Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reseptivapaita lääkkeitä sosiaalisiin tilanteisiin ja esiintymiseen?

Vierailija
08.07.2017 |

Kävin lääkärillä, mutta hän ei ottanut minua todesta eikä antanut edes beetasalpaajia, koska "lääkkeet ei ole hyvä asia". Nyt en enää ehdi saamaan uutta aikaa, koska tarvin lääkkeitä jo ihan pian.
Saanko mitään lääkkeitä apteekista ilman reseptiä? Nyt olen valmis vaikka mihin. Olen valehtelematta ihan paniikissa ja itkenyt koko päivän putkeen, koska en tiedä mitä pitäisi tehdä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mitään, mikä oikeasti auttaa. Jos asut yhtään isommassa kaupungissa, pääset yksityiselle vielä tänään kyllä nopeastikin jos rahaa on.

Vierailija
2/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka valeriaana-valmisteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa mitään, mikä oikeasti auttaa. Jos asut yhtään isommassa kaupungissa, pääset yksityiselle vielä tänään kyllä nopeastikin jos rahaa on.

En asu ;__; Asun tosi pienessä paikassa jossa on yksi kämäinen terveyskeskus josta aikoja saa minimissään viikon päähän

Vierailija
4/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle kyllä myös lisäks ihan oikeita rauhottavia jos noin kovaa hysteriaa ja paniikkia pukkaa. Lääkärille kannattaa aina mieluummin vähän liioitella oireita, koska eivät mielellään hoida varsinkaan mielen vaivoja.

Vierailija
5/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaikka valeriaana-valmisteita.

Olen kuullut näistä. Joillain kuulemma auttaa ja jotkun sanoo että lääke on pelkkää lumelääkettä. Pakko kuitenkin käydä etsimässä apteekista jos muuta ei löydy.

Vierailija
6/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeriaanaa. Tryptofaania, liekö on enää myynnissä tosin. (Trypto-tabs tms). Kauheaa, ettei lääkäri auttanut. Niitä ei tosiaan kannata koittaa saada ymmärtämään, mikä on todellinen tilanne, vaan valehdella pahinta kuviteltavissa olevaa oloa ja selittää sen olevan päällä 24/7.

Vierailija
7/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle kyllä myös lisäks ihan oikeita rauhottavia jos noin kovaa hysteriaa ja paniikkia pukkaa. Lääkärille kannattaa aina mieluummin vähän liioitella oireita, koska eivät mielellään hoida varsinkaan mielen vaivoja.

Huomasin että olisi kannattanut liioitella. Minä typeränä vastasin ihan rehellisesti kaikkeen, ja nimenomaan vielä koska olin tosi jännittynyt ja ahdistunut niin en saanut kaikkea edes sanottua D:  Ilmankos tuntui vähättelevän ihan huolella mun paniikkia

Vierailija
8/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ammattitaidoton lääkäri. Jos siis kerroit ja kuvailit tilanteen ihan reilusti niin vakavana kuin se on? En minäkään tiedä mitään reseptivapaata valmistetta, joka oikeasti auttaisi. Paitsi alkoholi, mutta se nyt ei tule kysymykseenkään esiintymistilanteessa. Kyllä sun nyt pitäisi vaan päästä uudelleen lääkäriin.

Vierailija
9/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain reseptin rauhoittaviin vasta yksityiseltä ikävä kyllä. Mutta ne auttoi! Varaa aika lähimmän kaupunkisi yksityiselle. Sitä ennen yritin useita kertoja hakea apua terveyskeskuksesta ja opiskelijaterveydenhuollosta mutta aina oltiin tunkemassa masennuslääkereseptiä kouraan ja that's it.

Vierailija
10/10 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä tähtäinellä sitten terapia ja esilläolo kokemuksien jatkuva lisääminen. Lyhyellä tähtäimellä, onko lähelläsi mitään isompaa kaupunkia jossa voisit käydä yksityisellä.

Itselläni mitkään lääkkeet tosin eivät koskaan ole tehonneet. Samat paskat housuissa vuodesta toiseen, kunnes löysin radioalan opinnot ja mikrofoni tekniikalla puhumisen kurssin. Siinä opetellaan puhumaan tavallista hitaammin ja selkeämmin samalla hengittämään rauhallisesti ja kuulumattomasti. Sen kun oppii niin paniikki ei kuulu ainakaan äänestä, ja jo se rauhoittaa muutakin esiintymistä.

Mutta toivottavasti löydät nyt pika-avun itsellesi. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan