Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA Maaliskuussa 2018

05.07.2017 |

Tällaista ryhmää ei tainnut vielä olla. Joten keskustelua kaikille, joiden laskettu aika näyttäisi osuvan maaliskuulle 2018. Olisi kiva jos laittaisit vähän tietoa itsestäsi mukaan :)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys täältä Itä-Suomesta!

Täällä yritystä takana kolmisen vuotta ja nyt menossa rv 4+4. Mielessä kummittelee vuoden takainen keskenmeno. Vielä melko epätodellinen olo ja pelko uudesta keskenmenosta on kokoajan..

Salainen facebookryhmä kuulostaa todella hyvältä, laitoinkin jo sähköpostia!

22/59 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, odottelen kolmatta ja laskettu 28.3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/59 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tulen faceryhmää, kunhan ensi viikolla varmistan että kuukautiset ei oikeesti ala ja digi näyttää seuraavia viikkoja 😊 samalla tapaa tämä on mennyt kuin kahdesta ekasta mutta maltan mieleni parisen päivää ja varmistun.

24/59 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänne sivuston omaan salattuun ryhmän pyynnön aamulla, ei ole ainakaan vielä hyväksytty. Onko muita siellä?

25/59 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähköpostia, ei ole kuulunut vielä mitään?

26/59 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin pyynnön varmaan viikko sitten tuohon salaiseen ryhmään, mutta en ole saanut vielä kuittausta...

EDIT: nyt on yväksytty... tämä puusilmä ei vain huomannut sitä...

27/59 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!  Maanantaina clearblue testi tehty ja laskettu aika näyttäisi neuvolan mukaan olevan 22.3. 

Ehkäisy jätettiin toukokuussa ja sitten heti kesäkuussa tärppäsi. Luulin että jouduttaisiin vielä pidempään odottelemaan tärppiä. 

Jännittää aikamoisesti.  Tämä on meidän ensimmäinen lapsi. Toivotaan että odotusaika menisi hyvin.

Minäkin voisin liittyä fb-ryhmään jos sellaisen joku tekisi.

Ja me ollaan Vantaalta. Minä 27v ja aviomies 38v

28/59 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan viestini, koska väärä hälytys. :(

In a boho home -blogi Vanha talo, värikäs koti. Remonttia, sisustamista, vegaaniruokaa, diy juttuja ja lapsihaaveita.
Instagram
Facebook

29/59 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin just mailia tuohon fb-ryhmään liittyen. Ois mukava päästä mukaan :)

Soittelin pari päivää sitten neuvolaan ja varasin ekan ajan. Pari viikkoa vielä odottelua ennen ekaa käyntiä.

30/59 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SariAnt kirjoitti:

Moi!  Maanantaina clearblue testi tehty ja laskettu aika näyttäisi neuvolan mukaan olevan 22.3. 

Ehkäisy jätettiin toukokuussa ja sitten heti kesäkuussa tärppäsi. Luulin että jouduttaisiin vielä pidempään odottelemaan tärppiä. 

Jännittää aikamoisesti.  Tämä on meidän ensimmäinen lapsi. Toivotaan että odotusaika menisi hyvin.

Minäkin voisin liittyä fb-ryhmään jos sellaisen joku tekisi.

Ja me ollaan Vantaalta. Minä 27v ja aviomies 38v

Moikka!

Täällä toinen vantaalainen, jonka tilanne melko sama. :) Toukokuussa jätettiin ehkäisy ja heti kesäkuussa tärppäs. Neuvolassa laskivat LA:ksi 22.3. (itse laskin 21.3.). Ensimmäinen meilläkin tulossa! <3

Sähköpostia laitettu, ja odottelen pääsyä ryhmään! :)

31/59 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. s-postia laitettu. Mulla esikoinen tulossa rv6+3 La 30.3. 😊😊

32/59 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Onko salainen ryhmä jo perustettu? Onko teidät jo kutsuttu ryhmää?

33/59 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähköpostiin pyynnön viime viikolla, mutta vielä odottelen kutsua :)

34/59 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Oon 35vee pienen pojan äiti. Laskettu aika olisi kai 31.3. Ensi viikolla varhaisultra. Vieläkö mahtuu mukaan? Laitoin viime viikolla spostia, mutta ainakaan vielä ei ole vastattu.

Vierailija
35/59 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan siellä faceryhmässä vielä tilaa?

36/59 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vielä kerkeää mukaan ;) la olisi laskurin mukaan 26.3. ja toista murusta odotan ❤️ laitan myös spostia jos tuonne faceryhmään pääsisi, olen paljon aktiivisempi faceen puolella :D

37/59 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina laitoin sähköpostia.. Tuleeko facebookkiin ilmoitus ryhmästä jos/kun siihen vielä pääsee?

Esikoistani odottelemme saapuvaksi 4.3.

38/59 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan perustaisi uuden salaisen fb-ryhmän? Tuohon olemassaolevaan ei joko mahdu tai sitten sen luoja si syystä tai toisesta halua enää ylläpitää ryhmää. Itse en osaa moista ryhmää luoda.

Vierailija
39/59 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä salainen ryhmä? Tai miten löydän?

Laskettu aika 9.3 (siskon ja papan ja papan siskon synymäpäivä).

Eka raskaus :)

40/59 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laitoin itsekin sähköpostin kautta liittymispyynnön salaiseen fb ryhmään - vielä ei ole kuulunut mitään. Esikoinen tulossa, la 9.3. Olen 24v. ja mies 26v. Yksi km takana ja riskiraskaus kyseessä harvinaisen geneettisen taudin vuoksi. Yritin tehdä salaista ryhmää mutta siihen olisi pitänyt lisätä ainakin yksi fb-kaveri :-( ! Onnea kaikille ❤