Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmisiä ketkä ostaa vaatteita jopa kerran kuussa?

Vierailija
07.07.2017 |

Minä ostan vaatteita korkeintaan kerran vuodessa jos tarvitsen silloinkaan. Ei niitä kolttuja tarvita montaa. Pitääkö olla 10 hametta jos käyttää vain yhtä kerrallaan. 2 riittää. Toista voi käyttää kun toinen on pesussa. En tajua kun jotkut laskee vaatteet kuukausittaisiin menoon. Minä ostin paidan viimeksi 4 vuotta sitten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kulkea samoissa ryysyissä joka päivä, työpaikalla voitaisiin katsoa kieroon.

Vierailija
2/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä! Sulla on sun omat tavat. Meillä muilla on toisenlaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan enemmän kuin kaksi hametta. Auta armias, jos ensimmäiselle läikytät vaikkapa kahvia ja seuraava likaantuu samana päivänä, kun bussi roiskaisee päällesi kurat. Menetkö töihin likaisella hameella tai pelkissä sukkahousuissa? Tämän takia minä kaipaan tarvitsee useamman vaatekappaleen. Ei tarvitse stressata jatkuvasti sitä, että mitä jos toinen mun hameistani likaantuukin.

Vierailija
4/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti riippuu minkä laatuisia ostaa, hyvänlaatuisia vaatteita kun ostaa niin kestävät hyvin, myös värit.

Ostan itse n. 3 kk välein jotain vaatteita jos tarvitsen, en muuten hamstraa niitä vaatekaappiin.

M-42

Vierailija
5/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin niitä vaatteita sen verran, että saa kerättyä koneelliset vaaleaa ja tummaa ennenkuin puhtaat loppuu.

Lapsi on10v ja nyt alkaa olla tilanne että vähempikin riittää, sotkua ei enää tule jatkuvasti vaan farkut voi mennä jopa pari päivää, pitää höllätä isompien kokojen ostamista

Mutta kyllä kuukausittain tulee kalsaria, sukkaa, t-paitaa, jotain jollekin perheenjäsenelle, siis sellaisia kun ruokaostosten lomassa noukitaan marketista. Ehkä kolme kertaa vuodessa tilataan muuta, juhlapaitaa, uusitaan farkkuja tai alesta lapselle isompaa.

Vierailija
6/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tarviin niitä vaatteita sen verran, että saa kerättyä koneelliset vaaleaa ja tummaa ennenkuin puhtaat loppuu.

Lapsi on10v ja nyt alkaa olla tilanne että vähempikin riittää, sotkua ei enää tule jatkuvasti vaan farkut voi mennä jopa pari päivää, pitää höllätä isompien kokojen ostamista

Mutta kyllä kuukausittain tulee kalsaria, sukkaa, t-paitaa, jotain jollekin perheenjäsenelle, siis sellaisia kun ruokaostosten lomassa noukitaan marketista. Ehkä kolme kertaa vuodessa tilataan muuta, juhlapaitaa, uusitaan farkkuja tai alesta lapselle isompaa.

Pari päivää? Mitä ihmettä? Tarkoitatko, että 10v lapsi likaa housujaan niin ahkerasti, että niitä pitää pestä jatkuvasti? Kyllä meillä farkut menee vähintään pari viikkoa...

Vierailija
7/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka kuukausi, minusta olisi tylsää pukeutua samoihin vaatteisiin päivästä toiseen.

Vierailija
8/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa kulkea samoissa ryysyissä joka päivä, työpaikalla voitaisiin katsoa kieroon.

Höpöhöpö, ei sinun vaatteitas kukaan muista. Tuotahan on testattu ja tyyliin vaikka viikon pystyy käymään samoilla vaatteilla eikä kukaan huomaa mitään.

Vierailija
9/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulisi joka kuukaudelle vaateostoksia, jos ne jaettaisiin tasaisesti pitkin vuotta. Nyt menee monta kuukautta ilman, mutta esim. viimeksi ostin samana päivänä sandaalit, sukkia, rintaliivit ja hameen. Etupäässä ostan hajonneiden tilalle tai uuteen tarpeeseen (esim. kun aloitin sulkapallon pelaamisen tarvitsin siihen sopivat kengät), joskus harvemmin ihan sitten muuten vaan. Vaatevarastoa olen kutistanut paljon nuoruusvuosista, mutta kaipaan kyllä enemmän kuin 2 paria sukkia, 2 paitaa jne ihan siksikin etten halua pestä koko ajan pyykkiä.