Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturissa käyminen - lievästi eroottinen kokemus?

Vierailija
31.03.2006 |

Eli ajattelin kysyä teiltä naisilta mitä ajatuksia seuraava asia teissä herättää.

Miehenä minusta parturissa käyminen on usein jollakin tavalla vähän eroottinen tapahtuma. En istu siellä kalu pystyssä, mutta se on tapahtumana usein oikein miellyttävä, enkä voisi millään edes kuvitellakaan että se olisi sitä vastaavanlaisella tavalla jos mies leikkaisi hiukseni.

Nautin siitä kun nainen pesee hiuksiani ja samalla vähän hieroo hiuspohjaa, samoin itse leikkaaminen; kun rinta saattaa koskettaa olkapäätä tai niskaa, ja yleensäkin tapahtuma voi olla jollakin tavalla intiimi. Onhan kysymys minun hiuksistani ja nainen tekee kaikkensa niiden eteen, koskettelee ja silittelee tavalla joka jossakin muussa yhteydessä ei tulisi kuuloonkaan.

Minua kiinnostaisi kuulla mitä mieltä mahdolliset palstailevat naisparturit ovat tästä. Samoin tietenkin muiden mielipiteet tai ajatukset asiasta ovat tervetulleet.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kieltämättä päähieronta tuntuu kyllä hyvältä)

Vierailija
2/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille koulutuksessa kerrottiin juuri siitä kuinka intiimiä on päähän kosketus koska sitä ei arkielämässä juurikaan koe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kävi kerran miesasiakas, joka puhui aina hämäriä juttuja seksuaalisuudesta yms. ja sit kerran kun kapan alla käsi kävi siihen tahtiin, niin enpä ottanut enää sen jälkeen asiakkaakseni. Yök!

Itse en koe parturoinnissa mitään eroottista todellakaan, se on mun työtä. Hiustenpesu ja päänahan hieronta on mukavaa ja tuottaa mielihyvää, sekä miehille että naisille. Mut en näe siinäkään erotiikkaa.

t. parturi-kampaaja (nainen)

Vierailija
4/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me itse nähdä, mutta miehet näkee.

Äläkä sepittele noita käteenvetojuttuja, ne on ihan legendaa.

Kyllä se on ihan tavallista nauttia tilanteesta, ja kyllä me työtä tehdessämme ihan tarkoituksellisesti flirtataan (aina tulee mies uudestaan;).. Niin paitsi nämä työhönsä kypsyneet harput nyt on naama norsun v....

Vierailija
5/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu taivaalliselta. Voin myös kuvitella, että miehet kokevat naisen parturoinnin miellyttävänä.

Iltaisin mieheni " rapsuttelee" hiuksiani kun katselemme telkkaria, se on rauhoittavaa ja miellyttävää, samalla eroottista.

Vierailija
6/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa siitä mitään seksikiksejä siis.

Vierailija
7/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita :)

Vierailija
8/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on enmmän yleinen havainto, käyn isommassa liikkeessä missä on useita työntekijöitä, ja joskus myös muuaalla. Jotkut naiset ovat sitten todella mukavia, jolloain käynti on tavallaan enemmän kuin pelkkä hiusten leikkaaminen, sitten voi tietenkin myös joksu käydä päinvastoin.

Mutta havaintoni ei siis koskenut vain yhtä parturi-kampaajaa, vaikka eivät tietenkään kaikki aina ole tissejään tyrkyttämässä ;)

Vierailija
9/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin isot rinnat, että ne väkisinkin joskus koskettaa asiakasta, halusin tai en.

Varsinkin parranmuotoiluissa ja -ajoissa tämä on jokakertaista.. Kait ainakin vanhat miehet on mielissään...? ;)

Mun mielestäni on jotenkin hauska ajatus, että joku mies ottaa parturikäyntinsä jotenkin eroottisena kokemuksena..

t. parturi-kampaaja (28v)

Vierailija
10/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lukea toisten mielipiteitä tästä asiasta. Ajattelin vielä vähän selvittää mitä tarkoitin. Eihän hiusten leikkaaminen sinänsä niin hurjaa ole, mutta juuri se tukan pesu + hiuspohjan hieronta ja se " hypistely2 joka liittyy siihen laikkaamiseen on nautittavaa. Enkä osaisi kuvitella nauttivani siitä jos olisi mies leikkaamassa.

Sitten on nämä " rintakosketukset" , olen usein miettinyt kuinka vahingossa tapahtuvat, joksus voi rinta vähän hipaista käsivarresta ja joskus sitten parturi-kampaaja oikein painaa rintoja esim. selkää tai niskaa vasten leikatessa.

Tapahtuuko tämä myös naisasiakkaille?

Vierailija
11/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pankkivirkailijat nirppanokkia, jne jne..

Kateellisia muut naiset ovat kun miehet meitä arvostaa ;)

Vierailija
12/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyykö muut samoin vai vain tämä vakio parturisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä