Poika aikoo keskeyttää armeijan
Poikani lähti maanantaina armeijaan ja nyt on jo sitä mieltä että aikoo keskeyttää. On ihan normaali liikuntaa harrastava ja työssä käyvä nuori muttei kuulemma pärjää siellä. Olen ihan yllättynyt ja pettynyt. Olen kuullut että muillakin on alussa vaikeaa kunnes siihen tottuu joten miten saisin pojan tsempattua ettei vielä luovuttaisi.
Kommentit (14)
Ei sitä fiksut ihmiset jaksa, pois vaan
Minä olin syrjäytynyt ja passiivinen armeijaan mennessäni, mutta ei siellä kyllä mitenkään vaikeaa ollut. Armeija ei muuten tee kenestäkään erilaista, olen edelleen syrjäytynyt ja passiivinen 17v armeijan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin syrjäytynyt ja passiivinen armeijaan mennessäni, mutta ei siellä kyllä mitenkään vaikeaa ollut. Armeija ei muuten tee kenestäkään erilaista, olen edelleen syrjäytynyt ja passiivinen 17v armeijan jälkeen.
Tekee se. Monta kertaa nähnyt miten fiksu ylioppilasnuorukainen taantuu yläasteikäisen tasolle
Tuollaisen ei pitäisi olla mikään itse päätettävä juttu. Armeijan pitäisi olla pakollinen kaikille terveille
Ei jaksa näitä armeijakeskusteluja enää täällä. No, tämä aika "av-kalenterissa" mennee onneksi ohi loppukesää kohden.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen ei pitäisi olla mikään itse päätettävä juttu. Armeijan pitäisi olla pakollinen kaikille terveille
No ei pitäisi. Meillä oli joukkueessa kaksi täysin hyödytöntä heppua. Toinen oli absoluuttisen kädetön kuuden ällän ylioppilas, ja toinen sellainen vähän surkea tapaus. En haluaisi olla kummankaan lähellä tositilanteessa.
On kaikille parasta että velttoilijat ja sählärit päästetään kotiinsa velttoilemaan ja sähläämään. Armeijan pointtihan on opettaa sotimaan, eikä siinä hommassa kannata väkisin roikuttaa mukana ihan kaikkia. Joistakin ihmisistä todellakin on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Oletko muuten itse käynyt intin? Kommenttisi vihjaa aika vahvasti siihen suuntaan ettet tiedä mitä horiset. Tietty jos olet perusjonne, olet melko varmasti liian nuori. Ja vaikket olisikaan niin vapautus ei yllättäisi...
Kuka näitä armeija provoja oikein suoltaa?
Neuvo hankkimaan ns. hullun paperit. Ennen tupatarkastusta marspatukka housuihin. Kun alikessu tulee kohdalle, niin läästitään sulanutta suklaata naamalle ja jupistaan "Juu, on se paskaa"
Minkä vuoksi ap:n poika haluaa keskeyttää ?
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä armeija provoja oikein suoltaa?
Uudet jonnet menneet just sisään ja edelliset päässeet ulos. Jompikumpi näistä. Veikkaan jälkimmäisiä.
Kuules jos et ole käynyt armeijaa nii et voi haukkua häntä koska itselläsi ei ole kokemusta sieltä.
Voi vaikuttaa työpaikan saantiin.
Niin se maailma vain menee eteenpäin. Sinä et päivääkään, poikasi heti paremmin.
Anna hänen tulla sieltä pois jos hänestä siltä tuntuu. Itse olen käynyt armeijaa n. 3kk jonka jälkeen vaan yksinkertaisesti tuntui että haluaa jotain muuta. Ei sen tarvitse olla niin vaikeaa. Olen myöskin normaalia kuntotasoa ylempänä oleva työssäkäyvä. Joillekkin se ei vaan passaa.