Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksesta

Vierailija
08.07.2017 |

En näe salaista ihastustani viikkoihin. Eihän meillä mitään ole ollut, eikä hän tiedä ihailustani. Nyt huomaan, että pärjään, vaikken näe häntä, vaikken näe vilaustakaan. Elämäni on täällä ja hänen toisaalla. Kaunis muisto vain. Ehkä tunteet nostavat päätään taas syksyllä, mutta se on sen ajan murhe ja ilo.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä elän vieläkin.

:´) on luultavasti ihan hyvä asia?

On.

Vierailija
62/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse samassa tilanteessa. Helpottavaa sinänsä, kun ei tarvitse nähdä häntä viikkoihin, mutta toisaalta tiedän, että syksyllä jatkuu sama tuskallinen elämä. Voisipa tämän ihastuksen vain katkaista aivoista.

Auttaiskohan lobotomia leikkaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mainitsi Kurkelan?

49

Vierailija
64/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkitys sinulla ap oli kirjoittaa tänne ko asiasta?

Vierailija
65/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5174 kirjoitti:

Ei jaksa

Voimat loppu?

Voi varata ajan te-ra-peu-til-lle. Tavutinko oikein?

Vierailija
66/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkitys sinulla ap oli kirjoittaa tänne ko asiasta?

Lomahömppää. Vertaistukea. Tunteet kuuluvat elämään, ihan jokaisella.

Vierailija
67/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä suhde ja pitkä reilu kolmen viikon ero ulkomaanmatkani vuoksi. Itkin yksin erottuamme ja naisystäväni itki rakastelumme jälkeen. Onneksi saimme viettää kahdestaan ikimuistoiset pari päivää Minilomalla. Elokuussa tapaamme jälleen töissä. Olemme molemmat varattuja mutta rakastuneita toisiimme.

Vierailija
68/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse samassa tilanteessa. Helpottavaa sinänsä, kun ei tarvitse nähdä häntä viikkoihin, mutta toisaalta tiedän, että syksyllä jatkuu sama tuskallinen elämä. Voisipa tämän ihastuksen vain katkaista aivoista.

Auttaiskohan lobotomia leikkaus?

Mä tuun myös. Jos se helpottaisi kaikkea elämän kovaa tuskaa. Ap.

Vierailija
69/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä suhde ja pitkä reilu kolmen viikon ero ulkomaanmatkani vuoksi. Itkin yksin erottuamme ja naisystäväni itki rakastelumme jälkeen. Onneksi saimme viettää kahdestaan ikimuistoiset pari päivää Minilomalla. Elokuussa tapaamme jälleen töissä. Olemme molemmat varattuja mutta rakastuneita toisiimme.

Hyi.

Vierailija
70/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi.

Minäkin sanon Hyi tuollaiselle.

Vierailija
71/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi petätte aviopuolisoitanne?

Vierailija
72/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi saimme viettää kahdestaan ikimuistoiset pari päivää Minilomalla..." ei tota noin niinkuin käy mitenkään mielessä erota kunnolla nykypuolisoista että saisitte olla yhdessä enemmänkin?????

Vierailija
73/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää hyvät ihmiset järki päässä elämässä! Miettikää mikä teko johtaa toiseen, miettikää asioita pidemmälle, pitkälle! Sanon tämän suurella sydämellä, kurilla, nuhteella ja rakkaudella.

74/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimat.... eeeeei kun motivaatio!

Vierailija
75/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5174 kirjoitti:

voimat.... eeeeei kun motivaatio!

aijaa

76/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tehdä mitään kun se ei johda mihinkään. ja jos ei saa silloin kun haluaa....:)

Vierailija
77/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5174 kirjoitti:

miksi tehdä mitään kun se ei johda mihinkään. ja jos ei saa silloin kun haluaa....:)

niinpä. parempi unohtaa koko stoori, hankkia ihan uusi, jolta saa jotakin muutakin kuin lämmintä kättä.....

78/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitan että nyt olis tarve.... vastaus "ei" .... sä ilmoitat olis tarve "joo"... mitä luulet että haluan..... kuunnella iltasatuja. Mun motivaatio ei pysy noin yllä. Eikä kyllä pysy intohimokaan. mutta sullahan oli tähän jo ratkaisu eikai se minun tarpeisiini liity, kun on puhelin täynnä niin hyviä numeroita ja viisaita naisia jotka mahdollistavat tavan. 

79/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin sulta "mitä haluat" voisitko sanoa sen joskus minulle vaikka ihan vain tarpeeksi usein koska sitä kaipaan ja se saa minut syttymään.

Vierailija
80/102 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5174 kirjoitti:

ilmoitan että nyt olis tarve.... vastaus "ei" .... sä ilmoitat olis tarve "joo"... mitä luulet että haluan..... kuunnella iltasatuja. Mun motivaatio ei pysy noin yllä. Eikä kyllä pysy intohimokaan. mutta sullahan oli tähän jo ratkaisu eikai se minun tarpeisiini liity, kun on puhelin täynnä niin hyviä numeroita ja viisaita naisia jotka mahdollistavat tavan. 

Ota sitten ne viisaat naiset "käyttöösi". Miksi edes muita mietit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi