Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi yököttää edelleen aikuisena, haluanko kokeilla sitä ikinä?

Vierailija
06.07.2017 |

Luulin teininä että yökötys seksiä kohtaan loppuisi joskus mutta ei.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on muutenkin jo vanhanaikaista.

Kehittyneissä yhteiskunnissa sitä harjoitetaan vähemmän ja vähemmän.

Vierailija
22/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ajan menemistä. Ehkä kumppanisi tuntuvat niin nuorilta pullaposkisilta, että inhottaa. Luultavasti et ole ollut tarpeeksi kiihottunut. Kiihottuminen vähentää biologisesti kaikkea inhoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen mielipide. Mutta onko kyse yhteiskunnan kehityksestä vai yksilön? Kun ihminen kehittyy henkisesti, hän ei enää tarvitse seksiä huvin vuoksi. Seksi saa oikean paikkansa suvunjatkamistoimintana. Ajatelkaapa eläimiä, useimmilla on kiima-aika, jolloin ne pariutuvat ja tietyn ajan päästä syntyy jälkeläisiä. Muu aika vietetään rauhassa muissa toimissa ilman seksiä.

Vierailija
24/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen mielipide. Mutta onko kyse yhteiskunnan kehityksestä vai yksilön? Kun ihminen kehittyy henkisesti, hän ei enää tarvitse seksiä huvin vuoksi. Seksi saa oikean paikkansa suvunjatkamistoimintana. Ajatelkaapa eläimiä, useimmilla on kiima-aika, jolloin ne pariutuvat ja tietyn ajan päästä syntyy jälkeläisiä. Muu aika vietetään rauhassa muissa toimissa ilman seksiä.

Luulenpa että käy vähän samoin kuin väkivallalle. Molemmat ovat primitiivisiä aktiviteetteja jotka ovat olleet vahvemmin läsnä elämässämme historiassa.

Vierailija
25/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ap ihan oikealla psykoterapeutilla. Ei seksuaaliterapeutilla tai jollakin julkisen puolen hoitajalla, vaan ihan psykoterapeutilla.

Jos haluat parisuhteeseen ja löydät hyvän miehen, niin tottakai mies jaksaa odottaa, eikä painosta. Jotkut odottavat kuitenkin ihan avioliittoonkin asti seksiä.

Vierailija
26/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti ihmisellä on aina kiima-aika. Seksi sinänsä on keholle hyödyllistä. Itse en ainakaan selviäisi arjesta ilman seksiä.

Vierailija
27/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me täällä tiedetään, haluatko koskaan seksiä. Jos ei kiinnosta, niin älä harrasta.

Eihän kaikki tykkää lihan syönnistäkään, mutta toisille se on herkkua. Jätä seksi meille, jotka sitä haluaa.

Vierailija
28/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole pakollista mutta voi kyllä käydä niinkin että kun oikea ihminen tulee kohdalle ei enää yökötäkkään...

29/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby steps on on itselähtöistä korjausta. Eli ensi itseksesi, sitten varmaan välinein ja löytää ensin oma nautinto hommasta jos se löytyy niin sitten pitää vaan keksiä kokeillakko miehen vai naisen kanssa pienin askelin wnsin vastaanottajana ja pikkuhiljaa itsekin tuoda toiselle mielihyvää. Jos taas itsesi kanssa et pääse nautinnossa liikenteeseen niin sitten kyllä vaasitaan jo isompaa kehitystä ja ammattilaisten apua - enkä puhu maksullisista.

Vierailija
30/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä seksi naisen kanssa? Ällöttääkö se ajatus? Ehkä oletkin tietämättäsi bi tai lesbo? Yritä mitettiä mikä tarkalleen ottaen siinä seksissä yököttää? Eritteet? Ajatus siitä, että joku toinen ihminen koskee sinuun niin intiimisti jne. 

En ole lesbo, en tunne vetoa naisiin, olen ollut avoin sillekin vaihtoehdolle mutta naiset eivät herätä mitään tuntemuksia. Olen yrittänyt miettiä pääni puhki eri syitä mutta ideani ovat lopussa.

Vierailija
31/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ole pakko kokeilla eikä tarvitse mitään stressiä ottaa jos ei seksistä tykkää.

Mutta kun ihana mies sanoi ettei voi olla koko elämäänsä ilman...

Vierailija
32/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet edelleen tosi nuori? Mutta etkö siis ole koskaan tyydyttänyt itseäsi? Ikinä? Etkö ole koskaan ollut kiihottunut?

Ei sillä ole mitään väliä. Siinä hetkessä kun seksuaalisuus miehen kanssa tulee kuvioon niin alan vihata häntä, oksettaa, torjun ja hyljeksin :(

Itsetyydytyskin on seksiä. Eli sinua ei yökötä seksi yleisesti, vaan olet kokenut yökötystä seksiin tietyn miehen/miehien kanssa. Saattaa olla, että mies on toiminut jotenkin väärin ja saanut sinut ahdistumaan. Tai on ollut väärä mies.

On sillä klitoriksen silittelyllä ja munalla aika iso ero... Amoin sillä onko itse vain paikalla vai osallistuuko joku muu.

On tietysti. Mutta seksiin lukeutuu myös yksin harrastettava seksi. Ap:n tapauksessa kyse ei ole siis siitä, että seksi yököttää, vaan toisen henkilön kanssa harrastettava yököttää. Nuo ovat keskenään eri asioita. Ainakin ap: keho kykenee saamaan jonkinlaista seksuaalista nautintoa.

Juu, kyllä toimii...

Vierailija
33/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ap ihan oikealla psykoterapeutilla. Ei seksuaaliterapeutilla tai jollakin julkisen puolen hoitajalla, vaan ihan psykoterapeutilla.

Jos haluat parisuhteeseen ja löydät hyvän miehen, niin tottakai mies jaksaa odottaa, eikä painosta. Jotkut odottavat kuitenkin ihan avioliittoonkin asti seksiä.

Kävin, hän juuri käski mennä viihteelle joten vaihdoin toiseen. Tui tunne ettei hän ota ongelmaani vakavasti eikä hänellä ole aikaa syventyä koska hänellä on asiakkaita joilla on "oikeita ongelmia". Tämä on toistunut kaikkien terapeuttien kanssa.

Eipä tuo luvannut jaksaa koko elämäänsä olla ilman seksiä enkä minä voinut taata että hän ikinä saisi... Sinne meni eikä takasin tullut.

Vierailija
34/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin tavallaan ällöttää, ja pystyn olemaan ilman seksiä helposti pitkäänkin. Pisin aika on ollut vuosi ilman, enkä silloinkaan tuntenut mitään pakkoa saada seksiä. Masturboin suunnilleen 1-4x viikossa.

Mua jotenkin hävettää se seksi. Kiihotun aika hc-asioista ja se varsinkin hävettää. Siksi olen mieluummin ilman, koska ajatus siitä että joku on nähnyt minut kiihottuneena jne on vastenmielinen. En muutenkaan pidä tunteiden näyttämisestä, ja seksuaalinen kihotus kuuluu niihin.

Mä tarviin myös ehdottomasti sen, että olen ihastunut toiseen osapuoleen. Silloin jaksan kiinnostua seksistä joksikin aikaa, lähinnä toisen mieliksi. Sitten en enää vaan jaksa, ei huvita.

Vierailija
35/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööriterapeutti kirjoitti:

Baby steps on on itselähtöistä korjausta. Eli ensi itseksesi, sitten varmaan välinein ja löytää ensin oma nautinto hommasta jos se löytyy niin sitten pitää vaan keksiä kokeillakko miehen vai naisen kanssa pienin askelin wnsin vastaanottajana ja pikkuhiljaa itsekin tuoda toiselle mielihyvää. Jos taas itsesi kanssa et pääse nautinnossa liikenteeseen niin sitten kyllä vaasitaan jo isompaa kehitystä ja ammattilaisten apua - enkä puhu maksullisista.

Niin ehkä se jotain kertoo että pidän vain silittelystä enkä muusta. En pidä välineistä jne. Ehkä se on se muna joka yököttää eikä siitä ole mitään hyötyä minulle.

Vierailija
36/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ole pakko kokeilla eikä tarvitse mitään stressiä ottaa jos ei seksistä tykkää.

Jos se mies on ihana, niin ei sen tarvitsekaan.

Vierailija
37/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin tavallaan ällöttää, ja pystyn olemaan ilman seksiä helposti pitkäänkin. Pisin aika on ollut vuosi ilman, enkä silloinkaan tuntenut mitään pakkoa saada seksiä. Masturboin suunnilleen 1-4x viikossa.

Mua jotenkin hävettää se seksi. Kiihotun aika hc-asioista ja se varsinkin hävettää. Siksi olen mieluummin ilman, koska ajatus siitä että joku on nähnyt minut kiihottuneena jne on vastenmielinen. En muutenkaan pidä tunteiden näyttämisestä, ja seksuaalinen kihotus kuuluu niihin.

Mä tarviin myös ehdottomasti sen, että olen ihastunut toiseen osapuoleen. Silloin jaksan kiinnostua seksistä joksikin aikaa, lähinnä toisen mieliksi. Sitten en enää vaan jaksa, ei huvita.

Hyvä että olet tunistanut syyt joiden vuoksi seksi on sinulle yökötys.

En voisi harrastaa seksiä vain toisen mieliksi. Minulle kävi niin että kun olin tuon miehen kanssa niin masturboin 1-3 x päivässä mutta en skstaillut hänen kanssaan. Tavallaan kiihotuin hänestä mutta seksi hänen kanssaan yökötti...? En vaan tajua...

Vierailija
38/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies on ihana, niin ei sen tarvitsekaan.

Ei tarvitsekaan mutta minun pitää olla ilman häntä :(

En jaksa ihastua miehiin ja menettää heitä aina saman syyn takia.

Vierailija
39/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yökötti koko teini-iän kun ei ollut kavereita saatikka poikia ympärillä, eli se osattomuus sai voimaan niin pahoin että ihan yökötti. Asia korjaantui kun vihdoin päälle parikymppisenä muutin isommalle paikkakunnalle, jossa minäkin pääsin poikien suosioon ja eroon neitsyydestä. Nyt vanhempana huomaan että taas alkaa asia ällöttämään, kun olen ollut pitkään, vastentahtoisestikin sinkkuna :D

Vierailija
40/56 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua yökötti koko teini-iän kun ei ollut kavereita saatikka poikia ympärillä, eli se osattomuus sai voimaan niin pahoin että ihan yökötti. Asia korjaantui kun vihdoin päälle parikymppisenä muutin isommalle paikkakunnalle, jossa minäkin pääsin poikien suosioon ja eroon neitsyydestä. Nyt vanhempana huomaan että taas alkaa asia ällöttämään, kun olen ollut pitkään, vastentahtoisestikin sinkkuna :D

Minulla on päin vastoin, aina ollut poikia/miehiä ehdottelemassa sänkypuuhia. En ajattele seksiä muulloin ellei minulla ole joku ihastus, sitten siitä tulee ongelma juuri sen takia ettei seksiä voi olla.