Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies voi saada rehellisiä, asiantuntevia ulkonäkö vinkkejä?

Vierailija
04.07.2017 |

Sopiiko minulle parta ja / tai viikset? Millaiset? Mikä kampaus näyttää hyvälle hiuksissani ja on helppo saada asettumaan niissä? Mitkä värit sopivat parhaiten?

Minulla on näistä jutuista vain hatara käsitys, mm. siksi että itseään on vaikeaa arvioida objektiivisesti. Minulla on hyvä parturi mutta hänestä on vaikeaa puristaa hänen aitoja mielipiteitään. Onko jotain palvelua jota voisin käyttää, stylistiä tai jotain? Mistä sellaisia löytää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain kaverinaisia tai siskoa tms?

Vierailija
2/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain kaverinaisia tai siskoa tms?

No joo, mutta jotenkin hassua kysyä heiltä. Ja en ole edes varma osaavatko he arvioida kuten ammattilaiset vai puhuvatko vain niitä näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkövinkki  on yhdyssana.

Vierailija
4/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut henkilökohtaisia tyylisuosituksia keneltäkään. Miehethän eivät perinteisesti näistä puhu, joten kaikki kommentit tulkitaan helposti v*ttuiluksi. Kyselyyn sopivia naispuolisia tuttavia ei ollut. Lukion jälkeen näytin ensimmäiset kymmenen vuotta rähjäisen vastenmieliseltä ja seuraavat kymmenen vuotta harmaalta insinörtiltä. Muutaman viime vuoden ajan olen lukenut, kokeillut ja katsonut itseäni peilistä, ylipäätään sallinut itseni näyttää hyvältä. Tyylittömyyteen hukatut vuodet ja mahdollisuudet harmittavat enemmän kuin tyylin hakemisessa maksetut oppirahat. 

5/8 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattais hyväksyä itsensä semmoisena kuin on. Sä et saa ittees hiuksill ja partaalla paremmaksi ihmiseksi. Kakku päältä kaunis sisältä mätä.

Vierailija
6/8 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny stylistin puoleen. Heissä on eroja, joten valitse sellainen jonka kanssa suunta on sama.

Vierailija
7/8 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkövinkki  on yhdyssana.

Saatko ihan oikeasti kiksejä siitä, että korjaat netissä tuntemattomien ihmisten kirjoitusvirheitä?

Toivon että et ota tätä pahasti mutta onko mielessäsi käynyt, että aika iso osa kirjoitusvirheistä johtuu nykyisin kännyköiden ja tablettien tekstinkorjauksen puutteista? Eli se, että bongaat virheen ei ole välttämättä osoitus ylivoimaisista kyvyistäsi vaan siitä, että osaat suomea paremmin kuin äkkiä kokoon kyhätty ohjelmakoodi.

Vierailija
8/8 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee syrjähyppy toiselle parturille ja kysy hänen mielipidettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän