Vieläkö naisten mielestä kondomin käyttö on vain miesten vastuulla ja miesten asia? Supertippuri leviää, ei hoitokeinoa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201707072200251231_ul.shtml
Antibiootteja vastustavaa tippuria on havaittu jo ainakin 77 maassa.
Puhumattakaan muista mahdollisista taudeista.
Kommentit (34)
Eli miehet haluis käyttää kondomia, mutta naiset vonkuu paljaalla? Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta palstan mielipide on se, että kondomin käyttö on miehen oma valinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä mieltä naiset ovat?
En ole yhdynnässä miehen kanssa, joka ei käytä kondomia.
Kaksi sanaa: naisten kondomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä mieltä naiset ovat?
Kaksi sanaa: naisten kondomi
Tavallinen kondomi käy mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta palstan mielipide on se, että kondomin käyttö on miehen oma valinta?
Eihän ketään voi pakottaa kondomin käyttöön, eli mies tosiaan voi itse valita. Vastaavasti itse kieltäydyn seksistä ilman kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ketään voi pakottaa kondomin käyttöön, eli mies tosiaan voi itse valita. Vastaavasti itse kieltäydyn seksistä ilman kondomia.
Eli kannustat omalla tavallasi naisia siihen, että kondomin käyttö on miehen oma valinta?
Oma sanavalintasi sen kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleenkin vastauksia naisilta, jotka naureskelevat palstalla sitä, että on vain miehen asia käyttääkö mies kondomia vai ei ?
Mitä sä intät, totta kai naisetvaatii kondomin käyttöä. Ei sen pitäisi olla mikään kysymys miehillekään.
Miehethän ne yleensä järkyttyvät ja loukkaantuvat syvästi, kun heille mainitsee, että ilman kondomia ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Olen taas kerran onnellinen siitä että olen aseksuaali. Eipä tarvi vääntää kenenkään kanssa sen kumin käytöstä. Eikä pelätä tauteja, kun miehet eivät tule edes kättelyetäisyydelle kun kuulevat ettei housuihin pääsemiseen ole mahdollisuutta.
No tämä. Ja introverttina kun ei kaipaa ihmiskontakteja muutenkaan, niin ei pääse neljän seinän sisällä elellessä bakteerit tai virukset yllättämään.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ne yleensä järkyttyvät ja loukkaantuvat syvästi, kun heille mainitsee, että ilman kondomia ei käy.
Jaa itse en panisi koskaan ilman kondomia(vakisuhteen ulkopuolella). Mutta ehkä se on opittu kantapään kautta, kun ekalta kerralta sai klamydian tuliaisiksi. Ja silloinhan ei tietysti kumit olleet mielessä, mutta sen jälkeen kyllä, vaikka ehdotettu ilmankin.
Pidän hyvää huolta ehkäisystäni - olemalla selibaatissa. Ei vaaraa taudeista tai raskaudesta.
Jos et tarvitse toista ihmistä kuin seksiin niin säälin kumppaniasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa itse en panisi koskaan ilman kondomia(vakisuhteen ulkopuolella). Mutta ehkä se on opittu kantapään kautta, kun ekalta kerralta sai klamydian tuliaisiksi. Ja silloinhan ei tietysti kumit olleet mielessä, mutta sen jälkeen kyllä, vaikka ehdotettu ilmankin.
Eikö edes mahdollinen isäksi tulo käynyt mielessä ekalla kerralla?