Tiedän että säästä on turha valittaa, mutta onhan se nyt järkyttävää ettei koko maassa ole näköpiirissäkään 20 asteen ylitystä tähän aikaan heinäkuussa!
Kommentit (16)
Vähemmän selluliittia näköpiirissä. Hyvä!
Lapselle on ollut pettymys kun ei olla päästy rannalle kertaakaan. Ainoa hyvä asia on se, ettei ole tarvinnut ostaa kesäkenkiä. Surkea kesä.
Tää kesä on jo menetetty, ainakin tälläisen lämmöstä pitävän mielestä. Lämpö ja valoisuus kuuluu kesää, nyt on niin pilvistä, ettei sitä valoisuuttakaan ole.
Vituttaa koko kesä!
Miksi se olisi järkyttävää? Sää johtuu meteorologisista ilmiöistä, jotka toimivat ihan syysuhteiden mukaan. Jos ei muodostu sopivia lämpimiä ilmamassoja, ei elohopeakaan kohoa. Järkyttävää olisi, jos tapahtuisi toisin – silloin oltaisiin yliluonnollisen äärellä.
Niinpä. Tuolla vettä tulee niin paljon kun normaalisti tulisi syksyllä. Ja lämpötilasta ei ole mitään tietoa, aika synkältä tuolla silti näyttää. Veikkaan että joku 10
Älä nyt, Turussa luvataan 20-21 huomisesta eteenpäin. Ruisrock-väki vissiin manipuloinut säätä...
Eniten vitut*aa se, että Keski-Euroopassa kärvistellään ennätyshelteissä! Ja kuin märkä rätti kasvoille olisi se, että helteet tulevat tännekin sitten elokuussa kun lomat on ohi ja lapset koulussa.
Ekaa kertaa 42 vuoteen kesäsää itkettää. Tänä aamuna +11. Tuntuu täysin epätodelliselta.
Mä olen vahingoniloinen ettei oo lämmin. Koska olen korviani myöten täynnä tota vinkumista ettei jouluna ole hanget ja kesällä saatanallinen helle toukokuusta syyskuuhun. Ihan oikein teille narisijoille!
Koittakaa ihmiset elää, ihan kun kesän ainoa hyvä asia olis hikoilu!
Älkää huoliko. 17.7 alkaa helteet. Menen silloin lomalta töihin takas. Näin on mennyt jo kolme edellistä kesää. Kolme viikkoa istun pipo päässä lomailemassa ja kas, eka työpäivänä luen otsikot HELLE TULI VIHDOIN!
Ensi kesänä kylmää on kesäkuun eka viikko ja kolme viikkoa heinäelokuun taitteessa. Olkaa hyvät.
Mulle nämä kelit sopii ihan hyvin, tykkään. On täällä kuitenkin tasaisesti yli 15 ollut eikä satanutkaan ole kuin muutamana päivänä. Uiminen tietysti olisi kivaa, mutta menee sitten syksymmällä uimahalliin :)
Mulla on aina kesäloma heinä-elokuun taitteessa 4 viikkoa ja aina on ollut hyvä sää. Nytkin accuweather lupaa sinne lämmintä.
Juhannus on niin usein viileä että silloin en koskaan aloita kesälomaa..
Täytyy säästää rahaa ja lähteä talvella trooppiseen kaukokohteeseen. Saapahan sitten vuosikiintiön verran lämpöä. Näin kun suunnittelee niin ei Suomen kesäsää niin vituta.
Paras kesä pitkään aikaan, terveys tykkää, ei ole hiki-ihottumaa rintojen allaa, joo on suuret rinnat. Mahtavaa, en olisi uskonut. Menkää Intiaan valittajat,siellä on +50.
Samaa mieltä! Ensin raataa koko vuoden ja kun se odotettu loma koittaa on sitten tällaiset säät. Ei oo kivaa!
Ihan sama