Vierailija

Ollaan viimeisen parin viikon aikana kirjoiteltu ja eilen puhuttiin puhelimessa. Alustavasti sovittiin treffit täksi päiväksi mutta jätettiin tarkka aika ja paikka avoimeksi. Tarkoitus oli sopia se tänään aamupäivän aikana.
Mutta minä teen nyt niin että annan naisen ottaa yhteyttä. Mitä luulette? Tuleeko sitä yhteydenottoa seuraavan kolmen tunnin aikana?

• ylös 2
  • alas 21

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaa jaa. Jos nainen on susta kiinnostunut niin jotain viestiä uskoisin sulle laittavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa. Jos nainen on susta kiinnostunut niin jotain viestiä uskoisin sulle laittavan.

Aivan. Ja miksi vaivautua tapaamaan naista joka ei ole kiinnostunut?

Vierailija

Mies. Suurin mokasi on jättää nainen odottamaan. Jos hänet oikeasti haluat niin laitat ajasta ja paikasta oman ehdotuksen heti.
Jos et halua niin jatka mykkänä. Älä sitten ihmettele kun kaikki ei ihan putkeen mennytkään.

• ylös 43
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin näin toimia mutta jos mies on hankala niin tulipa iso lommo sädekehään ja alan miettimään onko tästä mihinkään kun on perässä vedettävä tapaus.

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies. Suurin mokasi on jättää nainen odottamaan. Jos hänet oikeasti haluat niin laitat ajasta ja paikasta oman ehdotuksen heti.
Jos et halua niin jatka mykkänä. Älä sitten ihmettele kun kaikki ei ihan putkeen mennytkään.

Juurikin näin. Itse naisena laittaisin viestin jos ei mitään kuulu, koska en jaksa odotella ja ihmetellä missä nähdään vai nähdäänkö. Mutta tiedän myös naisia, jotka odottaisi miehen yhteydenottoa.

Mulla herää ensimmäisenä kysymys kuinka kiinnostunut oletkaan naisesta? Oman kokemukseni mukaan kaikki miehet, jotka ovat olleet kiinnostuneita, ovat itse aktiivisesti viestitelleet, vähät välittämättä milloin kukakin laittaa ekan viestin, vaan ovat itse olleet aloitteellisia. Olen ymmärtänyt, että noin toimii oikeasti kiinnostunut mies.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Olettaisin, ettei mies halua tavata, jos kerran ei tarkkaa aikaa ja paikkaa sovittu ja sitten miehestä ei kuulu mitään.

Ap, ei sinulla tule olemaan treffejä tolla menolla. Naiset tykkää että mies näyttää haluavansa juuri hänet.

• ylös 33
  • alas 0
Vierailija

Jos sinä olet oikeasti kiinnostunut tästä naisesta, miksi et itse nyt ota häneen yhteyttä?

Juuri noin, vain odottamalla naisen yhteydenottoa, voi valua nainen kuules nyt pahimmassa tapauksessa käsistäsi, sitä kun ei tiedetä naisen ajatuksia yhteydenottojen merkityksistä. Voi olla hyvinkin, että saat tuolla menolla Sinne meni oho -tapauksen, jos jäät kovastikin vaan odottelemaan. Tuleepahan sitten hyviä lisäketjuja aiheesta tännekin.....

Vierailija

Minä en ainakaan ottaisi yhteyttä tuona naisena, vaan odottaisin ja olettaisin että mies hoitaa treffipyynnöt.

Aikoinaan mieheni oli se joka piiritti minua ja kovaa, kun alettiin seurustelemaan. Ollaan oltu yhdessä yli 15v.

Vierailija

Niin, mennäkö treffeille ja olla suora/avoin vai pelailla typeriä valtapelejä heti alusta alkaen? Jälkimmäinen valinta voi johtaa siihen, että jatkossa ainakaan tämän naisen kanssa ei tarvitse edes teorian tasolla näitä pohtia. 

• ylös 15
  • alas 0

Juu en jäisi ensitreffeillä passiivisesti odotteleen kutsua vaan olisin suht aktiivinen ettei joku toinen veisi aktiivisuudellaan mielenkiintoa. Naisilla on usein deittimarkkinoilla sellainen asema että he voivat valita ja ylensä vaan ne aktiiviset sen huomion saa.

Vierailija

Mä tykkään kans että mies vie. Jos mitään ei kuulu, voin laittaa viestiä muutaman tunnin päästä mutta tuli jo tunne että mies on aamulla tehnyt jo muuta eikä ole niinkään kiinnostunut. Silti tahdon nähdä, siksi viesti.

Mutta sekin jälkeen miehen pitää olla omatoiminen ja ottaa ensin yhteys. Minulle se on merkki kiinnostuksesta. Muuten tyyppi vastaa minulle ja vaikka siinä olisi miten innoissaan niin tuo alkaa häiritä nopeasti jos nainen aloittaa yhteydenpidot.

Vierailija

Naiset näköjään odottavat, että mies hoitaa kaiken. On varmaan kiva olla kuin joku pieni lapsi, jolla ei ole mitään vastuuta.

Feminismiä tarvitaan näköjään vielä.

• ylös 7
  • alas 13
Vierailija

Minulta ei ainakaan tulisi.
Saattaisin hyvinkin olla kiinnostunut, mutta periaatteesta en laittaisi viestiä ensin.
Kyllä se asia kuuluu ensitreffeillä miehelle.
Hyvin alkanut alku päättyisi tänään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi haluat olla tahallasi hankala? Ei kukaan halua hankalaa tyyppiä.

Vähän sama kun kysyisi miksi ap:n nainen haluaa olla hankala kun kerran ei ota vastuuta treffailusta.

Vierailija

Minkä helvetin takiaa naisen pitää oll passiivinen prinsessa?
Onko tämä treffailukulttuuri vieläkin näin vanhanaikaista ja takapajuista? Sitten itketään toisaalta tasa-arvon perään....Herätkää, naiset!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olettaisin, ettei mies halua tavata, jos kerran ei tarkkaa aikaa ja paikkaa sovittu ja sitten miehestä ei kuulu mitään.

Ap, ei sinulla tule olemaan treffejä tolla menolla. Naiset tykkää että mies näyttää haluavansa juuri hänet.

Naiset tykkää sukupuolirooleista silloin kun hyötyvät niistä itse.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.