Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako neitsytaikamiespoikaa Suomessa on?

Vierailija
06.07.2017 |

Siis niitä järjissään olevia

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi.

Perinteinen stereotypia kun on näiden peräkammarisankareiden kohdalla hyvinkin osuva. Jos ei olisi mitään vialla, ei olisi myöskään yksin ja ilman.

Vierailija
2/25 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole tullut vastaan vielä yhtäkään täysissä järjissään olevaa joten aika vähän varmaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmikymppinen neitsyt = outo

Yli kolmikymppinen neitsyt Vauva-palstalla itkemässä = outo ja sekaisin

Vierailija
4/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka paljon. Kymmeniä tuhansia ainakin.

Vierailija
5/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä tuhansia. Teekkareiden keskuudessa tehty tutkimus osoitti, että yli loömasosa 25-vuotiaista oli neitsytmies. Osa varmaan on ihan järjissään, vai mitä?

Vierailija
6/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta.

Otos ei välttämättä ole kovin edustava mutta omalla työpaikalla kun mietin niin täällä on 9 alle 35v miestä. Kolmesta olen varma ettei ole pimppiä saaneet, yksi on rajalla.

Vierailija
7/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä tuhansia. Teekkareiden keskuudessa tehty tutkimus osoitti, että yli loömasosa 25-vuotiaista oli neitsytmies. Osa varmaan on ihan järjissään, vai mitä?

Ehkä muutama normaali löytyy mutta kannattaa silti googlettaa tutkimus jossa kerrotaan että matemaattisesti lahjakkaat ihmiset ovat tavallista useammin tunneköyhiä. Tunnefiksu on järkevämpi ihmisenä kuin laskukone.

Vierailija
8/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tai kaksi.

Perinteinen stereotypia kun on näiden peräkammarisankareiden kohdalla hyvinkin osuva. Jos ei olisi mitään vialla, ei olisi myöskään yksin ja ilman.

Et liene tosissasi 😁

Nykyään kun vialla olemiseen riittää muutaman sentin väärä pituus, liian pienet tulot jne. Lisäksi perinteiset ujoudet ynnä muut.

Vierailija
9/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on helpompi laskea moniko ON saanut.

Vierailija
10/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmekymppinen neitsyt = ihan normaali ihminen muiden joukossa 

Yli kolmekymppinen neitsyt Vauva-palstalla syyllistämässä, haukkumassa ja halventamassa naisia = mielenterveysongelmista (persoonallisuushäiriö) kärsivä, syrjäytynyt nettitrolli, joka ei saa huomiota naisilta millään muulla tavoin

Vierailija
11/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta.

Otos ei välttämättä ole kovin edustava mutta omalla työpaikalla kun mietin niin täällä on 9 alle 35v miestä. Kolmesta olen varma ettei ole pimppiä saaneet, yksi on rajalla.

Mistäköhän sinä tämän varmuutesi ammennat ja poikuustutkasi olet löytänyt? Eivätkö sovi normaalin miehen muottiin, niin ovat sitten varmasti neitsyitä?

Vierailija
12/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmekymppinen neitsyt = ihan normaali ihminen muiden joukossa 

Yli kolmekymppinen neitsyt Vauva-palstalla syyllistämässä, haukkumassa ja halventamassa naisia = mielenterveysongelmista (persoonallisuushäiriö) kärsivä, syrjäytynyt nettitrolli, joka ei saa huomiota naisilta millään muulla tavoin

Outo = poikkeava

Pitää näiden henkilöiden kohdalla täysin paikkansa. Kaikki pitävät aikuista, joka ei osaa ajaa pyörällä outona. Samoin on aikamiespoikien kanssa.

Vierailija
13/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsytaikamiespoika 39v.

Vierailija
14/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pidä lainkaan outona aikuista, joka ei osaa ajaa pyörällä. Siihen saattaa olla monia syitä, jotka eivät kuitenkaan tee ihmisestä mitenkään outoa. tietysti outous on aika suhteellinen käsite, mutta minä en sellaisia asioita pidä minään.

Kyllä kokemattomia yli 40-vuotiaita – ja siitä ylöspäin – on varmasti molemmissa sukupuolissa aika paljon.

Vierailija
15/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta.

Ovat taakka yhteiskunnalle ja jumittavat tämän palstan katkeruudellaan.

Vierailija
16/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään tuohon kymmenen vuotta.

Vierailija
17/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
18/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osmo Kontula on seksitilastoissaan esittänyt, että n. viisi prosenttia miehestä säilyy kokemattomina koko elämänsä. 

Mitä sitten tarkoitetaan järjissään olevalla otsikon yhteydessä? Varsinaisesti mielisairaita ja kehitysvammaisia on tietysti paljon alle tämän osuuden. Omituisia ja luotaantyöntäviä sitten enemmän. 

Vierailija
19/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka alapeukutit, haluatko viedä neitsyyteni? ;)

Vierailija
20/25 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaveripiirissä tiedän 2 tapausta, ja ujoja hyviä ihmisiä ovat. Ainoa puute on tosiaan aloitekyky naisten kanssa. Sanoisinkin että pelisilmää omaava nainen tekee näissä jannuissa semmoisen hiomaton timanttibongauksen jossain kohtaa. Naiset usein menettävät paljon mahdollisuuksia kun tyypillisesti tyytyvät olemaan passiivisina kohteina aktiivisen kentällätoimimisen ja valitsemisen sijaan. Esim valkkaatko pankin sijoitusneuvojan eteentuomista vaihtoehdoista "parhaan" vai etsitkö itse markkinoilta mihin rahasi laitat.

Itse kysymykseenm kymneniä tuhansia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi