Oletteko kokeilleet uuttä kosteaa wc paperia
Sopii minulle koska ennen käytin vauvapyyhkeitä.
Kiva keksintö.
Kommentit (17)
On aivan hvetin hankalaa kastella normaalia vessapaperia hanan alla niin, että siitä tulee kosteaa. Sen takia käyn ostamassa jumalattoman kalliita valmiiksi kostutettuja paperilappuja kaupasta normaalin vessapaperin lisäksi. Onko jotkut ihmiset oikeasti niin taliaivoja, että ostavat näitä valmiiksi kostutettuja paperinpalasia?
Minä käytän kenttäolosuhteissa. Työni puolesta vietän pitkiä aikoja metsässä ja on se kiva joskus saada peffa putsattua perusteellisesti kun ei vesipesumahdollisuutta ole ehkä päiväkausiin. En jätä maastoon vaan samaan pussukkaan muiden roskien kanssa ja tuon tullessani pois metsästä.
Olen kokeillut, ja nyt on jo kolmas paketti menossa. Täällä mökillä meillä ei ole vesivessaa, joten toimii hyvin. Ei ole sitä vesihanaakaan, jonka alla voisi kostuttaa. Ja ne voi hiettää tuonne kompostoivaan huussiin, niin ei tarvi sitä roskistakaan.
Ei ole yhtään turhake minulle.
Minun takapuoli ainakin kutisee ja kirvelee jos ei kakkulin jälkeen pese eli hyvä keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut, ja nyt on jo kolmas paketti menossa. Täällä mökillä meillä ei ole vesivessaa, joten toimii hyvin. Ei ole sitä vesihanaakaan, jonka alla voisi kostuttaa. Ja ne voi hiettää tuonne kompostoivaan huussiin, niin ei tarvi sitä roskistakaan.
Ei ole yhtään turhake minulle.
Joo vettä ei pysty varastoimaan mihinkään astiaan vaan sen on aina tultava hanasta, jotta voi sen paperin kostuttaa. Ei voi olla noin idiootteja ihmisiä olemassa! Laitat vaikka puolen litran muovipulloon vettä ja viet sen sinne huussiin. Sitten kaadat siitä pullosta paperin päälle vettä ja avot, sinulla on hienoa kosteaa vessapaperia, jolla lähtee kaikki paska peräreiän ympäriltä irti.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kenttäolosuhteissa. Työni puolesta vietän pitkiä aikoja metsässä ja on se kiva joskus saada peffa putsattua perusteellisesti kun ei vesipesumahdollisuutta ole ehkä päiväkausiin. En jätä maastoon vaan samaan pussukkaan muiden roskien kanssa ja tuon tullessani pois metsästä.
Jeesustelua. Hautaa maahan, niin sinne ne maatuu.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään turhake minulle.Joo vettä ei pysty varastoimaan mihinkään astiaan vaan sen on aina tultava hanasta, jotta voi sen paperin kostuttaa. Ei voi olla noin idiootteja ihmisiä olemassa! Laitat vaikka puolen litran muovipulloon vettä ja viet sen sinne huussiin. Sitten kaadat siitä pullosta paperin päälle vettä ja avot, sinulla on hienoa kosteaa vessapaperia, jolla lähtee kaikki paska peräreiän ympäriltä irti.
Mökillä voi pestä perseen saunassa tai järvessäkin. Mitään kostutettuja papereita tarvi.
Sinkkumies
Turhake tuo on minusta, mutta onko tuo vedellä kostutettua vessapaperia ehdottanut tutustunut siihen millaista vessapaperi on kosteana? Se alkaa hajoamaan ja nukkaa hirveästi.
En ole enkä tule kokeilemaan, mulla on pukamat.
Te, jotka ehdotatte tavallisen wc-paperin kostuttamista: oletteko koskaan koittaneet? Se, laadukaskin, hajoaa kostuttaessa, ja jos kostuttaa vain inan, ei auta. Viimeistään pyyhintävaiheessa paperi on murusina.
Ainakin entiselle vatsa&persevaivaiselle (synnytyksen jäljiltä) kosteuspyyhe oli käsisuihkun jälkeen paras vaihtoehto. Puhumattakaan niistä, joilla on esim. Helposti ärtyvät peräpukamat. Eli vaikkapa mökillä tai veneessä kun ei bideetä ole, on kosteuspyyhkeet tmv oikein jees. Eikä joka kakkan jälkeen viitsi pesulle mennä.
Turhake, en käytä vauvallakaan kosteuspyyhettä kuin ainoastaan kenttäolosuhteissa. Ja miksi se halvempi kosteuspyyhe onkin yks kaks huonompi kuin tuo typerä märkä wc-paperi?
Vierailija kirjoitti:
Turhake tuo on minusta, mutta onko tuo vedellä kostutettua vessapaperia ehdottanut tutustunut siihen millaista vessapaperi on kosteana? Se alkaa hajoamaan ja nukkaa hirveästi.
Jos paperia hieroo märkänä hullunlailla perseeseen niin hajoaa helposti. Kun käyttää hillittyjä liikkeitä ja töpöttää paperilla reikää niin paperi ei hajoa. Viimeiseksi vielä kuivaa reiänympäryksen kuivalla paperilla niin tulee oikein viimeistelty lopputulos.
En tykkää kuljeskella mökilläkään paskaperseenä. Mielestäni hyvin sivistymätöntä touhua. Ihmiset, joilla jää näkyvää paskaa perseeseen tarpeiden jälkeen ovat lapsia tai jälkeenjääneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos paperia hieroo märkänä hullunlailla perseeseen niin hajoaa helposti. Kun käyttää hillittyjä liikkeitä ja töpöttää paperilla reikää niin paperi ei hajoa. Viimeiseksi vielä kuivaa reiänympäryksen kuivalla paperilla niin tulee oikein viimeistelty lopputulos.
En tykkää kuljeskella mökilläkään paskaperseenä. Mielestäni hyvin sivistymätöntä touhua. Ihmiset, joilla jää näkyvää paskaa perseeseen tarpeiden jälkeen ovat lapsia tai jälkeenjääneitä.
Jaa.. sinä olet sellainen töpöttöjä kaveri. Ok.
Totuin aikoinani ulkomailla Suomea kuumemmissa olosuhteissa asuessani pesemään takapuolen kakkoshädän jälkeen paikallisten tapaan. Kun pesun jälkeiseen puhtauden tunteeseen on tottunut, alkaa ajatus pelkän paperin käytöstä inhottaa. Nykyään pesen takapuolen aina myös Suomessa, ja mikäli pesumahdollisuutta, vaikkapa bussilla matkustaessa tai leiriolosuhteissa, ei ole, käytän vauvoille tarkoitettuja kosteyspyyhkeitä. Näen siis tilausta myös kostealle wc-paperille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän nauruista :'D
Muista, ettei sitä saa vetää pöntöstä alas, vaan laitat paskapapereille oman roskiksen vessaan, jos ei ole jo.
^ Toi pönttöön soveltumattomuus tekee noista pyyhkeistä kyllä vuoden turhakkeen, vaikka tiedän että on monia maita joissa putket on niin pienet että ihan tavallistakaan vessapaperia ei saa laittaa pönttöön.