Mitä mieltä nimestä Essi?
Kommentit (39)
Henk koht en tykkää. Tulee mieleen essu.
Essi nimestä tulee mieleen hissukka hiukan ylipainoinen tyttö
Essitalopram - alkoi heti masentamaan...
En hirveesti välitä. Emmi parempi .
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi edes on?
Minusta Essi on sellainen täydellisen kiva perusnimi. Ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen. Helposti hahmotettavissa, ei kirjoiteta väärin, toimii ulkomailla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi edes on?
Käsittääkseni mielialalääke. Mutta taitaa kuitenkin olla escitalopram? Söin itse joskus citalopramia.
Ite oon trans nii en nimestä silleen tykkää, on tuntunu koko iän jotenki tosi väärältä
Vierailija kirjoitti:
Mulle täsmälleen sama.
Maalla oli lehmä nimeltä Essi. Joten minulle se on lehmän nimi, kuten myös esim. Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Ette voi olla enempää värässä eräästä tuntemastani essistä.
Essi on ihan jees. En taida tuntea yhtäkään, joten ehkä siksi ei synny oikein mielikuviakaan. Essin kanssa varmaan sopii aika moni. Pitäisi ehkä tietää, mitkä ovat sopivuuden perusteet:
Essi Johanna
Essi Katariina
Essi Eufrosyne
Essi Cantaloupe
Essi Halina Alexandra
Essi Mikael
Anteeksi näsäviisasteluni. Jos minulla olisi tytär ja saisin päättää hänen nimensä, hän voisi hyvin olla Essi Johanna.
Mielikuva Essistä on perusnätti tyttö, missi, puhtoinen suomityttö, ei mikään älykkö, mutta sievä ja kiltti.
Toiseksi nimeksi sopii melkein mikä tahansa, koska Essi on niin lyhyt.
Sievä nimi, mutta ehkä vähän ysäri.
Essi on mun mielestä oikein söpö nimi. Helppo lausua eikä ihan kauhean yleinen. Toinen nimi riippuu vähän sukunimestä, mutta tässä ehdotuksia
Essi Lotta
Essi Pepita
Essi Matilda
Essi Emilia
Essi Viola
Essi Alexandra
Essi Olivia
Essi Sofia
Oikeastaan melkein mikä vaan nimi sopii.
Mun kuopuksen lempinimi, jota käyttää myös koulussa. On ns helppo nimi eikä ärsytä ketään.