Ihastuksesta
En näe salaista ihastustani viikkoihin. Eihän meillä mitään ole ollut, eikä hän tiedä ihailustani. Nyt huomaan, että pärjään, vaikken näe häntä, vaikken näe vilaustakaan. Elämäni on täällä ja hänen toisaalla. Kaunis muisto vain. Ehkä tunteet nostavat päätään taas syksyllä, mutta se on sen ajan murhe ja ilo.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein pahalle tuulelle kun sattuisi tämä ihastuksesi, niin tekisi sinullekin hyvää nähdä sellainen ja semmonen tilanne.
Kuule ei. Ajatuskin pelottaa.
Kyllä ne on kuulepa nämä sellaisia elämänrealiteetteja, että ihmisille sattuu myös huonoja päiviä. On sateita, on myrskyjä, ukkosta, eikä aina vain auringon hempeää paistetta.
On tässä kuule aikaa tutustua niihin realiteetteihin ihan vaikka lomien jälkeenkin.
Niin eihän lomaa kannata pilata niiden realiteettien kanssa.
Kesän aikana ehtii ihastua uuteen ihmiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatuketju.
Todella laadukas laatu ketju.
Kiitos. Olen otettu. Kaikkihan täällä toki on laadukasta, mutta että oikein pitää mainita.
Miten pitkään tämä terapeuttisi on lomalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatuketju.
Todella laadukas laatu ketju.
Kiitos. Olen otettu. Kaikkihan täällä toki on laadukasta, mutta että oikein pitää mainita.
Kyllä tälläiset pitää jo ehdottomasti mainita, kiitos ihan mahtavan laadukkaasta laatu ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti? Kenestä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Mä elän vieläkin.
:´) on luultavasti ihan hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti? Kenestä puhut?
Osaatko lukea? tavutetaan: te-ra-peu-tis-ta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja aika moneenkin.
Käyttäjä5174 kirjoitti:
Ei jaksa
Voimat loppu?
Vierailija kirjoitti:
Ehtii, ehtii löytää vaikka mies ystävän.
Itse samassa tilanteessa. Helpottavaa sinänsä, kun ei tarvitse nähdä häntä viikkoihin, mutta toisaalta tiedän, että syksyllä jatkuu sama tuskallinen elämä. Voisipa tämän ihastuksen vain katkaista aivoista.
Olavi Virta - Valssi menneiltä ajoilta
On tässä kuule aikaa tutustua niihin realiteetteihin ihan vaikka lomien jälkeenkin.