Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut tänä vuonna yli kymmenen seksikumppania.

Vierailija
09.07.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en halua pysyvää suhdetta kenenkään kanssa, mutta seksistä en ole osannut luopua. Jotkut kavereistani luulevat, että minulla ei ole seksielämää, koska en seurustele tai ole naimisissa. Hassua. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain kaksi seksikumppania koko elämäni aikana, tai muutama lisää jos teinien epäonnistuneet räpellykset lasketaan seksiksi. Mutta jos noi on olleet yhden illan juttuja, niin seksiä on kuitenkin varmaan ollut tänä vuonna enemmän.

Ei kai se määrä vaan se laatu. Oletko tyytyväinen elämääsi? Saatko tarpeeksi seksiä? Jäätkö kaipaamaan jotain muuta mitä et saa?

Vierailija
4/5 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kommenttejani ei yleensä kysytä, vaikka minulla olisi enemmän vertailupohjaa. Seksi on tosi monelle moraalin mitta. ap

Vierailija
5/5 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kavereitasi en tietenkään tunne, mutta minusta on vaikee kysyä keltään mitään kommentteja seksistä. Jos se aihe tulee puheeksi niin odotan, että ihminen kertoo vapaaehtoisesti sen mitä haluaa kertoa. Jos ei kerro mitään niin en sitten kyllä kysykään. Sen verran arka aihe jonka moni haluaa pitää yksityisenä, niin en viitsisi udella. Moraalisia arvioita tähän ei liity vaan sama koskee ihan yhtä lailla parisuhdeseksiä ensimmäisessä avioliitossaan harrastavia kuin hurjempiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä