Rosa-Maria Ryyti haluaisi opiskella meribiologiaa tai filosofiaa, jos hän asuisi jossain muualla kuin Suomessa
Jostain syystä alkoi "hieman" huvittaa. xD
Onhan tietysti pätevä syy olla opiskelematta, jos asuu Suomessa. Ja helpompaahan se on jossitella kuin oikeasti tehdä niitä asioita mitä "haluaa".
Mä kyllä veikkaan, että ainoa syy näiden opiskeluhalujen taustalla on se, että Ryyti on nähnyt jonkun Hollywood-blondin opiskelevan meribiologiaa jossain jenkkileffassa tai -sarjassa. Filosofia taas kuulostaa niin hienolta, että kun sanoo haluavansa opiskella sitä, voi saada muut ajattelemaan, että on kovinkin paljon fiksumpi kuin mitä todellisuudessa onkaan.
Mä haluaisin nähdä sen filosofin, joka kuvaa itseään peilin kautta kaverinsa kanssa Gina Tricotin sovituskopissa perse pystyssä...
Voi mikä myötähäpeä näiden tyhjäpäiden jutuista.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kaksi tulevaisuuden arvostetuinta filosofia:
https://www.instagram.com/p/BP0M_BtBE8y/?taken-by=rosamariaryyti&hl=fi
Ei hemmetti. On tyhmyydelläkin oltava joku raja.
Ei kenenkään älykkyyttä voi arvioida pelkän instatilin perusteella. Omasta mielestäni Ryyti vaikuttaa ihan fiksulta perus parikymppiseltä likalta joka vielä hakee suuntaa elämälleen.
No ei ainakaan tuon aloitusviestissä olevan videon perusteella miltään älyköltä vaikuta. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon niinku kiinnostunu tähtitieteestä ja mun lempisarja on se ja se, vähänkö mä hei oon niinku älykäs ja hirveen syvällinen..."
Jännä, että jos tähtitiede kiinnostaa, miksi instagram on täynnä kuvia vain bilettämisestä, naaman pakkeloinnista ja paljaasta hanurista?
Koska sellaisilla kuvilla saa seuraajia ja tykkäyksiä joiden avulla saa mainostuloja. Tähtitiedekuvilla taas ei saa. Missitytöille somen kautta saatavat mainostulot voivat olla heille hyvinkin merkittävä tulojen lähde joten fiksujahan he ovat jos käyttävät sitä niin että saa rahaa.
Niin se jäi epäselväksi, mikä häntä estää opiskelemasta filosofiaa tai meribiologiaa Suomessa asuessaan?
Jos mimmi olisi kiinnostunut meribiologiasta todella, hän hakisi opiskelemaan sitä. Tutkinnon suorittamisen jälkeen hän tähtäisi opiskeluaikana hankitun kokemuksen ansiosta ulkomaille.
Voi kyrpä mikä tekosyy olla opiskelematta se, että asuu Suomessa. HUH. Suomessa vielä opiskelu on lähes ilmaista ja Helsingin yliopissa on arvostettu biologian laitoskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon niinku kiinnostunu tähtitieteestä ja mun lempisarja on se ja se, vähänkö mä hei oon niinku älykäs ja hirveen syvällinen..."
Jännä, että jos tähtitiede kiinnostaa, miksi instagram on täynnä kuvia vain bilettämisestä, naaman pakkeloinnista ja paljaasta hanurista?
Koska sellaisilla kuvilla saa seuraajia ja tykkäyksiä joiden avulla saa mainostuloja. Tähtitiedekuvilla taas ei saa. Missitytöille somen kautta saatavat mainostulot voivat olla heille hyvinkin merkittävä tulojen lähde joten fiksujahan he ovat jos käyttävät sitä niin että saa rahaa.
Vai että ihan älyä vaaditaan siihen, että ymmärtää seksin myyvän xD
Nämä nykypissikset on kaikki samaa ripulimassaa, ei mitään persoona ei mitään erottuvuutta. Sama kuvio kuin pissiksillä kymmen viisitoista vuotta sitten, mutta nykyään somehuoraus pahentaa vielä asiaa.
Hui miten täällä on ilkeää sakkia. Olen koulut775ukseltani biologi. En käsitä, miksei Ryytikin voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mimmi olisi kiinnostunut meribiologiasta todella, hän hakisi opiskelemaan sitä. Tutkinnon suorittamisen jälkeen hän tähtäisi opiskeluaikana hankitun kokemuksen ansiosta ulkomaille.
Voi kyrpä mikä tekosyy olla opiskelematta se, että asuu Suomessa. HUH. Suomessa vielä opiskelu on lähes ilmaista ja Helsingin yliopissa on arvostettu biologian laitoskin.
Pääsisitkö itse opiskelemaan biologiaa? Kai tiedät, että sisäänpääsy on vaikeaa. Hyvin monet lähtevät ulkomaille yliopistoihin eri alojen opintoihin just sen takia, että Suomen yliopistoihin on tosi vaikea päästä.
Tiedättekö onko Rosa jo hakenut opiskelemaan? Luulisi että noin fiksu kyllästyy pidemmän päälle pelkkään oman itsensä kuvaamiseen instagramia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisitkö itse opiskelemaan biologiaa? Kai tiedät, että sisäänpääsy on vaikeaa. Hyvin monet lähtevät ulkomaille yliopistoihin eri alojen opintoihin just sen takia, että Suomen yliopistoihin on tosi vaikea päästä.
En ole tuo keneltä kysyt, mutta kyllä Suomessa on ihan mahdollista päästä opiskelemaan yliopistoon jos on ahkeruutta ja motivaatiota. Itse pääsin Helsingin yliopistoon lukemaan psykologiaa, samoin hyvä ystäväni. Muut ystäväni pääsivät mm. oikikseen, humanistiseen (historia ja filosofia) ja Aalto-yliopistoon (DI). Kun koko elämä ei ole perseen pyörittämistä, bilettämistä ja huomiohu***amista somessa, on aikaa lukea ja opiskella. Jos Ryyti ihan oikeasti haluaisi yliopistoon, hän ottaisi opiskelun vakavasti eikä keksisi ihmeellisiä tekosyitä "jos en asuisi Suomessa"-tyyliin. Jos ei halua yliopistoon, sekin on toki ihan ok. Ärsyttää ja ihmetyttää vaan nuo tekosyyt! Suomessa on kuitenkin ihan huippu juttu, että yliopistokoulutus on ilmaista! Ja jos ulkomaille haluaa, on tosi hyvät vaihto-opiskelijaohjelmat.
Vaikuttaa vaan jotenkin siltä että Rosa-Maria on päättänyt että hänen idolinsa ovat Einstein ja Tesla koska se saa hänet kuulostamaan omasta mielestään fiksulta.
Minäkin olen omasta mielestä todella fiksu ja älykäs👍
Todellisuudessa kukaan meistä ei tiedä hänen älykkyytensä tasoa. Hän saattaa olla hyvinkin fiksu, mutta ei omaa pitkäjänteisyyttä ja motivaatiota opiskeluun. Taustalla voi olla esimerkiksi jokin neurologinen häiriö tai vaikkapa luki -tai oppimishäiriö. Itse olen AD/HD/ADD-tapaus, joillakin autistisilla piirteillä ja näen itsessäni paljon samaa kuin Rosassa. Minulla on paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita, ja intoa eri asioita kohtaan mutta ajatuskin opiskelusta, johon täytyisi pystyä täysin sitoutumaan, on pelottava ja hankala. Ei kannata todellakaan tuomita kirjaa kansien perusteella, ja tuo hänen kiinnostuksensa ulkonäköä kohtaan on puhtaasti seurausta siitä, että hän on poikkeuksellisen viehättävä, joten tottakai hän käyttää tätä asiaa hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä alkoi "hieman" huvittaa. xD
Onhan tietysti pätevä syy olla opiskelematta, jos asuu Suomessa. Ja helpompaahan se on jossitella kuin oikeasti tehdä niitä asioita mitä "haluaa".
Mä kyllä veikkaan, että ainoa syy näiden opiskeluhalujen taustalla on se, että Ryyti on nähnyt jonkun Hollywood-blondin opiskelevan meribiologiaa jossain jenkkileffassa tai -sarjassa. Filosofia taas kuulostaa niin hienolta, että kun sanoo haluavansa opiskella sitä, voi saada muut ajattelemaan, että on kovinkin paljon fiksumpi kuin mitä todellisuudessa onkaan.
Mä haluaisin nähdä sen filosofin, joka kuvaa itseään peilin kautta kaverinsa kanssa Gina Tricotin sovituskopissa perse pystyssä...
Voi mikä myötähäpeä näiden tyhjäpäiden jutuista.
Mun suurimpii idoleit on Einstein ja Tesla.
Vierailija kirjoitti:
Hui miten täällä on ilkeää sakkia. Olen koulut775ukseltani biologi. En käsitä, miksei Ryytikin voisi olla.
Ryyti ei voi olla koulutukseltaan meribiologi koska asuu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko auto olla jonkun idoli?
Nauroin kans samalle asialle :D Mutta
asiasta viidenteen. Kauneus ei ole mikään älykkyyden pois sulkeva asia. Itseasiassa kauniit naiset ovat hyvin usein myös älykkäitä. Symmetrisyys ja hyvät geenit you know. Eli en nyt suorilta menisi tyrmäämään kyseisen nuoren naisen haaveita.
Ei kenenkään älykkyyttä voi arvioida pelkän instatilin perusteella. Omasta mielestäni Ryyti vaikuttaa ihan fiksulta perus parikymppiseltä likalta joka vielä hakee suuntaa elämälleen.