Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä eronnut keski-ikäinen! Olisitko valmis menemään vielä naimisiin?

Vierailija
05.07.2017 |

Olisitko valmis menemään naimisiin? Vai haluaisitko jopa naimisiin?

Millaisena näet toisen avioliiton? Mitä edellytät, että voisit/haluaisit mennä vielä naimisiin, ja mitä odotuksia sinulla olisi aikuisten avioliitolle?

Entä oliko avioerosi sinulle suuri pettymys ja kriisi, vai helppo ja hitaasti kypsynyt päätös?

Millaiset häät haluaisit tässä iässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voishan sitä mennä naimisiin, kun en ole koskaan ollut. Mutta tiedän ettei siitä mitään tulisi, joten pysyn miehistä erossa.

Vierailija
2/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole kohderyhmää, koska en ole ollut koskaan naimisissa (avoliitossa kyllä ja lapsiakin on siitä liitosta).

Suon itselleni halun "päästä naimisiin" (viittaus toiseen ketjuun), sillä en ole koskaan naimisissa ollut ja kaikkea haluan elämässä kokeilla.

Tässä iässä naimisiinmeno olisi varmaan maistraattivihkiminen, hyvä päivällinen hyvässä ravintolassa ja kiihkeä kuherrusloma jossain pitkän viikonlopun matkakohteessa.

Naimisiinmeno merkitsee minulle sitoutumista. Ajatusta, että kuolemaan saakka ollaan yhdessä ja että kukaan toinen ei ole yhtä erityinen kuin kumppani. Naimisiin en halua mennä kuin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kaltaista en ole toista tavannut ja joka sopii minulle paremmin kuin kukaan tähän saakka - niin hyvin, että muita en enää halua kokeilla. Tällainen mies on tällä hetkellä elämässäni, mutta emme ole vielä avioliitosta puhuneet.

Toivon, että hän kosisi ja menisimme naimisiin. Jos kysymyksessä ei olisi juuri minun suhteeni, kirjoittamani kuulostaisi korviini ällöttävän imelältä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut yhtään vastausta (avio)eronneilta. Ilmeisesti mammojen liitot voivat hyvin :-)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä