Anoppi haisti kannabiksen talossani!
Hauska juttu on, että talossani ei ole ollut ikinä kannabista, enkä itse käytä. Voiko hän tehdä jotain poliiseja koskettavaa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä tehdä poliiseille ilmoituksen mistä tahansa mutta jos sulla ei kannabista siellä ole niin eihän siitä sulle mitään seurauksia voi tulla tietenkään.
Kotietsintä ja muut vastaavat eivät houkuta.
-ap
Oletko varma miehestäsi/miehen kavereista/lapsista/lasten kavereista/Sun kavereista?
Kysyit kai anopilta mistä se tietää miltä kannabis tuoksuu?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma miehestäsi/miehen kavereista/lapsista/lasten kavereista/Sun kavereista?
Olen varma, koska en itse haista kannabista täällä, vaikka tiedän miltä se haisee.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä tehdä poliiseille ilmoituksen mistä tahansa mutta jos sulla ei kannabista siellä ole niin eihän siitä sulle mitään seurauksia voi tulla tietenkään.
-ap
Asutko jossain pikkukaupungissa? Isommissa ei poliisilla ole resursseja, ja pajauttelu ei niitä edes kiinnosta. Nuuhkipa joskus ilmaa kesäiltana keskustassa...
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Melko epätodennäköistä, että poliisi lähtisi tekemään kotietsintöjä tai mitään yhden hajuhavainnon perusteella - etenkin jos tehdään paikasta, josta ei ole mitään havaintoja ennestään. Kerrostalonaapurissa käytiin joskus suoranaista huumekauppaa, ja kesti iät ja ajat, oikeasti kuukausia saada poliisi kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apAsutko jossain pikkukaupungissa? Isommissa ei poliisilla ole resursseja, ja pajauttelu ei niitä edes kiinnosta. Nuuhkipa joskus ilmaa kesäiltana keskustassa...
Jostain keskuststa on vaikea saada kiinni porukkaa, mutta helppo se on menny kurkkimaan jonkun kotiin ja todeta, että tämä oli inhimillinen virhe.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apMelko epätodennäköistä, että poliisi lähtisi tekemään kotietsintöjä tai mitään yhden hajuhavainnon perusteella - etenkin jos tehdään paikasta, josta ei ole mitään havaintoja ennestään. Kerrostalonaapurissa käytiin joskus suoranaista huumekauppaa, ja kesti iät ja ajat, oikeasti kuukausia saada poliisi kiinnostumaan.
Anopin tarina voisi vähän värittyä tuosta hajuhavainnosta.
-ap
jotkut puistojen pensaat tuoksuvat vähän kannabikselta.... no ainakin tiedät anopin nuoruuden Amsterdamissa myymässä itseään :)
Vierailija kirjoitti:
No kuka ei tiedä miltä se haisee? Täälläpäin kun kulkee kesäisenä iltana sopivan puiston läpi niin saa ilmaset tötsyt. Porukka vetelee kanssa sauhut töistä tullessa.
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka ei tiedä miltä se haisee? Täälläpäin kun kulkee kesäisenä iltana sopivan puiston läpi niin saa ilmaset tötsyt. Porukka vetelee kanssa sauhut töistä tullessa.
Ei tule mitään, koska henkeen vetäessä kannabinoidit imeytyy ja vain terpeenit tulee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, koska en itse haista kannabista täällä, vaikka tiedän miltä se haisee.
-ap
En minäkään haista lievää tupakanhajua sisätiloissa, sellaista joka jää, jos joskus sisällä on poltettu. Jos jossain lähellä tai vähän kaempanakin joku polttaa, niin sen haistan kyllä. Tupakoin siis itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apMelko epätodennäköistä, että poliisi lähtisi tekemään kotietsintöjä tai mitään yhden hajuhavainnon perusteella - etenkin jos tehdään paikasta, josta ei ole mitään havaintoja ennestään. Kerrostalonaapurissa käytiin joskus suoranaista huumekauppaa, ja kesti iät ja ajat, oikeasti kuukausia saada poliisi kiinnostumaan.
-ap
Poliisilla on myös kokemusta erilaisista ilmiantajista ja heidän uskottavuudestaan...
Jos asut kerrostalossa, jossa joku tuota polttaa sisällä, haju kulkeutuu rappukäytävään ja muihin asuntoihin.
Pyydä puolisoa puhumaan anopille järkeä, uskoo varmasti häntä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apPoliisilla on myös kokemusta erilaisista ilmiantajista ja heidän uskottavuudestaan...
Miksi heitä kiinnostaisi ilmiantajan rehellisyys?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apEn minäkään haista lievää tupakanhajua sisätiloissa, sellaista joka jää, jos joskus sisällä on poltettu. Jos jossain lähellä tai vähän kaempanakin joku polttaa, niin sen haistan kyllä. Tupakoin siis itse.
En ole käyttänyt pitkään ja kyllä huomaan pienen hajun.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos asut kerrostalossa, jossa joku tuota polttaa sisällä, haju kulkeutuu rappukäytävään ja muihin asuntoihin.
Pyydä puolisoa puhumaan anopille järkeä, uskoo varmasti häntä paremmin.
Tämä on omakotitalo ja puoliso yritti selittää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu on, että talossani ei ole ollut ikinä kannabista, enkä itse käytä. Voiko hän tehdä jotain poliiseja koskettavaa?
Haisti.
Voi hyvänen aika tätä elämäm koulun porukkaa.