Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei voisi kaunistaa itseään meikkaamalla siinä missä nainenkin?

Vierailija
05.07.2017 |

Suomessa toisin konservatiivisuus on edelleen valloillaan, koska väestön ikärakenne on sen kaltainen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että aika monet käyttävät jo nykyään jotain peiteväriä ainakin aknea piilottamaan. Siitä ei vaan pidetä meteliä.

Vierailija
22/23 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi, jos se vain muuten tyyliin sopii. Ja esimerkiksi jollekin rokkarityypille sopii hyvinkin kajalit yms. Mutta kyllähän se jollain pukumiehellä taas näyttäisi vähän omituiselta jos olisi meikki naamassa.

Eipä sillä, minun puolestani kukin laittakoon itseään miten haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille suosittelen huomaamattomia kestovärjäyksiä silmiin ja kulmiin, näkyvä meikki näyttää miehillä hassulta paitsi jos kasvot ovat erityisen feminiiniset.

Millaisia kestovärjäyksiä tarkemin?

http://assets.teamrock.com/image/666b6348-9ea1-41f9-b129-076ce3454ab8?w…

Tarkoitatko tällaistä?

Nenän pituuden ja pään tulisi olla enemmän sopusoinnussa silmiin, jotta silmän koko ja pituus ei ns häviä nenälle. Naisilliahan on luonnollisesti tavallisesti sirompi nenä.

Ja myöskin se että poskissa ei ole liikaa tavaraa vaan ne mukailevat kasvoja niin, että laskevat silmien ylämpuolelle (eivät kulje tasassa eikä kasva leveämmäksi kuin silmät).

Itse olen esim ryypänny joku 7 kuukautta vapaa-ajalla ja liikkunut alle 10 kertaa niin voin vain kuvitella että miltä silmät näyttävät (varsinkin kun on pieni pää).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi