Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkejä 10-v tyttärenyökylä synttäreille

äippäli
05.07.2017 |

Niin siis ettei olisi tylsää, miten itse pitää käyttäytyä, nukkumaanmeno, kuinka paljon saa riehua? Ja muuta mitä ei vaan voi kysyä tytöltä, ja juhliin on tulossa tyttären lisäksi 2 parasta kaveriian.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain vastaavan ikäisten poikien yökyläsynttäreistä. Idea on kyllä poikani kavereilla ollut, että siellä valvotaan pitkään, jotkut jopa koko yön. Hiljaisuus on vissiin ollut jotain klo 24-01 siis, ettei saa kuulua metakkaa enää nukkumahuoneesta muualle. Mutta kyllä, kun poikani on ollut kavereillaan yökyläsynttäreillä, ovat valvoneet liki koko yön. Tai sitten menneet n. viiden aikaan nukkumaan ja nukkuneet vähintään puolille päivin. Aamulla on isä (tää on siis ollut monta vuotta heillä tapana) paistanut vohveleita tai tehnyt jotain muuta vähän erikoisempaa aamupalaa. Illalla on ollut hamppareita, hodareita, milloin mitäkin. Muuten ovat pojat keskenään tekemiset keksineet.

Vierailija
2/4 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on kaksi kerroksinen talo, niin nuku eri kerroksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee/osta tytöille jotain herkkusyömistä ja anna sitten keksiä tekemiset itse ja olla keskenään.

Vierailija
4/4 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin illalla pizzaa ja tytöt katsoivat jonkun elokuvan, tein muistaakseni popcornia. Sitten pimeän tullen oltiin aarteenetsintää ulkona taskulappujen kanssa. Tytöt nukkuivat omissa makuupusseissaan olohuoneessa. Seitsämän niitä oli yhteensä.Itse nukuin toisessa kerroksessa enkä käynyt komentelemassa nukkumaan. Simahtivat kyllä itsestään jossain vaiheessa. Aamulla söivät vielä aamupalan meillä ja 10-11 aikaan kaikki haettiin /lähtivät koteihinsa. Oli ihan kivat synttärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän