VOIKO 12 VUOTIAS FANITTA DISNEYTÄ
Olisinkohan liian vanha fanittaa Disneytä
. Enemmän tykkään prinsessoisa lempparit ANNA TÄHKÄPÄÄ JASMINE LUMIKKI KIDA TUHKIMO BELLE VAIANA ARIEL GISELLE POCAHONTTAS MULAN TIANA MUUT ON ÄRSYTTÄVIÄ.
Kommentit (20)
Et ole liian vanha! Etkä koskaan tule olenaan, vaan on tärkeää, että kuuntelet itseäsi ja annat itsesi tykätä just mistä tykkäät. Terkuin 31-vuotias Disney-fani
Kuka f Elsa? Ariel on vastustamaton
Mä 22 ja fanitan. Tykkään leijonakuninkaasta, viidakkokirjasta, kaunottaresta ja kulkurista, pienestä merenneidosta jne. Tiedostan Disney elokuvien puutteet, ristiriidat, ongelmat jne. Silti tykkään. Sori vaan.
No ehdottomasti voi!
Mäkin fanitan tykkään meridasta, vaianasta, ja kidasta :) Muutkin on kivoja, mutta noi ihanan maanläheisiä.
N22
Vierailija kirjoitti:
Frozenista. Hyvä leffa, suosittelen.
N22
Karhuveljeni koda on yks mun lempparileffoista. Mietin juuri, että voisi nimetä mun tulevan kissanpennun kodaksi..
VARAS! minun idea minä tein tämän ensin. Ja et ole 12 vuotias vaan 9 vuotias... Kirjoitusvirheitä on paljon ja olet pikkusiskoni. Huijaava varas!
Fanitta. Fanitta Forström. Kiitos ideasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frozenista. Hyvä leffa, suosittelen.
N22
Älä ikinä katso frozenii se on p****. Se on tylsä nolo ärsyttävä ja liiiiiiiiiiiiiiian pitkä. Sen pitäisi kestää 5 min. Anna on paras Elsa on huonoin.
niin mä linkin 9v mutta varastin sen mun isosiskolta 12vuotiaalta mutta eikai se haittaa
Kukaan ei ole koskaan liian vanha fanittamaan itselleen tärkeää asiaa. Itsekin rakastan Disneyn elokuvia ja ikää on jo lähes 40 vuotta :) Tykkää vain rohkeasti siitä, mistä haluat ja ole muutenkin aito oma itsesi <3
Tottakai, miksei voisi? Disneyn leffat ovat mestariteoksia. t. 17v
Vierailija kirjoitti:
niin mä linkin 9v mutta varastin sen mun isosiskolta 12vuotiaalta mutta eikai se haittaa
mitä tän pitäis tarkottaa
DISNEU
Olen yli 40-vuotias ja fanitan ensimmäisiä Disneyn piirrettyjä kuten vanhaa ihanaa Aku Ankkaa ja Pluton touhuja. Samoin alkuperäinen Fantasia on ihana. Se taitaa olla vuodelta 1940.
Olet oikeessa. Mutta mun lempparit on Elsa ja Anna❤💖💓💕💓💞💘😍💚