Jenni vartiaisen uusi biisi on pärsiistä!
Surkea tekele, ei sitä kukaan tule kuuntelemaan. Ura on finito.
Kommentit (15)
No joku ditä on kuunnellut vuorokaudessa 67 000 kertaa Spotifyssa. Pelkään pahoin ettei ura llekaan ohi 😞
Kenen kanssa se Jenspa nyt on ryssinyt? 👀
Hei, jenni-kahjo, jos tavoitteesi on, ettei sinua tunnisteta samaksi jankkaajahölöttäjäksi, niin vaihda tyyliä välillä. Älä viljele noita typeriä yleistyksiä tyyliin "ei sitä kukaan kuuntele" jne.
Vierailija kirjoitti:
Hei, jenni-kahjo, jos tavoitteesi on, ettei sinua tunnisteta samaksi jankkaajahölöttäjäksi, niin vaihda tyyliä välillä. Älä viljele noita typeriä yleistyksiä tyyliin "ei sitä kukaan kuuntele" jne.
Tottahan se on ettei kukaan kuuntele. Aloituksen yläpeukkujen määräkin sen todistaa.
Ainakin gladiaattori Aitolehti fiilisteli biisiä snäpissä 😂
Vierailija kirjoitti:
Ainakin gladiaattori Aitolehti fiilisteli biisiä snäpissä 😂
Tuota en kyllä varsinaiseksi meriitiksi sanoisi...
Odottakaa Jannan seuraavaa levyä. Se on siitä lähinaapurista.
Ekan kerran Jennin kappaleen takana on omakohtainen tarina. Tai siis tokan kerran jos Turvasana lasketaan...Minä tykkään, ja aika moni muukin pitää tätä virkistävänä vaihteluun niihin Mariskan maailmaa syleileviin sanoituksiin. Jäi ainakin mun päähän soimaan joten en sanoisi tylsäksi. Voitte te toki olla mitä mieltä tahdotte.
Aika jännä nimi biisille. Kai se on tätä nykyaikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä nimi biisille. Kai se on tätä nykyaikaa sitten.
Mitä ihmeen jännää on nimessä "Se oikea"? En ymmärtänyt kommenttiasi.
No tämä uusin ulina on kyllä sellaista kuraa että alkaa näyttää jo todella huonolta tai jos haluaa mennä positiivisen kautta niin edellinen biisi vaikuttaa jo tähän verrattuna vähemmän paskalta. Harmi, tähän asti onkin mennyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No tämä uusin ulina on kyllä sellaista kuraa että alkaa näyttää jo todella huonolta tai jos haluaa mennä positiivisen kautta niin edellinen biisi vaikuttaa jo tähän verrattuna vähemmän paskalta. Harmi, tähän asti onkin mennyt hyvin.
Jaa, minusta tämä Voulez-vous on tosi hyvä tanssibiisi! Paaaaljon parempi kuin Sannin uusimmat tekeleet. Kuuntele sinä vaan niitä, minä nautin tästä. Hienoa että jennin jokainen kappale on erilainen nykyään.
Jaaha.