LA Maaliskuussa 2018
Tällaista ryhmää ei tainnut vielä olla. Joten keskustelua kaikille, joiden laskettu aika näyttäisi osuvan maaliskuulle 2018. Olisi kiva jos laittaisit vähän tietoa itsestäsi mukaan :)
Kommentit (59)
Voisin tehdä s-postin ja sit salaisen faceryhmän, oisko siis kiinnostuneita, ois kiva saada vielä joku pienikin ryhmä kasaa? :)
Piudemoi tee vaan s-posti ja salainen ryhmä,uskon,että löytyy kiinnostuneita! Täälläkin moni kysellyt ryhmän perään. Itse ainakin haluan mukaan. Sulle sit s-postilla tiedot,että löytyy oikea profiili,jonka voit tarvittaessa lisätä (ensin tilapäiseksi kaveriksi,jos tarvitsee,ja sitten) ryhmän jäseneksi.
Minua ainakin kiinnostaisi salainen fb-ryhmä. Kovin aikasin olisi pitänyt liittyä että pääsee mukaan :( Vielä en edes ultrassa ole käynyt.
Meille on toinen lapsi tulossa laskettu aika 20.3.
Hei! Täällä uusi kirjoittaja ja foorumilainen. Esikoista odotan ja laskettu aika olis maaliskuun lopussa 27. päivä. Olisin myös kovasti kiinnostunut tuosta salaisesta fb-ryhmästä, jos sellainen on olemassa.
Moikka. Mä oon sivusta seuraillut teidän jutustelua ja olisin kanssa kiinnostunut Facebook ryhmään liittymisestä. Itselläni on ikää 28 ja kolmatta lasta odotellaan syntyväksi 26.3. Tänään käytiin pientä kurkkimassa varhaisultrassa ja siellä se pieni sydän pamppaili kovasti
Pystyn siis tekemään sen faceryhmän vasta sitten kun voin yhden henkilön kaverilistalta sinne lisäämään, joten teen sen sitten ku ensimmäinen on laittanut spostia ja mun kavereissa.
Hei, anna meiliosoite niin ilmoitan nimen ja miten löydät minut niin pistetään ryhmä pystyyn :)
Silmät ja korvat kovana odottelen myös spostiosoitetta uutta ryhmää varten ☺️ eilen käytiin ekassa neuvolassa ja ultralla näkyi hienosti sydämen läpätys ❤️
Mulla näköjään poistunut viesti jossa sposti, onkoha siitä kun ei sais vissii jakaa täällä spostia, hmm no sposti on siis maaliskuunlapset2018(a)gmail.com. Elikkäs laittakaa ton (a) tilalle @
Hei. Miten muiden lisääminen onnistuu sitten tuohon ryhmään kun on perustettu?
Fb ryhmään lisääminen onnistuu niin että laittaa spostia tuohon maaliskuunlapset2018....com ja laittaa tietoa miten löydän facebookista, minun pitää laittaa kaveripyyntö jotta pystyn lisäämään tähän salaiseen ryhmään. Mutta sitten kun olen lisännyt ryhmään, voi kaveruuden halutessaan poistaa. En siis pysty ketä tahansa lisäämään vaan kaverilistallani olevia.
Kiitos neuvoista! Laitoin s-postia :)
Heippa,
Minäkin laitoin nyt pyynnön ryhmään.
Piti odottaa vielä ultraan asti 😊 ja siellä se pieni ihme näkyi 💖
/Mira, la 9.3.
Moi,
Laskettuaika maaliskuun puolessa välin. Onko täällä olevassa suljetussa ryhmässä mitään elämää vai tapahtuuko kaikki tuolla fb? Itse en ole fb, enkä haluaisi liittyä, mutta olisihan se kiva vaihtaa ajatuksia...
Heippa, maaliskuiset 2018 fb-ryhmä alkais olee täynnä. Toivottavasti kaikki halukkaat on nyt päässeet ryhmään mukaan. Ja 83kaarinalle: kyllä kai tuolla suljetussa ryhmässä on elämää, itse en ole siellä, mutta luulisi olevan muitakin ihmisiä jotka eivät ole facessa.
Hei! Olen vasta lisännyt itseni Facebookiin. Haluaisin kovasti ryhmään mukaan, jos suinkaan mahdollista. Laitoin jo sähköpostia. :)
Olisipa reilua jos tänne voisi ilmoittaa jos ryhmä on jo täynnä tms...