Tokmannin Peuhu-vaatteiden laatu?
Otsikossa kysymys, eli millaista laatua ovat? Ostin eilen esikoiselle 5 v. kokeeksi collegehousut 6,90 e. Poika saa tällä hetkellä aika nopeasti collareiden polvet puhki ja ei viitsisi maksaa hirveästi perushousuista. Paidoissa pyrin ostamaan hyväksi havaitsemiani merkkejä, jotka kiertävät pikkusisaruksille, ja säästäisin mielelläni ikään kuin niihin jos housut olisivat edullisemmat. Nuo olivat nätit yksiväriset ja kapeahkot lahkeet. Taisi olla tyttöjen mallia, mutta hyvin sopivat hoikalle pojalle. Kokemuksia siis?
Kommentit (5)
Vuorellisesta kypärämyssystä ?saako mistääm
Ne on musta jo kaupassa niin nuhjuisia etten ole ostanut. Näyttää siltä että muuttuu pesussa todella nyppyisiksi.
Esim. Cirafin tai H&M laatu on paljon parempaa.
Ulkovaatteet olen todennut oikein hyviksi ja kestäviksi. Nyt löysin 2,5-vuotiaalle pojalle 10 eurolla talvitakin poistorekistä!
En osta lapsille vuosikertavaatteita enkä ikinä sillä ajatuksella, että nämä menevät sitten nuoremmille/serkuille/kumminkaimalle. Ostan juuri sille lapselle talven ajaksi tms. enkä pohdi jälleenmyyntiarvoja. Collegehousut ompelen itse, tulee loppupelissä halvemmaksi, kuin voin jo ompeluvaiheessa laittaa vahviketta polvien kohdalle.
Niin ja vieressä näytti olevan mm. nätti ns. arkimekko jota mietin tytölle, mutta en nyt toistaiseksi ottanut. Aiemmin olen ostanut lapsille Tokmannilta lähinnä alushousuja, mutta nyt voisin hyvin muutakin ostaa jos yhtään kestävät käytössä. Pitäisi säästää kodin remonttia varten.
-ap.