Jokaviikonloppuinen ryyppääminen
Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ryyppäävät joka viikonloppu joko baarissa tai kotona ja suuri osa heidän jutuistaan koostuu siitä mitä kännissä on tullut tehtyä tai koettua?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tyhjältä elämältä. Jos on esim. viikot töissä niin eikö ole vaikka jotain harrastuksia tai muuta kehittävää mihin käyttää vapaa-aikaansa?
Ei ole elämää ja siihen ainoa ratkaisu on juoda viikonloput ja purra hammasta arkisin. Töiden jälkeen kun ei jaksa mitään. Netti ja tv on viihde viikolla ja juoma viikonloppuna.
Alkoholi, huumeet ja pillerit on sopivia viikon jokaisena päivänä. Homot ja amatöörit käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin keskenkasvuisen mielestä ryyppäys ja kännisekoilu on hienointa mitä on. Siinä vaiheessa kun ikää alkaa olla jo lähempänä 30 v tuo on lähinnä säälittävää alkkismeininkiä.
itse asiassahan juuri keskenkasvuisten juominen on vähentynyt huomattavasti viime vuosina, mikä on todella hieno asia.
Ihan sama minkä ikäinen ihminen on, jos viikonloput pyörivät alkoholin juomisen ympärillä koen ainoastaan myötätuntoa ja sääliä.
Ei pidä paikkaansa. Nykyteinit juovat ihan yhtä paljon kuin aiemmatkin sukupolvet elleivät rankemmin, mutta se on osattu ovelammin peittää ja valehdellaan tietysti terkkarilla ja näissä kyselyissä kysyttäessä. Helpompi ruksia että ei juo, ei käytä päihteitä jne ettei tule seuraamuksia tai soittoja kotiin.
Ja sitten näitä nykynuoria kehutaan kuinka hienosti toimivat.
Alkoholista, sekä muusta sen sellaisesta saatava nautinto ja masennus ovat saman kolikon kaksi eri puolta.
Jos ei halua masentua, ei kannata harrastaa ylenpalttisesti nautintoja :).
Jotenkin tunkkaista ja säälittävää että vieläkin on "perjantaipullo meininki".
Ei siinä hauskuutta haetakkaan vaan sitä "cooliutta", velikin alotti justiinsa sen takia ryypiskelyt kun kaveritkin! Eise kuitenkaa putkareissuja harrasta sentään, tietääkseni ainakaa....
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tunkkaista ja säälittävää että vieläkin on "perjantaipullo meininki".
En kaipaa sääliäsi vaan naisen.
Mä ainakin tykkäään tehdä kotona kaikkea lauantaina ja juon siinä samalla pari pulloa viintä ja pari kaljaa. Mikään ole niin rentoutttavaa. Mä taas säälin niitä kellä ei ole mitään muuta elämässä kun perhe ja työ. Sitten tehdäään toisten nautinnoista numeroa. Huh hoh.
Vierailija kirjoitti:
Juon vain koska olen yksin, muuten olisin selvinpäin.
Niin minäkin luulin, kunnes laitoin korkin kiinni ja lopetin ruikuttamisen.
Olen huomannut että kaveripiirini koostuu juuri näistä. Olen itse aina selvispäin autolla tai töissä. Olenhan minä hyvä kuski!!!!!!!! alkoi riivaamaan tämä tilanne niin paljon että päätin jättää autoni ja siirtyä kuskin hommista. Muutakin tekemistä kun kuskailla ihmisiä kännissä ja vastata puhelimeen keskellä yötä saatika kuskailla ihmisiä keskellä yötä... ihana mikä hiljaisuus ja rauha. Minulla on muita suunnitelmia tulevaisuudelle ja se koostuu urheilijoista ja sitä kautta tutustumalla ihmisistä eli omanlaisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholista, sekä muusta sen sellaisesta saatava nautinto ja masennus ovat saman kolikon kaksi eri puolta.
Jos ei halua masentua, ei kannata harrastaa ylenpalttisesti nautintoja :).
Nautinnot ovat ainoat tavoittelemisen arvoiset asiat elämässä.
itse asiassahan juuri keskenkasvuisten juominen on vähentynyt huomattavasti viime vuosina, mikä on todella hieno asia.
Ihan sama minkä ikäinen ihminen on, jos viikonloput pyörivät alkoholin juomisen ympärillä koen ainoastaan myötätuntoa ja sääliä.