Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä on syysi, ettet enää laittaudu kuten nuorempana?

Vierailija
06.07.2017 |

Keski-ikäiset naiset ovat valjun ja vaisun näköisiä, eivätkä viisti enää panostaa ulkonäköönsä. Toista se on, kun katsoo 20-kymppisiä nuoria naisia. Miksette vaivaudu enää panostamaan siihen miltä näytätte?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Laittaudun, kun sattuu huvittamaan, ja nykyään on niin paljon muuta mielenkiintoista.

Vierailija
2/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit aiheuttaa syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-kymppisiä näkee vain Konnussa. 

Vierailija
4/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole enää tärkeää, ihan sama mitä joku siitä ajattelee.

Vierailija
5/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu kuten nuorempana, koska minulla oli silloin nolo ysärityyli. Nyt laittaudun paremmin itselleni sopivasti, ikääni ja aikakauteenkin paremmin sopii nykyinen tyyli. Todellakaan en enää laittaisi liilaa glitterhuulipunaa.

Vierailija
6/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittautunut nuorempanakaan, mitä sitä nyt enää muuttamaan!

Vierailija
7/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittautunut 20-vuotiaanakaan, miksi siis nytkään? Pesen hiukset, enkä haise hielle. Sen pitäisi riittää.

Vierailija
8/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi typerän näköistä jos lähtisin kaupungille laittautuneena kuin parikymppinen.

Vierailija
9/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pitkissä parisuhteissa, joissa he pitävät miestä itsestäänselvyytenä. Siitä se ero tulee.

Vierailija
10/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 56-vuotias ja ainoa joista on luopunut on korkokengät. Muuten laittautuu ihan samaan malliin kuin ennen.

Vierailija
11/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun muistan kuinka parikymppisenä ahdisti kun huomasin kauppamatkalla, että olen vahingossa lähtenyt kotoa ilman huulipunaa.

En tiedä onko tämä +20 vuotta tuonut muuta viisautta, mutta ainakin sen, ettei sitä kannata pohtia niin paljon muiden ihmisten mielipiteitä ihan vaan ruokakaupassa käydessään.

N42

Vierailija
12/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin arkitälläämisen, kun lapset muutaman kerran tuskastuivat siihen, että kun oltiin lähdössä mihin tahansa niin aina piti odottaa hetki, kun äiti laittaa ripsaria yms. Kysyivät ihan suoraan, että miksi sun pitää aina meikata? Sä oot ihan nätti muutenkin. En osannut perustella lapsille, miksi pitäisi meikata.

Ja toinen asia jossa "kapinoin" kauneusihanteita vastaan: teini-ikää lähestyvä poikani huomautti mulle talvella uimahalliin mentäessä, että mun olisi kannattanut ajella sääreni ensin. Tuo huomautus pisti miettimään, millaista naisen mallia annan pojilleni? Naiselle kasvaa karvat siinä missä miehellekin, ne on luonnollisia, eikä niitä pitäisi hävetä. En halua, että poikani odottavat tulevien seurustelukumppaniensa olevan karvattomia. Siispä olen nykyään rehellisesti se mikä olen. Juhliin tällään, muuten en.

Vierailija
13/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikassa on tutkimusten mukaan haitallisia kemikaaleja, osa luvatta ja osa luvallisesti. Jopa kalliissa merkkikosmetiikassa. Nuorempana en tiennyt sitä, nyt tiedän. En halua altistaa itseäni haitallisille aineille pelkän ulkonäön takia.

Vierailija
14/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naiset ovat valjun ja vaisun näköisiä, eivätkä viisti enää panostaa ulkonäköönsä. Toista se on, kun katsoo 20-kymppisiä nuoria naisia. Miksette vaivaudu enää panostamaan siihen miltä näytätte?

Odotan varmaan siihen asti kun täytän 20-kymppistä eli 200 ja sitten rupean meikkaamaan hulluna?

Vierailija
15/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ei kiinnostanut nuorena eikä nytkään. Ei siis huvita. En näe siinä mitään pointtia. En ymmärrä, mitä iloa minä itselleni saisin siitä, että laittautuisin muiden mieliksi. Ei siis kiinnosta lainkasn, mitä jotkut muut ulkonäöstäni ajattelevat, elän ihan omaa elämääni tyytyväisenä.

Vierailija
16/16 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin minun tapauksessani, olin nuorempana hirveän arka enkä halunnut erottua. Enkä edes osannut hoitaa ihoa, meikata tai laittaa hiuksia, ei ollut tyylisilmää eikä rohkeutta koittaa laittaa päälle muita vaatteita kuin huppareita ja collareira + ehkä farkkuja hyvällä tuurilla. En tuntenut oloani yhtään mukavaksi mekko tai hame päällä.

Nyt vähän vanhempana (30v) naiseuteni on päässyt loistoonsa. On säännöllinen ihonhoitorutiini. En edelleenkään meikkaa arjessa paljoa, mutta nykyään osaan esim tehdä nätit rajaukset ja myös kulkea ne naamassa. Collarit kuuluu lenkkipolulle. Käytän mekkoja, koruja, kukkakuosia, pitsiä ym.

Vähän harmi koska parasta ennen -päiväni alkaa kohta olla takana.

Muuten täällä meilläpäin kaikki 20 -kymppiset tuppaa kasvamaan horsmaa, siellä on kai vähän eri meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi