Olemme niin onnellisia
Olen 35v mies ja naiseni on 30v. Meillä on kaksi lasta,joilla on paljon kavereita. Meillä on kaksi hienoa autoa. Ostettiin juuri miljoonan arvoinen omakotitalo,jossa on kaksi kerrosta. Olemme molemmat huipputyössä hyväpalkkaisella alalla. Matkustamme vuodessa kymmeniä kertoja ulkomaille. Ostamme vain merkkivaatteita meille ja lapsille.
Minä olen tumma,lihaksikas ,komea,älykäs,huumorintajuinen ja mukava pitkä mies ja naiseni on puolestaan myös tumma luonnostaan,upeat pitkät hiukset,hyvä treenattu kroppa,älykäs,mukava,huumorintajuinen. Meillä on todella paljon ystäviä ja menestymme elämässä niin työ-ja ihmissuhteissa. Miten elämä voi olla näin täydellistä :)
Kommentit (17)
Silti olet tyytymätön, eikä itserakkaus ainakaan kaunista ketään.
Hyvä! Nyt kun elämä on mallillaan, voit myös ehkä käyttää hieman aikaa äidinkielen kirjallisen ulosantisi hiomiseen!
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä raukkoja. Onnellisuus on ihan muuta kuin aineellisia asioita.
Tottakai :) lisäksi olemme terveitä,pidämme huolta läheisistämme,arvostamne muita ihmisiä,kunnioitamme muita..lisäksi kasvatamme lapsia kunnioittamaan muita ihmisiä ja maailmaa..mutta siitä huolimatta arvostamme myös aineellisia asioita :) katsos aineellisten asioiden arvostajat eivät aina ole pelkästään pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Nyt kun elämä on mallillaan, voit myös ehkä käyttää hieman aikaa äidinkielen kirjallisen ulosantisi hiomiseen!
Kirjoitan nopeasti enkä välitä nyt mistään kielioppivirheistä enkä siitä onko tekstissä hyvä ulosanti. Tärkeintä,että sain sanottua sen,mitä piti.
Voi olla onnellinen puolestanne :) mutta kehumisen jättäisin pois ihan muita ihmisiä ajatellen ja myös omaa tulevaisuutta ajatellen :) on teilläkin kuitenkin huonojakin päiviä.
Käyttäjä5174 kirjoitti:
Voi olla onnellinen puolestanne :) mutta kehumisen jättäisin pois ihan muita ihmisiä ajatellen ja myös omaa tulevaisuutta ajatellen :) on teilläkin kuitenkin huonojakin päiviä.
Ei ole. Olemme täysin virheettömiä tietenkin.
Meillä on kaiken tuon tavanomaisen lisäksi kesähuvila ja samalla tontilla vierastalo. Huvilalla on kaksi saunaa, uima-allas ja tilaa kolmelle ponille.
Ja ajattele -- täydellisen elämäsi kruunasi vauvapalstan löytäminen!
Kiva kuulla. Mekin olemme hyvin onnellisia. Olemme 33-vuotiaita. Meillä on kuusi lasta, pihalla ne leikkii muiden talon lapsien kanssa, mutta enimmäkseen keskenään. Meillä ei ole autoa (olisi kiva, jos olisi). Miehellä on työauto, mutta se on vaan työajoa varten. Asumme vuokralla kivassa kaupungin asunnossa. Mies on yrittäjä rakennusalalla, rahaa tulee sen mukaan onko keikkaa. Itse olen kotona lasten kanssa. Ulkomailla emme käy, jos Symphonya ei lasketa. Vietämme aikaa pihalla ja puistoissa ja kotona. Vaatteita on riittävästi, kotimaista suosin eettisistä syistä eli ovat sitten sen takia "merkki"vaatteita. Olen lihava, keskivertonokkela, positiivinen, toimelias ja avarakatseinen. Mies on myös ylipainoinen, älykäs, rehellinen ja oikeudentuntoinen. Mies on minun silmääni oikein komea. Itse olen keskiverto.
Liittomme on hyvällä perustalla. Olemme toistemme parhaat ystävät ja voimme jutella auringonnousuun asti vaikka mistä. Aviollisesti huolehdimme toistemme tarpeista. Meillä on jokunen ystäväkin uskoisin. Ainakin itse olemme monen ystäviä.
Mukailin tässä aloitusviestiä lähtökohtaisesti, joten paljo jäi mainitsematta ja täytyy myöntää, että niin kiitollinen kuin kaikesta tästä olenkin niin nämä ovat vain muuttujia onneni yhtälössä. Onni on sydämessä ja sisäinen aarre, ei ulkonainen.
Missä välissä te sitä duunia teette jos käytte kymmeniä kertoja vuodessa ulkomailla?
Tuollaisestako elämästä haaveilet vai miksi tarve kirjoitella tällaisia?
No? Mikä nyt noin vituttaa ap:aa?
mutta nauttikaa joka vuodesta yhdessä ja tehkää niistä unohtumattomia! :) täällä ei varmaan tarvitse roikkua jos on raha ja muu elämä kunnossa ei muutakun aurinkoon!:) minulla on vielä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaiken tuon tavanomaisen lisäksi kesähuvila ja samalla tontilla vierastalo. Huvilalla on kaksi saunaa, uima-allas ja tilaa kolmelle ponille.
Hyacintin sisko:)
Voi teitä raukkoja. Onnellisuus on ihan muuta kuin aineellisia asioita.