Mistä löytää hyvät sukkahousut?
Olen nyt useamman vuoden etsinyt hyviä sukkahousuja, jotka kestäisivät kauemmin kuin kaksi käyttökertaa eivätkä valuisi tai hiertäisi mistään. Koitettu myös useita eri kokoja, eli ongelman ei pitäisi olla siinä. Vanhat luottosukkapöksyni menivät taannoin rikki yli vuoden viikottaisen käytön jälkeen enkä ole vastaavia löytänyt. Tulivat todella korkealle, rintojen alapuolelle, eivätkä valuneet alaspäin tai hiertäneet haaroissa. Istuivat kuin hansikkaat. Olivat vähän paksummat, ainakin 60den.
Osaako joku suositella hyviä paikkoja sukkahousuostoksille? Nuo suosikkini taisivat olla Seppälästä, mutta ne mitä sieltä olen nykyään ostanut, eivät ole olleet samanvertoisia.
Kommentit (5)
Hudson glamour. Prismasta ja sokokselta löytyy mustana ja muutama ruskea sävy. Alkuperäiset ostin muutamavuosi sitten sokokselta, kestivät jopa parivuotta. Yllättäen samanlaisia ei löytynyt moneen vuoteen, nyt ne oli tullut uudestaan valikoimaan. Mark&Spenceriltä löysin hyvät stay upit, riitävän pitkät ettei jää puolireiteen
Itse ostan stockmannilta tukisukkahousuja. Ovat hintansa arvoiset
Kaikista kaupoista, jotka myyvät Wolfordia.
Pirkka sukkahousut 😍 kokoja 56 asti ja kestää, jaksaa. Nousevat korkealle eikä rullaudu ja hinta ei ole paha. Normaalit värit.
Marks & Spencer, tosi hyvä hinta-laatusuhde ja paljon erilaisia malleja ja kokoja.