Onko lesbot yhtä nirsoja naisten ulkonäön suhteen kuin heteronaiset ovat miesten ulkonäön suhteen?
Vai ovatko useimmat/minet naiset mielestänne viehättäviä?
Kommentit (9)
En tiedä kuinka nirsoja heteronaiset keskimäärin on, mutta minua ainakaan ei kaikki naiset kiinnosta.
ei ainakaa kuin pareja vastaan tulee
Eivät! Mitä lesboja tiedän, niin hyvin monessa parissa vähintään toinen osapuoli on lihava ja muutenkin ruma. Sellainen, joka ei miehelle voisi koskaan kelvata. Tätä oon ihmetellytkin vähän...
mutta toki on ns. hyvätasoisakin lesboja, joilla on kriteerit hyvin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Eivät! Mitä lesboja tiedän, niin hyvin monessa parissa vähintään toinen osapuoli on lihava ja muutenkin ruma. Sellainen, joka ei miehelle voisi koskaan kelvata. Tätä oon ihmetellytkin vähän...
Ne naiset ovat sinun mielestäsi rumia, mutta eivätpä välttämättä ole parin toisen osapuolen. Tai esimerkiksi minun. En ole hoikista naisista kiinnostunut. Moni niistä sinun "korkeatasoisistasi" saattaisi jäädä rannalle, ihan ulkonäkönsä takia.
Eli jos nyt antaisit meidän itsemme vastata, etkä arvailisi puolestamme.
En ole lesbo mutta mikäli bi-nainen saa vastata niin kyllä, olen ehkä jopa vielä enemmän nirso kuin miesten ulkonäön suhteen.
Itse olen hyvin tarkka ulkonäöstä. Siis sillä tavalla että vehätyn vain hyvin tietynlaisista naisista. Eli olen nirso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset ovat sinun mielestäsi rumia, mutta eivätpä välttämättä ole parin toisen osapuolen. Tai esimerkiksi minun. En ole hoikista naisista kiinnostunut. Moni niistä sinun "korkeatasoisistasi" saattaisi jäädä rannalle, ihan ulkonäkönsä takia.
Eli jos nyt antaisit meidän itsemme vastata, etkä arvailisi puolestamme.
Niin juuri. Minä taas en ole kovin naisellisista naisista kiinnostunut. "Butchit" saa usein parjausta. Mut mä tykkään :)
Minä ainakin. Valitettavasti