Kokemuksia Rosuvastatin lääkkeestä? (kolestrolilääke)
Kannattaako aloittaa lääke, reseptillä on mutta vielä en ole alottanut sitä.
Kommentit (16)
Onko geenitesti tehty? Statiinit ovat aika isolle joukolle suomalaisia geneettisesti sopimattomia. Itse en alkaisi käyttämään ennen geenitestiä.
Millä tavalla sopimattomia geenitestin mukaan?
Ja "lisätietoja" emme sitten saaneetkaan ;)
Onko vastaava lääke kuin Simvastatin? Sitä ainakin syö moni tuttava ongelmitta. Mutta lääkkeiden vaikutukset ovat yksilöllisiä.
Mulla on ollut simvastatiini aiemmin vuosikausia, ja se vaihdettiin rosuvastatiiniin. Ei ole ollut mitään ongelmia kummastakaan. Rosuvastatiini toimii arvojen perusteella minulla hieman tehokkaammin.
Mutta tällaisia galluppeja ja kyselyitä on ihan turha täällä pitää, lääkkeiden vaikutus on yksilöllistä, joku toimii toisella ja joku saattaa aiheuttaa sivuvaikutuksia toisella. Nettifoorumeilta ei kannata kysellä kannattaako joku lääkitys, täällä on tavallisia turvenuijia, trolleja ja mt-ongelmaisia arpomassa vastaukset. Omaan terveyteesi ja lääkityksiin liittyvissä asioissa kannattaa jutella terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.
Paras kolesterolilääke - https://tonzes.com/kolesteroli.htm Ei mitään haittavaikutuksia, kokesteroliarvot vaan nykyisin erittäin hyvät, niin HDL, LDL, kokonaisKOL kuin triglytkin
Palstalla päivystää lääkäreitä suuri joukko näköjään
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sopimattomia geenitestin mukaan?
Tietääkö joku tästä sopimattomuudesta?
Eiköhän aloittaja ole saanut jo vastauksen kysymykseensä, kun aloitus on tehty 7 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aloittaja ole saanut jo vastauksen kysymykseensä, kun aloitus on tehty 7 vuotta sitten.
Ehkäpä, mutta minua kiinnostaa myös kokemukset tuosta.
Ei mitään sivuvaikutuksia ole tullut kyseisellä lääkkeellä. Mulla on annos 10mg päivässä. Hyvin on alkanut kokonaiskolestroli tippumaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko geenitesti tehty? Statiinit ovat aika isolle joukolle suomalaisia geneettisesti sopimattomia. Itse en alkaisi käyttämään ennen geenitestiä.
Saako sen ilmaiseksi? Jos ei saa niin paljonko tuon testin ottaminen maksaa?
Sain tuon. Otin, mutta lopetin. Katsotaan, kun otetaan verikokeet seuraavan kerran.
Hyvä apteekkiin ostamaan lääkettä vastaamalla helppo lääketieteellisiä kysymyksiä internetin kautta ja ne antaa reseptiä online sinulle heti, jos olet hyväksytty. http://allmedsnow.biz/