Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet syntynyt kesällä tai talvisaikaa, oletko enemmän kesä- vai talvi-ihmimisä

Vierailija
05.07.2017 |

Itse olen syntynyt vuoden lopussa, joten minusta ehkä kesä tuntuu jotensakin hieman sellaiselta liika värikkäältä, jos näin voidaan sanoa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen syntynyt vuoden lopussa, joten minusta ehkä kesä tuntuu jotensakin hieman sellaiselta liika värikkäältä, jos näin voidaan sanoa.

Jotenkin sellaiselta teennäiseltä ja ylipirteeltä.

Vierailija
2/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä helmikuun lapsi, joka rakastaa kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt helmikuussa ja pidän kesästä. Pidän muutenkin lämmöstä, kuten 41-asteisesta jacuzzi-kylvystä.

Vierailija
4/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt loppuvuodesta. Itse taas en pidä talven pimeydestä ja kylmyydestä, jotenkin "masentaa" ja väsyttää... Muuten talvi kaunis kun valoisaa ja lunta ja pieni pakkanen.

Vierailija
5/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt lokakuussa ja mun mielestä loppukesä ja alkusyksy on ihaninta aikaa. Varsinkin lämmin ruska-aika, viimeksi tämmöinen oli v. 2013.

Vierailija
6/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuodesta syntynyt. Ääripäitä ajatellen pidän kunnon pakkasesta ja lumihangesta enemmän kuin 30 lämpöasteesta ja auringonpaisteesta, mutta semmoinen 'sopivan' lämmin ja aurinkoinen kesä on paras kaikista. (Tarkenee olla ulkona hameessa, muttei läkähdy.)

Vierailija
7/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun lapsi täällä on ennenkaikkea syysihminen, mutta jos talven ja kesän välillä on valittava, valinta osuu talveen (olettaen että talvi ei ole ikuista marraskuun harmautta, vaan kaunista lumista pakkasaikaa).

Vierailija
8/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun lapsi joka rakastaa kesää. Talvea lähinnä inhoaa...

Vierailija
9/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt elokuun puolivälissä ja olen ehdottomasti talvi-ihminen. En pidä yli 22 asteen lämpötiloista, muuta kuin saunassa. 

Vierailija
10/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa syntynyt ja KESÄihminen! Okei, talvestakin tykkään, kun lunta. Mutta täällä länsi-rannikolla lumesta saa vain haaveilla. Pimeään inhoan!!!

Vierailija
11/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun lapsi olen ja talvi on perseestä.

Vierailija
12/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt joulukuussa, ja olen kesäihminen. Muutkin vuodenajat menettelee, mutta kyllä talvi on vähiten mieluisin. Olen yleensä väsynein ja alakuloisin juuri  syntymäpäiväni aikaan.

Lapsena talvi oli lempivuodenaikani, tykkäsin leikkiä lumessa ja toisaalta fiilistellä sisätiloissa. Parasta aikaa oli tietysti joulukuu, kun oli niin synttärit, joulu kuin uusi vuosikin.

Vierailija
13/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuun lapsi joka rakastaa kesää. Talvea lähinnä inhoaa...

Täällä toinen. Enkä edes lähinnä inhoa, vaan inhoan talvea. Kevät ja syksy on ok, mutta kunnon hellekesä, aah (haaveksi taitaa Suomessa jäädä).

Vierailija
14/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun lapsi. Puhkean keväällä kukkaan ja lakastun syksyllä.

Vierailija
15/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, riippuu niin paljon siitä millainen talvi tai kesä on. Jos talvi on luminen ja pakkasta on max 20, pidän siitä hyvin paljon, sen sijaan lumeton plussakelitalvi ei innosta lainkaan. Kesässä taas pidän aurinkoisesta kesästä, joilloin lämpötila on noin 20astetta. Sen sijaan helteinen tai viileä ja sateinen kesä ei ole ollenkaan mieluinen. Enemmän siis ratkaisee sää kuin itse vuodenaika. Syntynyt olen tammikuussa.

Vierailija
16/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syntyny joulukuussa ja rakastan syksyä. Kesä ja talvi ihan syvältä.

Vierailija
17/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt elokuun puolivälissä ja olen ehdottomasti talvi-ihminen. En pidä yli 22 asteen lämpötiloista, muuta kuin saunassa. 

Täällä muuten sama, mutta syntymäaika osuu tammikuun puoliväliin.

Vierailija
18/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun lapsi ja rakastan (lumista) talvea, sekä sen pimeitä öitä jolloin näkyy tähdet ja kuu.

Kesä on mukava ainoastaan rantalomalla.

Vierailija
19/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuinen; pidän kaikista vuodenajoista mutta talvi on suosikki!

Vierailija
20/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesän lapsi ja tykkään talvesta, syksyä suorastaan rakastan. Enpä oikein usko, että nämä asiat korreloivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi