Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosa-Maria Ryyti haluaisi opiskella meribiologiaa tai filosofiaa, jos hän asuisi jossain muualla kuin Suomessa

Vierailija
07.07.2017 |

Jostain syystä alkoi "hieman" huvittaa. xD

Onhan tietysti pätevä syy olla opiskelematta, jos asuu Suomessa. Ja helpompaahan se on jossitella kuin oikeasti tehdä niitä asioita mitä "haluaa".

Mä kyllä veikkaan, että ainoa syy näiden opiskeluhalujen taustalla on se, että Ryyti on nähnyt jonkun Hollywood-blondin opiskelevan meribiologiaa jossain jenkkileffassa tai -sarjassa. Filosofia taas kuulostaa niin hienolta, että kun sanoo haluavansa opiskella sitä, voi saada muut ajattelemaan, että on kovinkin paljon fiksumpi kuin mitä todellisuudessa onkaan.

Mä haluaisin nähdä sen filosofin, joka kuvaa itseään peilin kautta kaverinsa kanssa Gina Tricotin sovituskopissa perse pystyssä...

Voi mikä myötähäpeä näiden tyhjäpäiden jutuista.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kauneusleikkauksia en menis ryytiä kauniiksi kehumaan. Vanhoissa kuvissa näyttää omituiselta

Vierailija
42/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko auto olla jonkun idoli?

Nauroin kans samalle asialle :D Mutta

asiasta viidenteen. Kauneus ei ole mikään älykkyyden pois sulkeva asia. Itseasiassa kauniit naiset ovat hyvin usein myös älykkäitä. Symmetrisyys ja hyvät geenit you know. Eli en nyt suorilta menisi tyrmäämään kyseisen nuoren naisen haaveita. 

Plus sitten vielä se, että missi yleensä syö aika terveellisesti ja käyttävät vähän alkoholia. On hyväksi aivojen terveydelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asiasta viidenteen. Kauneus ei ole mikään älykkyyden pois sulkeva asia. Itseasiassa kauniit naiset ovat hyvin usein myös älykkäitä. Symmetrisyys ja hyvät geenit you know. Eli en nyt suorilta menisi tyrmäämään kyseisen nuoren naisen haaveita. 

Ehkä tarkoitus oli sanoa että idoleitaan ovat Einstein ja Elon Musk.

Vierailija
44/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa kukaan meistä ei tiedä hänen älykkyytensä tasoa. Hän saattaa olla hyvinkin fiksu, mutta ei omaa pitkäjänteisyyttä ja motivaatiota opiskeluun. Taustalla voi olla esimerkiksi jokin neurologinen häiriö tai vaikkapa luki -tai oppimishäiriö. Itse olen AD/HD/ADD-tapaus, joillakin autistisilla piirteillä ja näen itsessäni paljon samaa kuin Rosassa. Minulla on paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita, ja intoa eri asioita kohtaan mutta ajatuskin opiskelusta, johon täytyisi pystyä täysin sitoutumaan, on pelottava ja hankala. Ei kannata todellakaan tuomita kirjaa kansien perusteella, ja tuo hänen kiinnostuksensa ulkonäköä kohtaan on puhtaasti seurausta siitä, että hän on poikkeuksellisen viehättävä, joten tottakai hän käyttää tätä asiaa hyväkseen. 

"Poikkeuksellisen viehättävä"??! No kauneus on katsojan silmissä. En ymmärrä tuota että " ei pidä tuomita kirjaa kansien perusteella" jos kyseinen neito on ja käyttäytyy kuin kuka tahansa muovinen pintaliitopissis mitä väliä sillä on vaikka hänen ÄO:nsä olisi Einsteinin tasolla jos hän ei kykene muuta kuin pyllistämään instagramissa ja pakkeloimaan naamaansa.

Vierailija
45/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tarkoitus oli sanoa että idoleitaan ovat Einstein ja Elon Musk.

No osasin kyllä arvata, että Muskista oli kyse :D

Hauska.

Vierailija
46/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut henkilöstä nimeltä Nikola Tesla? Ja ei, hän ei ole tuon auton kehittäjä.

Vierailija
47/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikin ihmiset eivät tiedä, kuka Tesla oli?? Mua kyllä enemmän on ihmetyttänyt, miten firma voi ottaa nimekseen Tesla.

Vierailija
48/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa kukaan meistä ei tiedä hänen älykkyytensä tasoa. Hän saattaa olla hyvinkin fiksu, mutta ei omaa pitkäjänteisyyttä ja motivaatiota opiskeluun. Taustalla voi olla esimerkiksi jokin neurologinen häiriö tai vaikkapa luki -tai oppimishäiriö. Itse olen AD/HD/ADD-tapaus, joillakin autistisilla piirteillä ja näen itsessäni paljon samaa kuin Rosassa. Minulla on paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita, ja intoa eri asioita kohtaan mutta ajatuskin opiskelusta, johon täytyisi pystyä täysin sitoutumaan, on pelottava ja hankala. Ei kannata todellakaan tuomita kirjaa kansien perusteella, ja tuo hänen kiinnostuksensa ulkonäköä kohtaan on puhtaasti seurausta siitä, että hän on poikkeuksellisen viehättävä, joten tottakai hän käyttää tätä asiaa hyväkseen. 

"Poikkeuksellisen viehättävä"??! No kauneus on katsojan silmissä. En ymmärrä tuota että " ei pidä tuomita kirjaa kansien perusteella" jos kyseinen neito on ja käyttäytyy kuin kuka tahansa muovinen pintaliitopissis mitä väliä sillä on vaikka hänen ÄO:nsä olisi Einsteinin tasolla jos hän ei kykene muuta kuin pyllistämään instagramissa ja pakkeloimaan naamaansa.

No höps. Nuori ihminen ja nätti. Tottakai on vähän höpsö. Eiköhän se tuosta kasva aikuiseksi. On just sen ikäinen, joka on just tajunnut mikä voima siinä on, että miehet kuolaa perään. Nauttikoot siitä nyt kun vielä saa. Harmittaa kun en itse tajunnut nuorempana nauttia omasta ulkonäöstäni enemmän.

Vierailija
49/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus sitten vielä se, että missi yleensä syö aika terveellisesti ja käyttävät vähän alkoholia. On hyväksi aivojen terveydelle. 

Minä ainakin olen nähnyt pari häkellyttävän kaunista naisopiskelijaa yliopistolla, joten aivan hyvin Rosa-Mariastakin on siihen, jos vain haluaa.

Vierailija
50/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Nikola Tesla on yksi kuuluisimmista fyysikoista ja keksijöistä maailmassa. Ei tässä nyt sähköautomerkistä tai Elon Muskista ole kyse....😂😂😂

Taitaa Rosa olla sittenkin av-mammoja fiksumpi.

Vierailija
51/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut henkilöstä nimeltä Nikola Tesla? Ja ei, hän ei ole tuon auton kehittäjä.

No höps. Ei se tuota Teslaa tarkoittanut. mutta hyvä huomio! Pisteet siitä. 

Vierailija
52/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen nähnyt pari häkellyttävän kaunista naisopiskelijaa yliopistolla, joten aivan hyvin Rosa-Mariastakin on siihen, jos vain haluaa.

minä olen nähnyt useammankin lääkkisläisen

Vierailija
53/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olisin ydinfyysikko mutta koska asun Suomessa jouduin opiskelemaan lähihoitajaksi. 😔

Vierailija
54/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

filosofiaa, voi vittujen kevbät mitä paskaa

Vierailija
55/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänen on oltava älykäs, jos hän ihailee Einsteinia ja Teslaa. Ei kukaan tyhmä ihaile tuollaisia älykköjä. Tyhmät bimbot ihailee vaikka jotain Kim Kardashiania.

Vierailija
56/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Nikola Tesla on yksi kuuluisimmista fyysikoista ja keksijöistä maailmassa. Ei tässä nyt sähköautomerkistä tai Elon Muskista ole kyse....😂😂😂

Taitaa Rosa olla sittenkin av-mammoja fiksumpi.

Sarkasmin ymmärtäminen on yleistä älykkäiden ihmisten keskuudessa.

Vierailija
57/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä olen nähnyt useammankin lääkkisläisen

Ei siinä mitään että on kaunis ja opiskelee filosofiaa tai lääketiedettä. Mutta en usko, että monikaan älykkö poseeraa huulet töröllään ja p**se pystyssä selfiessä. Yliopistolla toki näkee paljon kauniimpia, fiksuja opiskelijoita.

Vierailija
58/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänen on oltava älykäs, jos hän ihailee Einsteinia ja Teslaa. Ei kukaan tyhmä ihaile tuollaisia älykköjä. Tyhmät bimbot ihailee vaikka jotain Kim Kardashiania.

Niinpä. Rosasta suorastaan huokuu se, että hän ihailee Einsteiniä. Kun katsoo Rosan instagramiakin, ei hänessä ole mitään Kim Kardashianmaista.

Vierailija
59/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmikommentilla on aina hyvä peittää oma tyhmyytensä.

Vierailija
60/64 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmikommentilla on aina hyvä peittää oma tyhmyytensä.

Jaa, minä ainakin ymmärsin että se automerkkiin viittaaminen oli läppää, ihan hauskaakin sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän