Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi 2017, edelleen naiset alistuvat miehen valtaan vaihtamalla nimen isännän mukaan

Vierailija
07.07.2017 |

Miksette opi? Ei ihme että kaikki innovaatiot tulevat miehiltä. "No mutku perinne, niin se vaan on, mixei, se on vaan nimihh". Naiset ovat oksettavan yksilöttömiä. Olette vain toisten kautta itsensä määritteleviä, olette aina se alentuva ja joustava osapuoli. Miehet eivät pidä naisia yhtään minään, miehelle nainen on alempi ja tyhmä olento. Miehelle nainen on vain seksiobjekti ja nainen on valmis vaihtamaan NIMENSÄ miehen takia.

Skarpatkaa vähän jooko. Nolaatte kaikki naiset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut huonoissa piireissä. Omat tuttavani - kaikki koulutettuja, rikkaita ja upeita - ovat saaneet miehensä ottamaan nimensä.

Vierailija
2/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt nyt aika iso herne tällä aloittajalla nenään.

Hengitä pari kertaa rauhassa, ja mieti, olisko sun elämässä jotain tähdellisempää pohdittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä? Ikäänkuin aloittajalla olisi oma uniikki sukunimi... ties keneltä saatu.

Sinulle on jo vastattu triljoona kertaa aiemminkin.

Vierailija
4/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sukunimiä ne kaikki on. Itse en aio vaihtaa nimeäni, pidän tämän nimen jonka syntymässäni sain.

Vierailija
5/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun persettä kutittelee jos nainen haluaa miehensä nimen? Minä aion ottaa mieheni nimen kun naimisiin menemme. Olemme hyvin tasapainoisessa ja -arvoisessa parisuhteessa, yksi nimi ei sitä muuta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
6/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmääjä trolli bongattu.

Vierailija
7/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Mä tein niin 1996 ja teen uudestaan jos menen joskus vielä naimisiin. Koska mä haluan.

Vierailija
8/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lasten takia yhteinen sukunimi. Olis sika noloo jos mies ottaisi vaimon sukunimen...

Vierailija
9/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan itse haluaa niin missä se valta silloin on?

Oma "tyttönimeni" eli isäni sukunimi on ihan kamala ja todellakin vaihdoin sen mieheni lyhyeen ja kauniiseen sukunimeen. Ja lapsetkin saivat kivan sukunimen.

Vierailija
10/10 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin mieheni nimen siksi, että välini ovat poikki omaan perheeseeni, kun taas miehen perheen kanssa tulen oikein hyvin toimeen. Tunnen kuuluvani enemmän miehen perheeseen, jota näen kuukausittain, kuin omaani, jota näin viimeksi, kun äiti heitti ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä