Miten kestää köyhää miestä?
Ihmisenä ihana muuten mutta tienestit niin vähäiset et esim. lomailu ulkomailla mahdotonta. En kestä oikein. Tulee hyväksikäytetty olo. Ja oon niin kateellinen rikkaiden miesten vaimoille.
Kommentit (35)
[/quote]
Mies lienee Irakista, Syyriasta tai tietystä Afrikan maasta ja paperit eivät ole Suomen lakien mukaisesti kunnossa.
Tsemppiä kummiskin![/quote]
Jep, just näin.
Kiitos <3
Ei miehen tartte elättää sua. Oot tökerö.
Ottatte miehesi kanssa vakuutuksen ja tämän jälkeen peruutat vahingossa hänen päälleen autolla. Pikkudamaget mitään haittaa kun vakuutusyhtiö pistää matkakassaan kivan korvauksen.
Ei ne pienet tulot vaan rahankäyttötapa. Isotuloinenkin saa tilit tyhjäksi ennen palkkapäivää eikä mihinkään ole varaa, jos ei osaa käyttää rahaa.
Minä maksoin yksi meidän ulkomaanmatkat, mutta matkaseurana ei ollut mies vaan lapset.
En katselisi hetkeäkään. Pienet tulot on hyväksyttävissä, jos opiskelee samanaikaisesti tai on työsuhteiden välissä. Huono ansiotaso on suora merkki heikosta elämänhallinnasta ja sitä en kykene aikuiselta ihmiseltä sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tietenkään et voi niitä ulkomaanmatkoja maksaa. Miehen kuuluu toimia lompakkona naiselle AINA.
Hohhoijaa. Et sitten ymmärtänyt.
Ap:n miehellä ei ole varaa maksaa omaa etelänmatkaansa ja ap joutuu piffaamaan matkat hänellekin.
Minulla on samanlainen mies. Olen maksanut hänelle kaksi etelänmatktaa ja viimeksi menin suosiolla yksin, kun hänellä ei ole varaa. Olen maksanut hänen autonsa korjauksia ja ostanut kokonaan omilla rahoillani asunnon meille ja koko irtaimiston jne. Kyllä tämä näinkin menee, mutta välillä, jos sitä pysähtyy ajattelemaan, niin alkaa tuntua epäreilulta ja alan miettiä, että muilla naisilla on normaalituloiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tartte elättää sua. Oot tökerö.
Juu ei. Mutta myöskään ap:n ei pitäisi jputua elättämään aikuista miestä, kuten nyt joutuu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
horo mee töihi
Ap on töissä. Mies ei ole.
Opettele luetunymmärtämistä.
Elatusvelvollisuudesta, yhteen hiileen puhaltamisesta ja "rakastamisesta" puhutaan aina , kun nainen on heikkotuloisempi. Mies on vastaavasti vastuuton, saamaton lusmu. Hyvin te taas vedätte.
Mä olen muutaman kerran työmatkalla, viimeksi eiffeltornia ihmetellessä, miettinyt miten mälsää matkustaminen ilman miestä/perhettä on.... Ihan sama mitä se perheen mukaan ottaminen maksaa, maksaisin mielelläni. Ja välillä sitten tehdään halvempia juttuja, teltta autoon ja pohjoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen maksanut hänelle kaksi etelänmatktaa ja viimeksi menin suosiolla yksin, kun hänellä ei ole varaa. Olen maksanut hänen autonsa korjauksia ja ostanut kokonaan omilla rahoillani asunnon meille ja koko irtaimiston jne. Kyllä tämä näinkin menee, mutta välillä, jos sitä pysähtyy ajattelemaan, niin alkaa tuntua epäreilulta ja alan miettiä, että muilla naisilla on normaalituloiset miehet.
Minä olen sinun miehesi tilanteessa, meillä mies maksaa lähes kaiken kun olen enimmäkseen ollut työttömänä ja välillä opiskelija vielä pienemmillä tuloilla. Ihan hyvin tullaan toimeen näinkin, mutta kyllähän sitä väkisinkin miettii, miten epäreilua tämä on miehelle. Useimmilla miehillä on normaalituloiset vaimot ja parempi elintaso. Silti ollaan aina ulkomaanmatkat tehty yhdessä koko perheen kanssa.
No pistä vaihtoon. Itsekkin sanoit että mies on ihana, kyllä se jonkun toisen löytää nopeasti.
Itselläkin pienituloinen mies. 10 vuotta yhdessä eikä koskaan olla oltu ulkomailla kahdestaan tms. Mutta vähästäänkin on aina antanut minulle ja lapsille, eikä muistaakseni ole koskaan edes valittanut. Esim. hoitovapaalla olen saanut olla rauhassa, mies on tehnyt paljon töitä vaikka silti palkka jäänyt pieneksi. Palasin töihin ja osat vaihtuu, ei haittaa ollenkaan. Voi teilläkin ne osat joskus vaihtua, oletko sitä ajatellut? Myötä- ja vastamäkeä jne.... ?
Kaverin mies on insinööri ja tienaa tietääkseni jotain + 4000e brutto/ kk. Kaveri joutui maksamaan miehelleen jopa auton lainaamisesta (bensojen lisäksi tottakai). Tämä siis avioliitossa...
Hyvä antaa vähästäänkin, paha ei paljostakaan. Tapas isoäiti sanoa.
Kyllä mun piti lopettaa suhde miehen kanssa, joka oli varaton. Tai ei se varattomuus ja työttömyys, jos olisi alussa kertonut asian oikean laidan. Oli alkoholisti ja hijannut rahaa naisilta, yritti elää kustannuksellani. Epärehellisyys oli se pointti ja olisin hyvinkin voinut elää hänen kanssaan rakkaudesta.
Kumma juttu, jos tulee kielteinen päätös, jos mies ei ole tehnyt mitään laitonta tai siitä ei epäillä. Minä en tunne yhtään kielteisen päätöksen saanutta ulkomaalaista. Mies lienee Irakista, Syyriasta tai tietystä Afrikan maasta ja paperit eivät ole Suomen lakien mukaisesti kunnossa.
Tsemppiä kummiskin!