Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isät täyskänni päällä ja äidit hoitaa lapset

Vierailija
08.07.2017 |

Olisipa kiinnostavaa kuulla, kuinka yleistä tämä on. Lyhyt seloste: mieheni lähti 2-vuotiaan lapsemme kans työkaverinsa mökille. Tiedän, että tämän työkaverin perheessä on ns. perinteinen työjako: mies tuo rahat ja nainen hoitaa lapsen/lapset. Meillä vastuut menevät tasan: molemmat töissä ja kotivastuut jaetaan sen mukaan, kummalta ko. työ sujuu paremmin/ei tuota niin paljon tuskaa :) En siis itse päässyt työni takia sinne mökille. No nyt sitten kyselin, kuinka kaikki sujui. Muuten kuulemma hyvin, mutta kaikki miehet vetivät siis kauheat kännit, koska naisilla oli vastuu lapsista (mökki suuri, useampi perhe majoittui siellä) Mieheni ja poikani olivat siellä kaksi yötä, muut kolme. Kun he saapuivat paikalle päivää myöhemmin kuin muut, osa miehistä mittaili promilleja puhallusmittarilla ja kehuivat, miten kännissä vieläkin ovat eilisen jäljiltä. MIkä oudointa, porukka 30-40 vuotiaita. Kysymykseni siis kuuluu: onko tämä joku normi? Kun ollaan vapaalla miehet kännää ja naisilla vastuu? Itse olen ystäväperheiden kanssa tottunut, ettei kukaan juo hirveitä kännejä mökillä (enää, toisin kuin ennen lapsia ;) ja aina on joku aikuinen ajokunnossa (joko mies tai nainen).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi