Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmasti rankkaa kadehtia sukulaisia...:(

Vierailija
05.07.2017 |

Ihme homma. Miksi sitä ei voi olla tyytyväinen siitä mitä itsellä on?
Aina on jollakin joku asia paremmin kuin itsellä. Ja voi se on aina itseltä pois.Ei voi iloita toisen elämästä ei.
Säälittää kun koko lyhyt elämä kuluu kadehtimiseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä on rankkaa lue Aku-Ankkaa! :)

Vierailija
2/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sen kuvittelemiseen, että joku kadehtii😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Olen huomannut ,et Fiksu ihminen myöntää kateutensa ja osaa sen myös käsitellä mielessään.

Vierailija
4/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin mä ainakin luen jos jostain syystä on paha mieli. Tulee heti parempi olo Akun toilailuja seuratessa. Ja 35v oon. 😂

Vierailija
5/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kateuden ovat myöntäneet lukeneet ihmiset. Onko vaan sattumaa. Viimeisenä olisin odottanut heiltä tällaista myöntämistä.

Tuntui ihan uskomattomalle.

Vierailija
6/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin mä ainakin luen jos jostain syystä on paha mieli. Tulee heti parempi olo Akun toilailuja seuratessa. Ja 35v oon. 😂

Söpöä.

Vierailija
7/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kateuden ovat myöntäneet lukeneet ihmiset. Onko vaan sattumaa. Viimeisenä olisin odottanut heiltä tällaista myöntämistä.

Tuntui ihan uskomattomalle.

Ovat niin Viisaita,että se ei ole heiltä pois.

Sinulla voi olla joitakin lahjoja joita, et itse välttämättä huomaa tai pidä mitenkään erityisinä.

Vierailija
8/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on normaalia, suotta sitä kieltämään. Olen minä asteen verran kateellinen serkulle, joka kirjoitti monta L:llää ja lähti opiskelemaan Italiaan. Toisaalta se ei ole minun päämääräni ja nykyisin opiskelen alaa, josta pidän, vaikka oma koulumenestykseni oli selvästi huonompaa. Suuresti nuorempana minua suututti se, että vanhemmat vertasivat meitä keskenään. Se tuntui kamalalta ja epäreilulta. 

Vierailija
9/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mun kohdalla kyse ei ole kateudesta. Olen tyytyväinen siihen mitä olen saanut ja opetellut kiitollisuutta. En vaan jaksa uskoa, että sukulaiseni ymmärtäisivät harhaluuloisuusdiagnoosiani, jonka kanssa on välillä rankkaa elää. Epäilen, että olen erilaisuuteni takia yleinen naurunaihe kun he pienemmästäkin ilkeilevät. Selkään puukotusta ja vittuilua... Epäsuoraa vinoilua...miksi rikkoisin itseäni lisää. Luulen myös että jo nimeni facessa saa heidät häpeämään sukulaisuuttaan hulluun, kuvasta puhumattakaan. En usko että voin enää koskaan luottaa heihin. Surullista mutta totta.

Vierailija
10/10 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että olen itse syyllinen tai sairauteni joka on osa persoonaani. Harhoissa olin itse ilkeä ja syyttelevä. Ehkä olen ansainnut kohtaloni. Tietenkin olisin mieluiten mieleltäni terve mutta kaikkea ei voi saada ja minulle nyt sattui vähän paska mäihä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä