainkaan kielikorvaa?

Vierailija
24/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat oli kaverini jossa meidät "nuoret" oli laitettu yläkertaan istumaan josta ei nähnyt tai kuullut mitä tapahtuu. Kaikki pariskuntia paitsi minä istuin yksin pöydässä koska miesystäväni ei saanut kutsua (joka sinänsä ymmärrettävää kun oltiin vasta pari kuukautta seurusteltu). Kukaan naisista ei puhunut minulle mitään, kokivat vissiin uhkana jos luulivat sinkuksi. Kohteliaisuuden takia vieressä istuvat miehet jotain juttelivat ja tästä tulikin riita näille pariskunnille loppuillasta. Mieheni haki minut pois loppuillasta.

Vierailija
25/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennot ja morsiusparin näköiset häät on kamalia! Ne on aina samalaisia eli iso kaveriporukka ja muutama sukulainen, joiden oletetaan maksavan kaikki häälahjoina. Kaaso on kännissä jo ennen kuin aletaan syömään, vierailla muutenkin tärkeintä saada viinaa ja odotetaan, että suku tajuaa lähteä. Ollaan jossain mökkikylässä tms. ja niin vailla pönötystä että.

Oudon näköisiä pareja, jos niiden häät näyttävät tuolta :D Kyllä meillä oli mielestäni "meidän näköiset häät", mutta ei oletettu vieraiden maksavan niitä, kaaso ei ollut kännissä, eikä viina muutenkaan ollut kovin suuressa roolissa ja osa sukulaisista oli kyllä viimeisiä lähtijöitä :D

Mielestäni juhlien on hyvä olla "oman näköiset", koska jos eivät olisi, ei kai niissä viihtyisi? Riippuu tietysti piireistä, mitä se oman näköisyys sitten tarkoittaa, mutta en ainakaan toistaiseksi itse ole onneksi ollut tuollaisissa häissä, joissa se tarkoittaisi kuvailemiasi asioita.

Vierailija
26/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homohäissä.

Vierailija
27/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhäissä

Vierailija
28/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoinani hetken aikaa erästä miestä ja olin jonkun hänen kaverinsa häissä avecina. Muuta en muista, kuin että siellä loppui ruoka kesken. Se oli minusta jo aika pohjanoteeraus.

Vierailija
29/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vieraaksi mihinkään häihin.

Vierailija
30/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kännihäissä 

2. Liian ahtaassa tilassa 

3. Häissä, joissa puheet kestävät tolkuttoman kauan ja niitä on paljon

4. Häissä, joissa on tavallisista vaatteista merkittävästi poikkeava pukukoodi (eli on liian vaikeaa löytää sopivaa asua) 

Siinä ainakin pahimmat vaihtoehdot

31/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kunnioitan hääparin toiveita ja saa olla melkosen kamalaa, että nyrpistelisin jotain. Otan vastuun ihan omasta viihtymisestäni ja osaan kyllä ihan itse pitää hauskaa, tutustua uusiin ihmisiin, fiilistellä hääparia ja olla onnellinen muiden puolesta. Aivan se ja sama mitä ohjelmaa on vai onko ollenkaan. Onko just mun lempiruokaa vai ei jne... Ainoat mitä nyt tulee mieleen on tappelut ja sen semmoiset. Silloinkin kävisi sääliksi lähinnä hääparia, jos joku tollo rähinällä haluaa pilata toisen ihanan päivän.

Vierailija
32/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisissa, joissa se juhlien ainut aikuinen sinkku laitetaan istumaan lastenpöytään. Terveisiä vaan serkulleni :)

Ja ettei synny väärinkäsityksiä: Minulla ei ole mitään lapsia vastaan. Pidän lapsista ja haluaisin joskus omiakin. 

Vierailija
33/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla häissä missä vieraat pakotetaan osallistumaan leikkeihin yms. Ne ketkä haluaa, menkööt, mutta ne ketkä ei halua, on todella kurjaa että pakotetaan mukaan ja sitten ihmetellään miksi se siellä juhlissa oli totinen.

Ikää 24v enkä ole koskaan koulussakaan tykännyt leikkiä mitään leikkejä :D Ja kerran vuodessa pidetyt työssä olevat virkistyspäivät ovat samaa luokkaa.

Vierailija
34/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tilaisuus mikä tahansa, minusta on aina ikävää, jos ihmiset ovat liian humalassa. Alkoholia saa tottakai nauttia, mutta ei ole kiva jos on niin humalassa ettei enää pysy kunnolla pysyssä tai muuten kykene kontrolloimaan käytöstään. 

Muuten en keksi mitään, mikä häissä voisi merkittävästi häiritä. Häät ovat morsiusparin juhla, joten niiden ei tarvitse olla minun mieleni mukaan järjestetyt. 

Vierailija
35/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sukuhäät, siis sellaset mihin ihan pakosta on kutsuttu koko suku, vaikka ei olis ollu tekemisissä vuosikymmeniin. Ja vihkipaikkana kaikuva, ontto kirkko. Ehottomasti karsein paikka vihkimiselle on iso kirkko missä kaikuu, ei siis mitään intiimiä tunnelmaa. Sitten joku kalsea, aneeminen ja ennen kaikkee ruma työväentalo tms. kolkko iso sali missä puolipaneelit ja iso lava edessä. Hääruokana perinteiset perunat, karjalanpaisti yms.mitä saa mistä tahansa huoltsikalta lounaaksi. Kaiken kruunaa ne todella vaivaannuttavat leikit mitä ei enää pitäis järjestää missään. Järkkäis mieluummin vaikka trivialin tyylisen yhteisen tietovisan tai tunnistetaan tunnareita tms eikä mitään ryöstöjä.

Vierailija
36/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mä ainakin haluaisin olla vieraana niissä häissä, joissa on ET!

Vierailija
37/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(luomu)makaronilaatikkohäissä.

Vierailija
38/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä häihin, missä anoppini on mukana. Yksi kerta riittää, enää en tahdo hävetä hänen käytöstään.

Vierailija
39/43 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häät,jotka pidetään jossain kunnantuvalla/seurakuntakerholla/jumppasalissa, missä on puuelementtinen karu sisustus ja koko komeuden kruunaa se helvetin lava. Hääpari istuu omassa pöydässään ja vieraat pönöttää pitkissä pöydissä tylsän oloisina. Joku tyhmä muka pakollinen kaaso/bestman kokoajan hölöttää mikkiin ja selostaa mitä tapahtuu vaikkei tapahdu oikeastaan mitään muuta,kuin tyhmiä leikkejä.

Ruoka on jotain laatikkoa ja kalaa ja se iänikuinen mansikkakakku ja jalanpolkaisu.hyi olkoon!

ihanne häät: Minusta kunnantupa taikka nuorisoseurantalo on ihan mahtava paikka viettää häitä. Etenkin jos suvussa on ketään joka osaa soitta haitaria. Jos ei, niin joku maksettu orkesteri soittaa 'rantakoivun alla' ja 'nuoruusmuistoja'

Puuelementit ei haittaa. Saa olla puolapuut seinillä - no problem.

Veraat on tärkeitä  ja välittävät juhlasta, ruokaa riittää ja saa tanssia. Lapset juoksee rinkiä yliväsyinä ja välillä saavat tanssia tangoa mummun/papan kanssa.. ihanaa. Pihalla kasvaa koivuja ja serkukset muistetelevat lapsuuden kesiään. Kutsuttuinq ei ole ketään 'pakollisia' vaan kaikki tuntevat olevansa tervetulleita.

Vierailija
40/43 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi osallistua häihin, missä ryystetään Virosta haettuja juomia suoraan tölkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi