Näkijöitä palstalla? Mitä teen: lähdenkö yksin matkalle?
Kommentit (10)
Jos lähdet, tapaat kohtalokkaalla tavalla tumman ja tulisen miehen, joka ei ole sitä, miltä päältä näyttää... Varovaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdet, tapaat kohtalokkaalla tavalla tumman ja tulisen miehen, joka ei ole sitä, miltä päältä näyttää... Varovaisuutta!
Se vasta olisikin jotain :D Syy miksi pohdin tätä on huono sää ja haluaisin lämpimään, mutta mies jota tapailen aika vakavasti on töissä. Yleensä matkustan yksin mielelläni, nyt tuntuu kuin ei pitäisi. t. ap
Omaan intuitioon kannattaa luottaa.
Sua ei näköjään otettu vakavasti...
Yksin voi matkustaa ja ainakin itselläni matkat ovat onnistuneet erittäin hyvin. Etenkin äkkilähtömatkoilla saattaa olla muitakin yksin matkustavia, joten matkalla on helppo tutustua heihin. Ei tarvitse perillä koko aikaa olla yksin jos ei halua. Itsekseen viihtyvälle matka voi olla täydellinen lepoloma, mikä kuittaa jo viikossa vuoden väsymyksen. Suosittelen!
Rohkeasti vain seikkailuun. Itse olen käynyt Kanarialla ja Kreetalla ilman matkaseuraa, enkä ole tiennyt majoituksesta tai kohteesta mitään ennakkoon. Hotellit olivat molemmissa parhaasta päästä, niin etten ollut todeksi uskoa. Kaverin kanssa lähtiessä majoitukset ovat olleet hieman vaatimattomampia.
Ai, sä olitkin jo käynyt :) ... rohkaisin kuin vasta-alkajaa!
Mikä ihmeen näkijä?!
Onko sinutkin aivopesty näihin tarot ja muihin humpuukijuttuihin.
Ihania olette kun vastaatte, av:hen voi aina luottaa!
Juu en tiedä, mistä näkijän tähän keksin, mutta olen jotenkin umpikujassa asian kanssa. En ymmärrä, että mikä tässä on niin vaikeaa, koska olen yleensä spontaani ja teen mikä parhaalta tuntuu. Kaikki hyvät neuvot kelpaa.
Ja Äkkilähtömatkaaja: kiva kun meitä yksin matkaajia on muitakin! Ehkä törmätään jollain reissulla :)
t. Ap
Ooooh, näen selvästi, että jos itseluottamuksesi on tätä tasoa, koko matka on suuri erehdys!
Srsly, mihin sä mitään näkijöitä tarvitset? Huhupuheita ja hölmöjen huijaamista, älä hae valehtelijoilta/mt-ongelmaisilta oikeutusta matkallesi.
Parempi kun pysyt kotona.