Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta Ovi-blogi

Vierailija
07.07.2017 |

Onko täällä muita lukijoita? Olen niin pettynyt, kun blogissa nykyään harvakseltaan mitään uutta tapahtuu ja harvatkin elonmerkit on yhteistyöpostauksia. Ymmärrän kyllä, että pieni lapsi vie aikaa, mutta surettaa, että blogi herätetään henkiin vain yhteistyön takia. On niin ihana blogi muuten!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, mitä blogissa on meneillään? Yhteistyöpostaus jossa puhutaan surusta ja instastoryt?

Vierailija
2/7 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne ihmettelemään samaa, kuin edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen varmaan liian vanha, mutta en ymmärrä tuon suosiota. Talo ja sisustus on minusta tyhjä ja kolkko.

Vierailija
5/7 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo taitaa olla aika uusi. Blogia pitkään seuranneena olen ymmärtänyt, että uusia tavaroita on ostettu harkiten ja vanhaa kunnostaen. Nämä projektit ovat itseäni kiinnostaneet erityisesti. Minusta on ihanaa, ettei kotia ole samantien täytetty kaikella krääsällä. Muistaakseni muuttuvat tuohon yksiöstä, joten se selittänee, miksi huonekaluja ja tavaraa ei ole paljon.

Vierailija
6/7 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen varmaan liian vanha, mutta en ymmärrä tuon suosiota. Talo ja sisustus on minusta tyhjä ja kolkko.

Tämä siis vastauksena ihmettelyysi:

Talo taitaa olla aika uusi. Blogia pitkään seuranneena olen ymmärtänyt, että uusia tavaroita on ostettu harkiten ja vanhaa kunnostaen. Nämä projektit ovat itseäni kiinnostaneet erityisesti. Minusta on ihanaa, ettei kotia ole samantien täytetty kaikella krääsällä. Muistaakseni muuttuvat tuohon yksiöstä, joten se selittänee, miksi huonekaluja ja tavaraa ei ole paljon.

Vierailija
7/7 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät tekstit, hyvät kuvat. Voisi päivittyä säännöllisemmin, mutta tuo ei taida olla bloggaajan päivätyö ja joskus muu elämä kai menee blogin edelle.