Sinä joka olet syntynyt kesällä tai talvisaikaa, oletko enemmän kesä- vai talvi-ihmimisä
Itse olen syntynyt vuoden lopussa, joten minusta ehkä kesä tuntuu jotensakin hieman sellaiselta liika värikkäältä, jos näin voidaan sanoa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt loppuvuodesta. Itse taas en pidä talven pimeydestä ja kylmyydestä, jotenkin "masentaa" ja väsyttää... Muuten talvi kaunis kun valoisaa ja lunta ja pieni pakkanen.
Täällä tismalleen samoin! Kesän lämpöä ja valoisuutta rakastan, talven pimeyttä ja kylmyyttä inhoan. Mutta talvi on kaunista kun on valoisaa ja kaunista lunta. Kunhan saa olla sisällä nauttimassa siitä näkymästä ikkunasta katsoen :D
Olen syntynyt maaliskuussa. Rakastan kevättä, kun kaikki alkaa vihertämään. Rakastan syksyä, kun saa kerätä sieniä. Rakastan paukkupakkasia, kun lumi narskuu kenkien alla. Kesä, siitä en niin välitä, nyt on ollut mukava viileä kesä 😊 joten tykkään kesästäkin kunhan ei ole yli hellerajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt loppuvuodesta. Itse taas en pidä talven pimeydestä ja kylmyydestä, jotenkin "masentaa" ja väsyttää... Muuten talvi kaunis kun valoisaa ja lunta ja pieni pakkanen.
Täällä tismalleen samoin! Kesän lämpöä ja valoisuutta rakastan, talven pimeyttä ja kylmyyttä inhoan. Mutta talvi on kaunista kun on valoisaa ja kaunista lunta. Kunhan saa olla sisällä nauttimassa siitä näkymästä ikkunasta katsoen :D
Pimeydessä ja viileydessä on paljon enemmän sellaista herättelevää (mm viileys, vireys ja aivojen toiminta), mileikuvitusta herättelevää, tunnetta ja romantiikkaa, kesä on niin... että se kaikki on niin liian jotenkin siinä esillä niin naiivisti ja selvästi: mennään eteenpäin niin keveästi. Jotenkin rakastan sitä pimeyttä, jossa on kaiken mielikuvituksen alku ja juuri.
ap
Marraskuussa syntynyt, rakastan kesää mutta vielä enemmän kevättä.
Lokakuun lapsi, rakastan syksyä ja talvea.
Olen syntynyt kesällä. Pidän eniten syksystä.
Heinäkuussa syntynyt ja kesä ehdottomasti paras vuodenaika.
Helmikuussa synnyin ja rakastan talvipakkasia.
Kesässäkään mitään vikaa ole, mutta olen pirteimmilläni talvella.
Oon syntynyt joulukuun lopussa ja oon ehottomasti enemmän kesäihminen :D Tykkään kun on lämmintä ja vihreää.