Tilasin tämän setin vaikka en edes ole raskaana..
https://www.ellos.fi/vertbaudet/aitiystoppi-neulostakki-housut/1028139-…
Minusta tosi kivan näköinen kokonaisuus (ja erikseen käytettynäkin jokainen osa) vaikka olisikin ilman vauvavatsaa, tuota voi elävöittää jos haluaa pitkillä kaulakoruilla/korulla, kengillä, laukulla jne.
Kommentit (9)
Noh, eipä tässä mistään juhla-asusta olekaan kyse..olisi mielenkintoista nähdä millaiseen vermeisiin verhoat kasvavat muotosi jos tuosta löydät moitittavaa..
ap
Vierailija kirjoitti:
Noh, eipä tässä mistään juhla-asusta olekaan kyse..olisi mielenkintoista nähdä millaiseen vermeisiin verhoat kasvavat muotosi jos tuosta löydät moitittavaa..
ap
Aika moni ihan tavallisista vaatteista menee pitkälle raskautta. Tiukimmat vaatteet vain jää pois käytöstä ja lyhyet paidat. Löysät kangashousut, trikoohousut ja tunikat menee läpi raskauden päälle, vaikka eivät olisi ns mammavaatteita. Mulla on vain 3 vaatetta, jotka ovat "virallisesti" äitiysvaatteita ja nekin ostin ekassa raskaudessa, kun ajattelin just että pitäähän sitä mammavaatteet olla, mutta sitten mulla onkin jäänyt se vatsa suht pieneksi kuitenkin. Ihan normaalin kokoiset vauvat sieltä silti tuli, noin 3,5kg molemmat.
kaunis kokonaisuus....:) ja naisellakin on samassa kuosissa letti kun itsellä :D
Voihan se tietty olla, että onkin päälläni pahan näköinen, mutta kuvassa ainkin tykkään. En maksanut tuota ap hinta vaan 35€ eikä edes postimaksuja joten aika epäonnistunut hankinta saa olla etten sitä pidä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voihan se tietty olla, että onkin päälläni pahan näköinen, mutta kuvassa ainkin tykkään. En maksanut tuota ap hinta vaan 35€ eikä edes postimaksuja joten aika epäonnistunut hankinta saa olla etten sitä pidä.
Ap
Mutta mitä sää meinasit laittaa siihen kohtaan missä on varattu tilaa vatsalle? Eihän noi housut varmaan edes pysy normaalivyötäröisellä ihmisellä päällä. Paidassa se ei varmaan niin haittaa kun se on sit vaan löysä, mutta housut ei oikein hoida tehtäväänsä jos ne putoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta mitä sää meinasit laittaa siihen kohtaan missä on varattu tilaa vatsalle? Eihän noi housut varmaan edes pysy normaalivyötäröisellä ihmisellä päällä. Paidassa se ei varmaan niin haittaa kun se on sit vaan löysä, mutta housut ei oikein hoida tehtäväänsä jos ne putoo.
Se vyötärömateriaali on sellaista, että pysyvät kyllä päällä ihan ilman isoa vatsakumpuakin. Vähän samaan tyyliin kuin mitä on vastaavia housuja muutenkin myynnissä, esim.nauhoilla kiristettävät versiot.
ap
Mä tilasin tuon ja olen viimeisilläni raskaana. Panostan kotivaatteisiin kun olen vauvan kanssa kotona taas pitkän vuoden ja ylikin.
Miks toi toppi näyttää puolet rinnoista? Jos vielä joku iso maha siihen niin nehän pullahtavat kaula-aukosta ulos!
Mä taas olen raskaana, mutta en 50€:lla ostaisi tuollaista kokonaisuutta. Aika mitään sanomaton kolttu/kaapuhässäkkä.