Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää kipeä heti aamusta, mikä voi olla syynä?

Vierailija
06.07.2017 |

Tuntuu koko päässä. Tekisi mieli mennä takaisin nukkumaan. Väsyttää. Ja särkee. En yhtään tykkää päänsärystä. Kiristää/puristaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tai vääränlainen tyyny. Tai sitten patja on huono. Itsellä ongelma ratkesi kun ostin tempurin petarin ja tyynyn.

Vierailija
2/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan opetella ryyppäämään sivistyneesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono tai vääränlainen tyyny. Tai sitten patja on huono. Itsellä ongelma ratkesi kun ostin tempurin petarin ja tyynyn.

Pitäisi kyllä ostaa parempi tyyny. -ap

Vierailija
4/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkukeväästä kanssa kauheita aamupäänsärkyjä, ehdin kelata jo kaikki vakava aivokasvain -skenaariot. Sitten sattumalta hammaslääkäri huomasi, että olen narskutellut öisin. Se taas saattaa liittyä siihen, että mulla oli niskan lihakset tosi kireät ja muutenkin stressiä. No, sain yöllä pidettävän purentakiskon ja aamupäänsäryt muuten alkoivat hävitä! :) Ei siis ollutkaan mitään vakavaa. Toinen mistä takuulla saa päänsäryn, on itselleni se, että nukun lomalla ja viikonloppuna liikaa, liian pitkiä yöunia. Toivottavasti selviää, mikä sulla on vaivana! Tyyny ensin vaihtoon tosiaan!

Vierailija
5/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli alkukeväästä kanssa kauheita aamupäänsärkyjä, ehdin kelata jo kaikki vakava aivokasvain -skenaariot. Sitten sattumalta hammaslääkäri huomasi, että olen narskutellut öisin. Se taas saattaa liittyä siihen, että mulla oli niskan lihakset tosi kireät ja muutenkin stressiä. No, sain yöllä pidettävän purentakiskon ja aamupäänsäryt muuten alkoivat hävitä! :) Ei siis ollutkaan mitään vakavaa. Toinen mistä takuulla saa päänsäryn, on itselleni se, että nukun lomalla ja viikonloppuna liikaa, liian pitkiä yöunia. Toivottavasti selviää, mikä sulla on vaivana! Tyyny ensin vaihtoon tosiaan!

Hyvä että sulla selvisi! Täytyy pyörähtää kyllä hammaslääkärissäkin. Nappasin äsken Panadolin ja toivon että siitä olis apua.-ap

Vierailija
6/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla migreeniä? Itselläni jos on pää kipeä heti aamusta, tiedän että se on migreeni. Yleensä migreeni alkaa mulla aamuyöstä (oletettavasti), koska heti herätessä on sellainen kummallinen olo - päätä särkee, huonovointisuutta, vähän pöhnäinen olo, kuin olisi pikkukrapula. Tuntuu ettei lähde päivä käyntiin ja jotenkin "nihkeä" olo.

Vierailija
7/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juonut tarpeeksi? Varsinkin jos nukkuu pitkät unet eikä ole juonut tarpeeksi (just ennen nukkumaanmenoa), ehtii kuivahtaa vähän. Siitä tulee pää kipeäksi.

Vierailija
8/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskuttelet tai puristat hampaita yhteen, huono tyyny, nestehukka, migreeni, huono sänky, huono patja, huono huoneilma...

Itselläni oli kamalaa narskuttelua aikoinaan ja kiristelin hampaita nukkuessani kuin hullu konsanaan. Sitten vain tietoisesti aloin rentouttamaan leuan ja koko naaman nukkumaan mennessä ja päivisinkin pitää välillä keskittyä rentouttamaan lärvi. Enää ei ole kovin usein aamumigreeniä.

Vierailija
9/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee päänsärky, kun nukun yli 10 tuntia. Matalapaine myös tuntuu päässä. Ja yksi vaihtoehto on, että näit paljon painajaisia ja jännitit hartioita nukkuessasi.

Vierailija
10/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla migreeniä? Itselläni jos on pää kipeä heti aamusta, tiedän että se on migreeni. Yleensä migreeni alkaa mulla aamuyöstä (oletettavasti), koska heti herätessä on sellainen kummallinen olo - päätä särkee, huonovointisuutta, vähän pöhnäinen olo, kuin olisi pikkukrapula. Tuntuu ettei lähde päivä käyntiin ja jotenkin "nihkeä" olo.

Mul on vähän tommonen olo tällä hetkellä. Ei oo diagnisoitua migreeniä. -ap

Vierailija
11/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko juonut tarpeeksi? Varsinkin jos nukkuu pitkät unet eikä ole juonut tarpeeksi (just ennen nukkumaanmenoa), ehtii kuivahtaa vähän. Siitä tulee pää kipeäksi.

Join ennen nukkumaanmenoa lasillisen, kun piti ottaa antibioottikin vielä. Ja pyrin muulloinkin juomaan illalla ennen nukkumaanmenoa. -ap

Vierailija
12/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kuitenkin viime yön ihan hyvin. -ap

Vierailija
13/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.

Vierailija
14/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join ennen nukkumaanmenoa lasillisen, kun piti ottaa antibioottikin vielä. Ja pyrin muulloinkin juomaan illalla ennen nukkumaanmenoa. -ap

Tuo lasillinen ainoa päivän aikana juomasi vesilasi?

Vierailija
15/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lasillinen ainoa päivän aikana juomasi vesilasi?

Oho kirjoitimpa hölmösti. Join siis koko pvän aikana n.2,5 litraa. -ap

Vierailija
16/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita levätä.

Vierailija
17/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
18/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Vierailija
19/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestevajaus. Juo joka aamu pari lasia vettä herättyäsi.

Vierailija
20/24 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset niskan/pään alueelta jumissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi