Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huonoitsetuntoista miestä halveksitaan, mutta huonoitsetuntoista naista säälitään ja tuetaan?

Vierailija
08.07.2017 |

Miksei mies saa olla heikko ilman että sitä käytetään häntä vastaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa vaikka tätä palstaa. Täällä provoilee eniten miehet, joilla on huono itsetunto. Ehkä se jollakin tavalla egoa boostaa.

Vierailija
2/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen stereotypiaan kuuluu rohkeus ja suoruus. 

Ajattele, vaikka satuja. Prinsessa vapisee lasitornissa sillä aikaa, kun prinssi taistelee lohikäärmettä vastaan. 

Rintamakarkuruus mieheltä on pahinta, mitä olettaa saattaa. Nainen saa jäädä kotiin itkemään, kun pomo sanoi pahasti töissä. 

Alkukantaista evoluutiobiologiaa tämä. Mies on se peloton metsästäjä ja sodankävijä  ja suojelee naisia ja lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on varmasti useita, mutta miesten hyvä veli -verkosto tähtää lähinnä suorituksiin ja saavutuksiin ja naisten hyvä sisko -verkosto taas tunteisiin ja toisen auttamiseen. 

Vierailija
4/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sekä miehet että naiset on molemmat tekopyhiä.

Vierailija
5/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet halveksivat huonoitsetuntoista miestä ja miksi naiset säälivät ja tukevat huonoitsetuntoista naista - niin miksi? Kumpien pitäisi muuttaa käytöstään, miesten vai naisten?

Vierailija
6/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koen että kaikkia huonoitsetuntoisia ja itsestään epävarmoja halveksitaan ihan sukupuolesta riippumatta. Ei mua ainakaan mitenkään "tueta", sääliä tuskin kukaan kaipaa.

Vierailija
7/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet halveksivat huonoitsetuntoista miestä ja miksi naiset säälivät ja tukevat huonoitsetuntoista naista - niin miksi? Kumpien pitäisi muuttaa käytöstään, miesten vai naisten?

Sekä miehet että naiset halveksivat miestä ja tukevat naista. Molempien pitäisi muuttaa käytöstään.

Vierailija
8/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että naiset puhuvat näistä asioista toisilleen enemmän kuin miehet. Yleensäkin naiset taitavat puhua tunteistaan enemmän kuin miehet. On aika mahdotonta tukea toista, jos ei edes tiedä, että toinen on tuen  tarpeessa. 

Vierailija
9/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni ainakin jaksaa halveksia ja mollata minua huonosta itsetunnosta. Tietysti tässä vaiheessa, saalistusvaiheessa ja kaiken maailman pelimiehillehän huonoitsetuntoinen on erinomainen saalis, siltähän saa mitä vaan keksii pyytää!

Vierailija
10/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä koen että kaikkia huonoitsetuntoisia ja itsestään epävarmoja halveksitaan ihan sukupuolesta riippumatta. Ei mua ainakaan mitenkään "tueta", sääliä tuskin kukaan kaipaa.

Tulin samaa sanomaan. En ole nähnyt huonoitsetuntoisten naisten saavan mitään erityiskohtelua, saatikka tukea. Niitä huomattavan huonoitsetuntoisia lähinnä kartetaan, koska itsensä lyttääminen ja muut huonon itsetunnon lieveilmiöt ovat rasittavaa kuultavaa.

Tietysti itsetunto-ongelmainen kaunis nainen on kontrolloivalle miestyypille lottovoitto, sen uskon.

Vierailija
11/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole sukupuolesta, vaan siitä, miten itsetunto-ongelmiaan käsittelee. Jos päättää esim. vihata vastakkaisen sukupuolen edustajia huonon itsetuntonsa takia, ei siitä paljoa päänsilittelyä saa. Ihminen itse päättää tapansa suhtautua: voi yrittää kehittää itseään, tai vierittää syytä oman elämänsä kurjuudesta muille.Jostain syystä tänne on pesiytynyt näitä miehiä, jotka parkuvat naisettomuuttaan joka johtuu "kiltteydestä". Ei sellaiselle voi sanoa mitään hyvää.

Vierailija
12/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan biologisista eroista, mies käsitetään vahvemmaksi joten mieheltä odotetaan itsevarmempaa käytöstä kuin naiselta.

Vierailija
13/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä miehet että naiset halveksivat miestä ja tukevat naista. Molempien pitäisi muuttaa käytöstään.

Höpöhöpö. Huonoitsetuntoinen nainen ei saa miehiltä mitään tukea tai huomiota. Miehet vaan yrittävät käyttää sellaista naista hyväkseen.

Vierailija
14/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ilmeisesti huonoitsetuntoinen, koska minua on aina kartettu; en tiedä millainen on hyvä itsetunto, haluaisiko joku joka kokee sellaisen omistavansa kertoa miten huono ja hyvä itsetunto näkyy itsestä ja muista ihmisistä ja mikä huonoitsetuntoisessa rasittaa,?

Vierailija
15/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka halveksii? 

En minä ainakaan, enkä ole havainnut muidenkaan halveksivan. Arka mies vain ei ole varmaankaan naisten mieleen seksuaalisesti, se on selvä. 

Arka nainen voi olla hellyyttävä, mutta ei mies. Puhun nyt siis tavanomaisista heterosuhteista, toki kirjoa on varmasti ihan jokaiselle. 

Vierailija
16/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että naiset puhuvat näistä asioista toisilleen enemmän kuin miehet. Yleensäkin naiset taitavat puhua tunteistaan enemmän kuin miehet. On aika mahdotonta tukea toista, jos ei edes tiedä, että toinen on tuen  tarpeessa. 

Sehän tässä juuri onkin pointtina, että miehet eivät avaudu tunteistaan, koska vastaanotto on negatiivisempaa kuin samoin tuntevan naisen. "Uli uli". Miehen odotetaan olevan vahva ja pärjäävän.

Vierailija
17/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että miehet sietävät paremmin itsetunto-ongelmista kärsivää naista kuin naiset sietävät itsetunto-ongelmista kärsivää miestä, johtuu varmaan alkukantaisista vieteistä. Kivikaudella henkisesti heikko ihminen ei soveltunut metsästäjäksi kun taas henkisesti heikko nainen soveltui kotijuttujen hoitajaksi.

Vierailija
18/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Huonoitsetuntoinen nainen ei saa miehiltä mitään tukea tai huomiota. Miehet vaan yrittävät käyttää sellaista naista hyväkseen.

Tämä. Kyllä niitä miehiä löytyy "tukemaan", kun on helppo saalis.

Vierailija
19/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole sukupuolesta, vaan siitä, miten itsetunto-ongelmiaan käsittelee. Jos päättää esim. vihata vastakkaisen sukupuolen edustajia huonon itsetuntonsa takia, ei siitä paljoa päänsilittelyä saa. Ihminen itse päättää tapansa suhtautua: voi yrittää kehittää itseään, tai vierittää syytä oman elämänsä kurjuudesta muille.Jostain syystä tänne on pesiytynyt näitä miehiä, jotka parkuvat naisettomuuttaan joka johtuu "kiltteydestä". Ei sellaiselle voi sanoa mitään hyvää.

Kyllä täällä on monesti naiset kirjoitelleet surutarinoitaan, joissa nimneomaan syytetään joko miehiä tai omia vanhempia vastoinkäymisistä, mutta ei kukaan niissä ketjuissa ole uli ulia -huutelemassa. Kaikki naiset eivät ilmeisesti näe tai kehtaa myöntää asioita, joissa heidän sukupuolensa on etuoikeutetussa asemassa.

Vierailija
20/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat Suomessa "suojeltuja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän