Jokaviikonloppuinen ryyppääminen
Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ryyppäävät joka viikonloppu joko baarissa tai kotona ja suuri osa heidän jutuistaan koostuu siitä mitä kännissä on tullut tehtyä tai koettua?
Kommentit (32)
Säälittävää. Ymmärrän touhun, jos on parikymppinen, mutta muuten en.
Onneksi enää ei "tarvitse" tuhlata koko viikonloppua alkoholiin: la baariin, su krapulaa, eli melkein kolmannes viikosta menee helposti joko kännissä tai sängynpohjalla. Nykyään krapulatkin kestävät helposti pari päivää, ei kiitos...
Erittäin epäterveellistä, vastenmielistä ja tyhmää. En voi käsittää että sellainen elämä on jonkun mielestä hauskaa, oli ikää sitten 20 tai 40.
Jonkin keskenkasvuisen mielestä ryyppäys ja kännisekoilu on hienointa mitä on. Siinä vaiheessa kun ikää alkaa olla jo lähempänä 30 v tuo on lähinnä säälittävää alkkismeininkiä.
Pidän sellaista ihmistä vähän yksinkertaisena. Eikö hän keksi mitään muuta sisältöä viikonlopuilleen kuin kännäämisen?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Ymmärrän touhun, jos on parikymppinen, mutta muuten en.
Onneksi enää ei "tarvitse" tuhlata koko viikonloppua alkoholiin: la baariin, su krapulaa, eli melkein kolmannes viikosta menee helposti joko kännissä tai sängynpohjalla. Nykyään krapulatkin kestävät helposti pari päivää, ei kiitos...
Kai ymmärrät ettei se ole suurimmalla osalla meitä miehiä oma valinta. Tottakai viettäisin aikaa perheeni kanssa jos sellainen olisi, mutta kun ei ole naista eikä lapsia niin viikonloput ovat rankkoja yksin kotona. Viina ja ryyppykaverit tuovat viikonloppuun iloa jota muuten ei ole.
Miksi aina haukutte meitä yksinäisiä? :(
Viikolla ei voi ryypätä kun työt on esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Työ on vain hidaste. Ammattilainen juo milloin itse haluaa.
Rankan työviikon jälkeen on mukava rentoutuu ja nollata pää vetämällä kännit. Eipä mulla mitään ongelmaa ole tullut vaikka joka vkl juon.
Jos ihmisellä on sen verran tolkkua että ryybingi rajoittuu vain viikonlopulle eikä rajoita arkielämää tai aiheuta hengenvaarallisia tilanteita, siinäpähän juokoon ken lystää. Ei se kenenkään muun persettä rassaa mikäli juoja osaa olla vaivaamatta liioin muita ihmisiä. Sitä varten se keppana koristaa joka marketin ja kioskin hyllyjä metritolkulla että sitä kipattaisiin alas.
Viikonloppuna saa juoda. No, miksei viikollakin, jos on vaikka töissä epäsäännöllisesti tai tyydy pelkkään lasilliseen punkkua pihvin kera keskiviikkona kello viisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ on vain hidaste. Ammattilainen juo milloin itse haluaa.
Ei kiinnosta juoda kuin ammattilainen.
Kyllä alkoholi tuo varmaan iloa / vaihtelua monien elämään. Alkoholi poistaa estoja ja laajentaa tietyllä tavalla tajuntaa. Itselleni tulee niin kova krapula ja menee helposti vatsa sekaisin, että ei tule kauheasti harrastetuksi nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkoholi tuo varmaan iloa / vaihtelua monien elämään. Alkoholi poistaa estoja ja laajentaa tietyllä tavalla tajuntaa. Itselleni tulee niin kova krapula ja menee helposti vatsa sekaisin, että ei tule kauheasti harrastetuksi nykyisin.
Joo ne krapulat on alkoholin paskin puoli. Mulla menee nykyään yöunet juomisesta mutta ei auta kun ainoa laillinen päihde.
Juon vain koska olen yksin, muuten olisin selvinpäin.
Kuulostaa tyhjältä elämältä. Jos on esim. viikot töissä niin eikö ole vaikka jotain harrastuksia tai muuta kehittävää mihin käyttää vapaa-aikaansa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tyhjältä elämältä. Jos on esim. viikot töissä niin eikö ole vaikka jotain harrastuksia tai muuta kehittävää mihin käyttää vapaa-aikaansa?
Ei ole ketään kenenkä kanssa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on aika monia asioita mitä voi harrastaa yksin, esim. monet luovat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on aika monia asioita mitä voi harrastaa yksin, esim. monet luovat jutut.
Haluan mielummin tavata ihmisiä kun olen yksinäinen.
Kasvoin siitä yli muutamia vuosia sitten. Nykyään krapulasta toipuminen kestää kaksi päivää, eli ei huvita haaskata puolta viikkoa alkoholin vaikutuksiin.