Tänään puolen päivän aikoihin pitäisi käydä treffeillä yhden naisen kanssa
Ollaan viimeisen parin viikon aikana kirjoiteltu ja eilen puhuttiin puhelimessa. Alustavasti sovittiin treffit täksi päiväksi mutta jätettiin tarkka aika ja paikka avoimeksi. Tarkoitus oli sopia se tänään aamupäivän aikana.
Mutta minä teen nyt niin että annan naisen ottaa yhteyttä. Mitä luulette? Tuleeko sitä yhteydenottoa seuraavan kolmen tunnin aikana?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Niin, mennäkö treffeille ja olla suora/avoin vai pelailla typeriä valtapelejä heti alusta alkaen? Jälkimmäinen valinta voi johtaa siihen, että jatkossa ainakaan tämän naisen kanssa ei tarvitse edes teorian tasolla näitä pohtia.
Eikö se sitten ole valtapeliä, jos nainen ei voi olla aloitteelinen?
Itse en tykkää pelaamisesta, vaan se ottaa yhteyttä joka ensin ehtii. Avoin ja rehellinen kannattaa olla aina.
Mies 41 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mennäkö treffeille ja olla suora/avoin vai pelailla typeriä valtapelejä heti alusta alkaen? Jälkimmäinen valinta voi johtaa siihen, että jatkossa ainakaan tämän naisen kanssa ei tarvitse edes teorian tasolla näitä pohtia.
Eikö se sitten ole valtapeliä, jos nainen ei voi olla aloitteelinen?
Itse en tykkää pelaamisesta, vaan se ottaa yhteyttä joka ensin ehtii. Avoin ja rehellinen kannattaa olla aina.
Ja tässä tapauksessa ap on kerran maininnut sille naiselle että odottaa myös häneltä aktiivisuutta.
Huh, toivottavasti en ole treffikumppanisi. Jos noinkin pienestä asiasta kuin paikan ja ajan ehdotuksesta pitää tehdä jokin kissahiirileikki, ei ole tulevaisuudelle kovinkaan kummoiset näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Naiset näköjään odottavat, että mies hoitaa kaiken. On varmaan kiva olla kuin joku pieni lapsi, jolla ei ole mitään vastuuta.
Feminismiä tarvitaan näköjään vielä.
Tuossa vaiheessa, kun ei olla vielä tavattu, kannattaa sen innokkaamman ottaa yhteyttä olipa sitten mies tai nainen. Jos toinen on vielä empivällä kannalla, niin pelejä pelaamalla menettää vain mahdollisuutensa. Voihan sitä tapaamisella sitten sanoa toiselle, että ota yhteyttä, milloin haluat tavata ja jäädä sitten sitä odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, ettei mies halua tavata, jos kerran ei tarkkaa aikaa ja paikkaa sovittu ja sitten miehestä ei kuulu mitään.
Ap, ei sinulla tule olemaan treffejä tolla menolla. Naiset tykkää että mies näyttää haluavansa juuri hänet.
Naiset tykkää sukupuolirooleista silloin kun hyötyvät niistä itse.
Aloituksen tapauksessa treffipari ei ole vielä edes tavannut. Vaikea kuvitella, että nainen tuossa hyötyy mitenkään. Ap eli mies on jo hereillä, nainen voi olla vielä nukkumassa. Nyt tuo "en ota ensin yhteyttä" on vaan periaatteellista vänkäystä.
Jos sinä olet pyytänyt häntä treffeille tai ollut muuten se aloitteen tekijä, sinun pitäisi siinä tapauksessa pitää tämä linja. Jos nainen on tehnyt aloitteen, on enemmän hänen vastuullaan.
Joka tapauksessa kaikki pelien pelaaminen on typerää. Jos kiinnostaa, laita viesti. Hirveän vaikeaa elämä jos kaikki pitää analysoida ja arvuutella että mitäköhän se nyt on tästäkin mieltä ja kenen vuoro jne.
Vielä ei ole kuulunut mitään. Taisi olla tässä tämä juttu. Jos häntä kiinnostaa niin hän olisi helposti voinut lähettää se tekstari.
Nyt jää epäselväksi miten näissä tapauksissa kuuluu toimia jos kerran on toivonut aloitteellisuutta naiselta? Nimittäin nainen joka on kiinnostunut ei lopeta yhteydenpitoa tuolla tavalla.
Teettepä miehet ja naiset treffailusta vaikeaa...Erosin pitkäaikaisesta parisuhteesta.Puolentoista vuoden aikana tapasin monta miestä,nyt parisuhteessa. Välillä mies ehdotti tapaamista,välillä minä.Jos kiinnostaa,niin viestiä vaan.Ei ole oikeasti noin hem*etin vaikeaa.
Ap:n olisi kannattanut kertoa arvoistaan ennen hiljenemistä. Muuten nainen ajattelee miehen tulleen katumapäälle.